دانلود و خرید کتاب زیاد به چشم هایت اعتماد نکن! (راز، جلد چهارم) پسودانیموس بوش ترجمه مرجان حمیدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب زیاد به چشم هایت اعتماد نکن! (راز، جلد چهارم) اثر پسودانیموس بوش

کتاب زیاد به چشم هایت اعتماد نکن! (راز، جلد چهارم)

معرفی کتاب زیاد به چشم هایت اعتماد نکن! (راز، جلد چهارم)

کتاب الکترونیکی «زیاد به چشم هایت اعتماد نکن! (راز، جلد چهارم)» نوشتهٔ پسودانیموس بوش با ترجمهٔ مرجان حمیدی در انتشارات پرتقال چاپ شده است.

درباره کتاب زیاد به چشم هایت اعتماد نکن! (راز، جلد چهارم)

زیاد به چشم‌هایت اعتماد نکن جلد چهارم از مجموعه‌ٔ راز است. در این کتاب نباید باخبر شوی که کاس بعد از خوردن آن شکلات وحشتناک سفر در زمان، با خطری جدی روبه‌رو می‌شود. نباید بفهمی که مکس‌ارنست، قهرمان خودبیمارانگارِ ما، باید قبل از اینکه کار از کار بگذرد، عارضه‌ٔ مرموز کاس را درمان کند. مشکل مکس‌ارنست گذر زمان است و مشکل کاس، مرور زمان، مشکل تو هم این است که باید سر دربیاوری چه اتفاقی می‌افتد. اما خوب دقت کن چون... هیچ‌چیز آن‌طور که به‌نظر می‌رسد نیست. این کتاب می‌تواند خطرناک‌تر از آن باشد که به‌نظر می‌آید. نویسنده در ابتدای کتاب این موضوع را به خوانندگان توضیح می‌دهد و تلاش می‌کند با این کار مسئولیت را از دوش خودش بردارد. توصیه‌های او از این قرار است:

 «هشدار، سلب مسئولیت، جزئیات مهم قرارداد و از این‌جور چیزها

این کتاب را سرپا نخوان. ممکن است شوکه شوی و بیفتی زمین. این کتاب را نشسته نخوان. شاید لازم شود با عجله فرار کنی. هنگام خواندن این کتاب رانندگی یا کار با هر نوع ماشین‌آلات سنگین ممنوع است. ممکن است حواست را از موضوع داستان پرت کند. اگر مدت زیادی در معرض این کتاب قرار بگیری ممکن است دچار سرگیجه و در موارد حاد دچار توهمات پارانوئیدی یا حتی جنون شوی. اگر به این‌جور چیزها می‌گویی تفریح، همین راه را ادامه بده و بقیهٔ کتاب را بخوان. اگر نه، این کتاب به دردت نمی‌خورد. استفاده از این کتاب جز برای هدف موردنظر توصیه نمی‌شود. شاید فکر کنی سلاح پرتابی خوبی از آب درمی‌آید، اما اگر می‌خواهی آن را به‌سمت کسی پرت کنی سازندگانش تضمین نمی‌کنند اتفاقی برایت نیفتد. همیشه امکانش هست آن آدم هم کتاب را بردارد و پرتش کند طرفت. اگر جلد کتاب باز یا دست‌کاری شده از خواندنش امتناع کن. اگر حدس می‌زنی دشمن‌هایت عمداً کتاب را دست‌کاری‌کرده‌اند، باید به سازندگانش اعلام کنی. بااین‌حال، احتمالاً فکر می‌کنند دیوانه‌ای. تحت هیچ شرایطی دکتر نرو. او هم حتماً فکر می‌کند دیوانه‌ای. شاید فکر کنی محتوای این کتاب در طول زمان تغییر کرده است. نگران نباش. این اتفاق طبیعی است و سر همهٔ کتاب‌ها می‌آید و لزوماً به این معنی نیست که کتابِ تو خودش خودش را بازنویسی کرده. اما خب، شاید هم کرده باشد. یادت باشد توی این کتاب هیچ‌چیز آن‌طوری که به نظر می‌رسد نیست.»

کتاب زیاد به چشم هایت اعتماد نکن! (راز، جلد چهارم) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب مناسب گروه سنی نوجوان است. 

نظرات کاربران

book worm
۱۴۰۱/۰۸/۲۵

تو رو خدا بزارینش تو بینهایت

آیناز ر
۱۴۰۱/۰۹/۱۵

لطفا به طاقچه بینهایت اضافه شه

...
۱۴۰۲/۰۱/۰۴

من رفتم تو گوگل سرچ کردم جلد پنج کتاب های این نویسنده. خلاصه انگلیسی شو پیدا کردم تو گوگل ترنسلیت زدم فهمیدم کتاب بعدی چی شده اگه میخواین بخونین: داستان با تصویری از سوگند ترس شروع می شود. یک مقدمه کوتاه

- بیشتر
کاربر ۵۶۵۰۴۹۷
۱۴۰۱/۱۰/۲۹

لطف به طاقچه بی نهایت اضافه شود.

ilia
۱۴۰۱/۰۹/۲۸

سلام ممنون میشم این کتابو به طاقچه بی نهایت اضافه کنید

(:دختر کتابخوان:)
۱۴۰۱/۰۸/۰۸

وای چرا من این کتابو تا حالا ندیدده بودم✨✨😐🤍♥️

[=Unforgiven=]
۱۴۰۲/۰۶/۱۷

جز بهترین کتابای جلدعههههه ، راستش به خاطر جلد ۳ تصمیم داشتم اینو نخونم چون حوصله سر بر بود ولی خیلی خوشحالم خوندمش و امیدوارم جلد ۵ عم بیاد زودتر.😝🤪😛😝🤪😝🤪😝🤪😎🖤😚🤍 [جز لیست موردعلاقه کتابام🥺🤟🏻]

کاربر ۴۵۲۳۴۶۰
۱۴۰۲/۰۱/۰۳

لطفاً به بی‌نهایت اضافه کنید

کاترین
۱۴۰۱/۰۸/۲۰

من این کتاب را خیلی دوست داشتم کاش زودتر جلد پنجم هم بیاد

𝑽𝒊𝒐𝒍𝒆𝒕𝒕🌲🌫
۱۴۰۲/۰۸/۰۵

مثل بقیه جلداش محشر، کیوت و پرماجرا⬛⬜

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۳)
توی زبان یونانی، کما یعنی خواب عمیق.
...
«وقتی می‌ترسی از درخت بیای پایین، اصلاً نباید ازش بری بالا.»
کاربر ۱۵۸۲۹۰۵
تواناییِ زیادی خودش یک‌جور ناتوانی است.
rezahasibi

حجم

۳۳۴٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۶۰ صفحه

حجم

۳۳۴٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۶۰ صفحه

قیمت:
۷۷,۰۰۰
تومان