دانلود و خرید کتاب ۳۳ استراتژی جنگ رابرت گرین ترجمه مهسا برومند
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ۳۳ استراتژی جنگ اثر رابرت گرین

کتاب ۳۳ استراتژی جنگ

معرفی کتاب ۳۳ استراتژی جنگ

کتاب ۳۳ استراتژی جنگ نوشتهٔ رابرت گرین و ترجمهٔ مهسا برومند است. انتشارات چلچله این کتاب را منتشر کرده است؛ کتابی در باب تربیت ذهن.

درباره کتاب ۳۳ استراتژی جنگ

کتاب ۳۳ استراتژی جنگ (The 33 strategies of war) به شما آموزش می‌دهد تا بدانید که چطور با استفاده از استراتژی‌های راهبردی فرماندهان بزرگ تاریخ، سکان کشتی زندگیتان را به دست بگیرید. ما در بسیاری اوقات از زندگی در حال جنگ هستیم؛ بنابراین نیاز به استراتژی داریم. زندگی روزانه و به‌ویژه کسب‌وکار، شباهت بسیاری به میدان جنگ دارد؛ جنگی که در آن رقبا برای کسب منافع شخصی بیشتر با هم رقابت می‌کنند. استراتژی مناسب ابزاری کارآمد برای حل مشکلات و ذهن سرآغاز همهٔ نبردها و استراتژی‌هاست. ذهنی که به‌آسانی تحت‌تأثیر احساسات قرار بگیرد، نمی‌تواند به‌درستی شرایط را ارزیابی کند و ممکن است با انتخاب راهبردی نادرست هدف و فرصت‌هایش را به باد دهد. در این کتاب دستورات راهبردی فرماندهان بزرگ با زبانی ساده برای پیاده‌کردن در زندگی روازانهٔ فردی، اجتماعی و کاری بیان شده است. هر فصل، یک استراتژی را مطرح کرده است تا آن را برای حل مشکلی ویژه که اغلب با آن روبه‌رو خواهیم شد، به کار گیریم. این مشکلات شامل وارد جنگ‌شدن با همراهی ارتشی بی‌انگیزه، هدردادن انرژی با جنگیدن در چندین جبهه، خسته‌شدن از تضادهای فراوان و گیرافتادن در موقعیت‌هایی است که توان برون‌رفت از آن‌ها را نداریم. می‌توانیم فقط فصلی را بخوانیم که با مشکل کنونی ما در ارتباط است، اما بهتر است تمام استراتژی‌ها را مطالعه و آن‌ها را جذب کنیم و اجازه دهیم به بخشی از زرادخانهٔ ذهنی ما تبدیل شود.

خواندن کتاب ۳۳ استراتژی جنگ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران مطالعه در باب روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

درباره رابرت گرین

رابرت گرین (Robert Greene) یکی از نویسندگان پرفروش نیویورک‌تایمز است که در ۱۴ می‌ ۱۹۵۹ به دنیا آمد. او کتاب‌هایی مثل «۴۸ قانون قدرت»، «۳۳ استراتژی جنگ» و «پنجاهمین قانون» را نوشته است. او در دنیای تجارت نیز طرفداران بسیاری دارد و همواره به‌عنوان نویسنده‌ای از او یاد می‌شود که طیف مخاطبان و هوادارانش گسترده و متنوع است؛ همچنین کارهای گرین در رسانه‌های مطرحی چون نیویورک‌تایمز، USA Today، CNN، نیویورکر، نیوزویک، لس‌آنجلس تایمز، فوربس، هافینگتون پست، هفتهٔ تجارت و... دیده شده است. کتاب‌های «قوانین روزانه»، «قوانین مبارزه» و «قوانین نفوذ» نیز از آثار مکتوب این نویسنده هستند.

معرفی نویسنده
عکس رابرت گرین
رابرت گرین

رابرت گرین نویسنده و سخنران آمریکایی است که بیشتر به خاطر کتاب‌هایش در زمینه‌ی استراتژی و قدرت شهرت دارد. پرفروش‌ترین کتاب‌های او 48 قانون قدرت، قوانین نفوذ و هنر اغواگری هستند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۶۶۸ صفحه

حجم

۴٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۶۶۸ صفحه

قیمت:
۸۱,۴۹۶
تومان