دانلود و خرید کتاب باشگاه پنج صبحی ها رابین شارما ترجمه مهدی قراچه داغی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب باشگاه پنج صبحی ها اثر رابین شارما

کتاب باشگاه پنج صبحی ها

معرفی کتاب باشگاه پنج صبحی ها

کتاب باشگاه پنج صبحی ها نوشتهٔ رابین شارما با ترجمهٔ مهدی قراچه داغی در انتشارات نسل نواندیش منتشر شده است. با خواندن این کتاب یاد می‌گیرید چگونه با ایجاد یک تغییر کوچک در سبک زندگی خود و سحرخیزشدن، خلاقیت و موفقیت را به زندگی خودتان دعوت کنید.

درباره کتاب باشگاه پنج صبحی ها

نویسنده در مقدمهٔ کتاب توضیح می‌دهد که کتاب باشگاه ساعت پنج‌ صبحی‌ ها مفهوم و روشی است که او آن را در مدتی بیش از ۲۰ سال با موفقیت به کارفرمایان خبره، مدیرعاملان شرکت‌های بزرگ، فوق‌ستاره‌های ورزشی، اسطوره‌های موسیقی و اعضای خانواده‌های موفق آموزش داده‌ است.

با استفاده از راهکارهایی که در این کتاب و در خلال گفتگوها بیان شده است، شما ابزاری برای خلاقیت پیدا می‌کنید و درعین‌حال آرامش هم به دست می‌آورید. رابین شارما در باشگاه پنج ‌صبحی‌ ها داستان ۲ غریبه را روایت می‌کند که با یک میلیاردر بزرگ آشنا می‌شوند و پیشنهادهای او را برای دستیابی به موفقیت همه‌جانبه در زندگی می‌پذیرند. نکات ارائه‌شده در این کتاب کاملاً ساده و قابل‌اجرا و درعین‌حال بسیار تأثیرگذار است و خوانندگان را قادر می‌سازد از روز، هفته، ماه، سال و عمر خود به بهترین نحو ممکن استفاده کنند تا نتایجی عالی در زندگی حرفه‌ای و شخصی خود بسازند.

خواندن کتاب باشگاه پنج صبحی ها را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که آماده‌اند با تعییر در زندگی پیشرفت کنند، پیشنهاد می‌کنیم. 

درباره رابین شارما

رابین شارما در سال ۱۹۶۵ در کانادا متولد شد. او نویسنده‌ای محبوب، سخنران و مجری معروفی است که در زمینهٔ موفقیت و توسعهٔ فردی فعالیت می‌کند. تحول او درست در زمانی که ۲۵ ساله بود رخ داد. زمانی که تصمیم گرفت کار وکالت را کنار بگذارد و یک سخنران انگیزشی شود.

رابین شارما از سال ۱۹۹۴ بیش از ۱۳ کتاب منتشر کرده است. کتاب ارزشمند او «باشگاه پنج صبحی ‌ها» به‌عنوان یک شاهکار از رابین شارما در سال ۲۰۱۸ منتشر شد و توانست تحولی اساسی در مدیریت فردی ایجاد کند. کتاب آخر او، «راهبی که فراری‌اش را فروخت» نیز بسیار مشهور است. از میان آثار دیگر او می‌توان به کتاب‌های «خرد راهبری» و «ده قانون موفقیت» اشاره کرد.

بخشی از کتاب باشگاه پنج صبحی ها

«تفنگ بیش از اندازه خشن، طناب دار بیش از اندازه قدیمی و تیغه چاقو برای زدن رگ مچ دست، بیش از اندازه بی‌صداست؛ بنابراین این سؤال مطرح است که چه عاملی سبب شده است زندگی او که زمانی باشکوه و موفق بوده، به‌سرعت با کمترین دردسر و بااین‌حال با حداکثر تأثیرگذاری به انتها برسد؟

تا همین یک سال پیش، شرایط تا حدود زیادی امیدوارکننده بود. کارفرمای غول قسمت خود به شمار می‌آمد؛ یک رهبر، یک بشردوست. او اواخر دوران ۳۰ سالگی را می‌گذراند و سرپرست یک شرکت فناوری بود که آن را در خوابگاه خود در کالج بنیانگذاری کرده بود. او می‌خواست با تولید کالاهایی که مشتریان به آن احتیاج داشتند، در بازار بروبیایی ایجاد کند.

