دانلود و خرید کتاب باشکوه ترین راز آفرینش راندا برن ترجمه سیما فرجی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب باشکوه ترین راز آفرینش اثر راندا برن

کتاب باشکوه ترین راز آفرینش

معرفی کتاب باشکوه ترین راز آفرینش

کتاب باشکوه ترین راز آفرینش نوشتهٔ راندا برن و ترجمهٔ سیما فرجی است و انتشارات نسل نواندیش آن را منتشر کرده است. این کتابْ نظرات راندا برن به همراه سخنان گهربار فیلسوفان و اندیشمندان بزرگ دربارهٔ رسیدن به سعادت و خوشبختی است.

درباره کتاب باشکوه ترین راز آفرینش

کتاب باشکوه ترین راز آفرینش رازی بزرگ را با شما در میان می‌گذارد. از لحظهٔ پی‌بردن به این حقیقت ناب، می‌فهمید هیچ موضوعی مهم‌تر از این نیست که بکوشید این حقیقت را بیشتر و بیشتر بفهمید؛ بکوشید به‌طور کامل برمبنای آن زندگی کنید و سپس بکوشید دانسته‌هایتان را دراین‌باره برای جهانیان مطرح کنید. 

با هر گام که در مسیر خواندن این کتاب و به‌کارگیری تمرین‌های آن پیشروی می‌کنید؛ به انسانی شادتر تبدیل می‌شوید و زندگی‌تان نیز بیشتر و بیشتر بی‌دردسر و بی‌هیاهو به‌نظر می‌رسد. این شادمانی، بی‌دردسری و بی‌هیاهویی همچنان ادامه می‌یابد و به‌شیوه‌ای بی‌پایان بر میزان آن‌ها افزوده می‌شود. در این صورت، هیچ‌گونه احساس ترس و ابهام مربوط به آینده برای شما آزاردهنده نخواهد بود. در این حالت، هرگونه نگرانی و تنش دربارهٔ کشمکش‌های روزمره یا رویدادهای دنیای پیرامونتان از بین خواهد رفت. به‌این‌ترتیب، ممکن است از هرگونه احساس رنج و پریشانی رهایی یابید که شاید هم‌اکنون به آن‌ها دچار هستید. در این وضعیت، به احساس رهایی می‌رسید.

از یک سو، ممکن است در میان صفحه‌های این کتاب چند نکتهٔ مهم آشکار شود. از سوی دیگر، تمرین‌هایی ساده و فراوان در این کتاب وجود دارد که با انجام‌دادن آن‌ها بی‌درنگ می‌توانید آن نکته‌ها را در عمل و در موقعیت‌های واقعی به‌کار بگیرید. این تمرین‌ها به‌خودی‌خود بسیار ارزشمند و کاربردی هستند. 

کتاب و فیلم راز به شما نشان داد که چگونه به خواسته‌های خودتان برسید. با خواندن کتاب راز و دیدن فیلم آن پی بردید چگونه به همان انسانی تبدیل شوید که خودتان می‌خواهید، چگونه کارهای مناسب و دلخواه‌تان را به‌ثمر برسانید یا چگونه از نعمت‌های دلخواه‌تان بهره‌مند شوید. هیچ‌یک از این امور هنوز تغییر نکرده است. این امور هنوز هم همچون گذشته واقعیت دارند. اما کتاب باشکوه ترین راز آفرینش باشکوه‌ترین حقیقتی را آشکار می‌کند که بشر می‌تواند به آن پی ببرد. خواندن این کتاب و به‌کارگیری تمرین‌های آن به شما کمک می‌کند از حیطهٔ امور منفی و ناخواسته، مشکلات و دشواری‌ها خارج شوید و به‌سوی یک زندگی سرشار از شادی و سعادت ناب و ماندگار پیش بروید.

خواندن کتاب باشکوه ترین راز آفرینش را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران کتاب‌های موفقیت و خودیاری پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب باشکوه ترین راز آفرینش

«شادمانی در واقع حالت طبیعی شما به‌شمار می‌آید. به‌این‌ترتیب، اگر هم‌اکنون خودتان را شادمان احساس نمی‌کنید؛ پس، احساسی منفی دارید که مانع می‌شود شادمانی در وجودتان نمایان شود. در این فصل، تمرین‌هایی مختلف وجود دارد که انجام‌دادن آن‌ها به شما کمک می‌کند به احساسات منفی و ناخوشایندتان پایان ببخشید. چنین احساساتی اغلب شما را در چرخهٔ تکرارشوندهٔ خودشان اسیر و گرفتار می‌کنند. وقتی از این‌گونه احساسات منفی و ناخوشایند رهایی می‌یابید؛ سرانجام برمبنای حالت طبیعی وجودتان زندگی خواهید کرد که سرشار از شادمانی و نشاط پاک و ماندگار است. این سبک از زندگی به‌راستی بسیار باشکوه‌تر از سبکی خواهد بود که تاکنون به آن شیوه می‌زیسته‌اید.