اما حالا غافلگیر شده بود و در اثر حسادت و خباثت دیگران که مالکیت او را بر تجارتی که عمری وقت صرف آن کرده بود، زیر سؤال برده بودند، مجبور بود شغل دیگری برای خودش پیدا کند.

شقاوت این حوادث برای کارفرما قابل‌تحمل نبود. در پسِ ظاهر خشک و سرد او، قلب دلسوزی می‌تپید. او احساس می‌کرد زندگی به او خیانت کرده است؛ معتقد بود شایسته چیزی بیش از این‌هاست.

به فکرش رسید یک شیشه پر از قرص خواب بخورد. با خودش فکر می‌کرد که با خوردن این قرص‌های خواب همه چیز به‌راحتی تمام می‌شود؛ باید از این درد و رنج نجات پیدا کند.

بعد نگاهش به چیزی روی بوفه از جنس بلوط در اتاق‌خواب یک‌سره سفیدش افتاد. بلیتی برای شرکت در یک همایش رشد و اعتلای شخصی که مادرش به او داده بود. کارفرما معمولاً به کسانی که در این قبیل همایش‌ها شرکت می‌کردند، می‌خندید و آن‌ها را بال‌های شکسته خطاب می‌کرد. می‌گفت آن‌ها دنبال یک مرشد کاذب می‌گردند تا آنچه خود دارند را از او بگیرند.

شاید زمان آن رسیده بود که در انکارش تجدیدنظر کند. گزینه‌های چندان زیادی نداشت؛ یا باید به امید رسیدن به آرامش در همایش شرکت می‌کرد، یا آرامش را در یک مرگ فوری و راحت جست‌وجو می‌نمود.»

معرفی نویسنده
عکس رابین شارما
رابین شارما
کانادایی

رابین شارما نویسنده‌ی کانادایی هندی‌الاصل است که در سطح بین‌المللی به عنوان یک سخنران انگیزشی تحسین شده است. او با دومین کتاب خود، راهبی که فراری‌اش را فروخت، در سراسر جهان محبوب شد و به عنوان نویسنده‌ای با درک عمیق از زندگی شناخته شد. او مدرک کارشناسی ارشد حقوق دارد و به عنوان وکیل دعاوی حقوقی مشغول به کار بوده است. با این حال، او در بیست‌وپنج‌سالگی تصمیم گرفت زندگی خود را تغییر دهد و به نوشتن بپردازد.

نظرات کاربران

کاربر ۵۱۵۶۶۰۱
۱۴۰۱/۱۲/۱۳

بهترین کتابی بود که تا حالا خوندم،نگاهم رو به زندگی خیلی تغییر داد.

کاربر 7339724
۱۴۰۳/۰۱/۱۱

محتوای کتاب خوب بود بد نبود ولی میشه لطفا نظرتون رو راجب بخش فرصت زیادی برای جشن گرفت پیروزی ها وجود دارد اما برای کسب انها تنها چند ساعت به غروب افتاب باقی مانده است بدونم؟

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۷)
«خیلی شجاعت می‌خواهد که وحشت رشد حرفه‌ای و شخصی را احساس کنید و بااین‌حال به راهتان ادامه دهید. اگر در شرایط ترس به راهتان ادامه دهید، تبدیل به یک افسانه و اسطوره می‌شوید.
legend
موانع و مشکلات درواقع آزمون ما هستند که مشخص می‌کنند در کارمان برای رسیدن به آمال و آرزوهای خود چقدر جدی هستیم.
legend
برای یافتن بهترین خویشتن خود باید خویشتن ضعیفمان را رها کنیم و این به دست نمی‌آید مگر با رشد کردن، اندیشیدن پیوسته و خودشناسی. اگر همه‌روزه رشد نکنید، در زندگی متوقف می‌شوید؛ آن‌هم برای تمام مدت عمر باقی‌مانده‌تان
legend
تا بازی نکنید، برنده مسابقه نخواهید شد.
کاربر ۴۲۷۲۴۷۳
"تراژدی زندگی، مرگ نیست؛ تراژدی این است که می‌گذاریم درحالی‌که زنده هستیم چیزهایی در درون ما
legend
اعماق وجودت مثبت است. تو آدم خوبی هستی. این را خوب می‌دانم».
کاربر ۴۲۷۲۴۷۳
دنیا را از پشت انواع لنزها تماشا خواهید کرد.
کاربر ۴۲۷۲۴۷۳

حجم

۶۶۰٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۵۰ صفحه

حجم

۶۶۰٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۵۰ صفحه

قیمت:
۶۹,۹۰۰
تومان