"شما در ابتدا باید احساساتی منفی را به‌خوبی درک کنید که تاکنون حتی به آن‌ها آگاهی نداشتید. بسیاری از انسان‌ها دارای احساساتی منفی هستند که از وجود آن‌ها آگاهی ندارند. بسیاری از انسان‌ها به احساس افسردگی دچار هستند و به این حقیقت آگاهی ندارند. فقط زمانی که آنان شادمانی را در وجودشان احساس می‌کنند؛ پی می‌برند تا آن لحظه به‌شدت به احساس افسردگی دچار بوده‌اند. شما در ابتدا باید به احساسات منفی‌تان آگاهی یابید. شاید با خودتان بیندیشید من از کدام احساسات منفی سخن می‌گویم. برای نمونه؛ می‌توانید احساس دلتنگی را در نظر بگیرید. شما ممکن است خودتان را دلتنگ و بی‌حوصله احساس کنید. شما ممکن است به احساس بیزاری از خود یا احساس گناه دچار باشید. شاید احساس کنید زندگی پوچ و بی‌معنی به‌نظر می‌رسد. شاید به احساس رنجش و آزاردیدگی دچار باشید. شاید عصبی و پرتنش هستید. به‌هرحال، در ابتدا باید به این احساسات خودتان پی ببرید و آن‌ها را به‌خوبی درک کنید."

آنتونی دی‌ملو

برگزیده از کتاب آگاهی: گفت‌وگو با اساتید

شما مجبور نیستید نام احساس منفی خودتان را بدانید زیرا گاهی تعیین‌کردن دقیق این موضوع بسیار دشوار است که چه احساسی دارید. شما فقط باید بدانید؛ اگر احساستان به‌راستی احساسی شادمانه نیست؛ پس، گونه‌ای احساس منفی در وجودتان پدیدار یا برانگیخته شده است. این احساس منفی بی‌تردید وقفه‌ای را در زندگی شما به‌وجود می‌آورد و مانع می‌شود در حالت شادی ناب و ماندگار زندگی کنید.

فقط به احساس منفی وجودتان آگاه باشید؛ بی‌آن‌که بکوشید با آن مبارزه کنید، ابرازش کنید یا به هر شیوه‌ای درباره‌اش داوری کنید. این نکته را بدانید که این احساس منفی شما فقط و فقط گونه‌ای احساس است. هرگز تلاش نکنید این احساستان را تغییر دهید. وقتی خواست خودتان را دربارهٔ خلاص‌شدن از چنین احساسی کنار می‌گذارید و دیگر در برابر آن از خودتان مقاومت نشان نمی‌دهید؛ انرژی آن احساس آزاد می‌شود و آن احساس نیز ممکن است به‌تدریج از بین برود.

"اگر از مقاومت‌کردن در برابر گونه‌ای احساس بپرهیزید؛ آن احساس نمی‌تواند دوام آورد."

روپرت اسپایرا

برگزیده از یک گفت‌وگو به‌نام در دل هستی نابتان بیاسایید

ما همواره خودمان را متقاعد کرده‌ایم؛ اگر در برابر احساسات منفی از خودمان مقاومت نشان دهیم؛ سبب می‌شویم آن‌ها از بین بروند. این شیوه در کل درست نیست زیرا به این شیوه تضمین می‌کنیم آن احساس بارها و بارها و بارها در وجودمان پدیدار خواهد شد. همان‌گونه که کارل یونگ، روانپزشک سوییسی، گفت: "در برابر هر موضوعی از خودتان مقاومت نشان دهید؛ آن موضوع در زندگی‌تان ادامه خواهد یافت." هرگونه مقاومت یا حالت دفاعی را در برابر احساسات منفی‌تان کنار بگذارید. در این صورت، احساس منفی شما به‌سرعت از جسمتان گذر خواهد کرد و بیرون خواهد رفت؛ فرقی نمی‌کند چنین احساسی تا چه‌اندازه نیرومند و تأثیرگذار است.

استادم این موضوع را به من آموزش داد: وقتی یک دستتان را مقابل کف دست انسانی دیگر قرار می‌دهید که روبه‌روی شما ایستاده است و هر یک از شما می‌کوشید کف دستانتان را به‌یکدیگر فشار دهید؛ گونه‌ای مقاومت‌کردن را احساس خواهید کرد. اگر انسان روبه‌روی شما از فشاردادن کف دستش بپرهیزد؛ دستان شما بی‌درنگ رها می‌شوند. اگر می‌توانید؛ بکوشید چنین آزمایشی را با یکی از دوستان یا اعضای خانوادهٔ عزیزتان انجام دهید. وقتی خودتان چنین آزمایشی را انجام می‌دهید؛ حقیقت آن بر شما آشکارتر خواهد شد. وقتی از مقاومت‌کردن در برابر گونه‌ای احساس منفی نیز می‌پرهیزید؛ همین ماجرا به‌شیوه‌ای مشابه اتفاق می‌افتد و آن احساس منفی رها و آزاد می‌شود.

برای این‌که از مقاومت نشان‌دادن در برابر گونه‌ای احساس منفی بپرهیزید؛ فقط باید وجودداشتن آن احساس را بپذیرید، بی‌آن‌که بکوشید آن را تغییر دهید. فقط به وجودداشتن آن احساس آگاه باشید. در برابر آن احساس بسیار آسوده باشید. هرگز عصبی و برآشفته نشوید زیرا چنین واکنش‌هایی در واقع نشان‌دهندهٔ مقاومت نشان‌دادنتان خواهند بود. به‌شیوه‌ای وارونه؛ وقتی آسوده‌خاطر هستید و وجودداشتن آن احساس را بی‌دغدغه می‌پذیرید؛ بی‌آن‌که بخواهید آن را تغییر دهید یا به‌گونه‌ای از آن رهایی یابید، بی‌آن‌که بخواهید تفاوتی را در آن به‌وجود آورید یا اقدامی دیگر را در این زمینه انجام دهید؛ فرصتی را فراهم می‌کنید تا آن احساس به‌خودی‌خود از بین برود. اجازه دهید آن احساس همان‌جا وجود داشته باشد. به‌این‌ترتیب، انرژی وابسته به آن احساس به‌آسانی رها و آزاد خواهد شد. این شیوه در نقطهٔ مقابل شیوه‌ای قرار دارد که ما تاکنون به‌کار برده‌ایم. درست به همین دلیل می‌توان توضیح داد که چرا وجود ما از احساسات منفی و سرکوب‌شدهٔ فراوان آکنده است.

"مقاومت نشان‌دادن در برابر هرگونه احساس منفی بسیار دسیسه‌آمیز به‌نظر می‌رسد. این ویژگی در واقع یکی از عوامل مهم به‌شمار می‌آید که مانع می‌شود ما از خواسته‌های ارزشمندمان در زندگی بهره‌مند شویم، کارهای مناسب و دلخواه‌مان را به‌ثمر برسانیم و به‌شیوهٔ دلخواه‌مان در این لحظه برمبنای هستی نابمان حضور داشته باشیم."

هیل دوسکین»

معرفی نویسنده
عکس راندا برن
راندا برن

راندا برن در ۱۲ مارس ۱۹۴۵ در ملبورن استرالیا متولد شد. او یک مجری رادیویی بود و پس از اینکه چندین شکست متوالی در زندگی شخصی‌اش تجربه کرد، دچار افسردگی شدیدی شد. این افسردگی او را به سمت خواندن کتاب‌هایی مثل «علم ثروتمند شدن» اثری از «والاس واتلز» سوق داد. پس از آن به نوشتن کتابی با موضوع خلق ثروت، سلامتی و عشق در زندگی روی آورد. با توجه به محتوایی که جمع‌آوری کرده بود، در سال ۲۰۰۶ کار کردن روی کتاب راز را به پایان رساند و آن را منتشر کرد. چاپ شدن کتاب راز همانا و به پا کردن سر و صدا هم همانا! فروش کتاب راندا برن آنقدر زیاد بود که راندا را به فکر ساختن یک فیلم مستند پر و پیمان بر اساس محتوای کتاب انداخت. بعد از اینکه مستند راز ساخته و پخش شد، شهرت راندا از مرزهای استرالیا عبور کرد و به سرعت عجیبی به کشورهای دیگر رسید.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶۰۵٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۲۷ صفحه

حجم

۶۰۵٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۲۷ صفحه

قیمت:
۷۵,۹۰۰
تومان