دانلود و خرید کتاب ماهنی عذرا جوزدانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ماهنی اثر عذرا جوزدانی

کتاب ماهنی

معرفی کتاب ماهنی

کتاب ماهنی نوشتهٔ عذرا جوزدانی در انتشارات شهر قلم منتشر شده است.

درباره کتاب ماهنی

کتاب ماهنی یکی از آثار مجموعه‌ٔ «بهترین نویسندگان ایران» است. این مجموعه با در کنار هم قراردادن داستان‌هایی از نویسندگان تأثیرگذار و صاحب‌نام حوزهٔ کودک، همراه تصویرگری‌هایی متناسب، گنجینه‌ای ماندگار و خواندنی از آثار این بزرگان گردآورده است.

این اثر یکی از آثار عذرا جوزدانی نویسندهٔ مشهور ایران است.

خواندن کتاب ماهنی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کودکان پیشنهاد می‌کنیم. 

درباره عذرا جوزدانی

عذرا جوزدانی متولد ۱۳۴۷ نویسنده، مترجم و ویراستار است. عذرا جوزدانی فعالیت ادبی‌اش را از سال ۱۳۶۹ با نویسندگی در نشریه «کلمه» آغاز کرد. نام این نشریه بعدها به «عروسک سخنگو» تغییر کرد. در دههٔ ۷۰ و هم‌زمان با رشد نشریات کودک و نوجوان در ایران، چاپ آثار داستانی و نقد ادبی‌اش را در نشریات رسمی آغاز کرد و بیش از همه، با مجله «سروش نوجوان» همکاری کرد که جریان‌سازترین و مطرح‌ترین نشریه ادبی دهه‌های ۷۰ و ۸۰ در ایران بود. 

«مجله در مجله»، بخشی از مجله «سروش نوجوان» بود که او به همراه نویسندگان دیگر، سردبیری‌اش را بر عهده داشت. عذرا جوزدانی در نخستین سال‌های فعالیتش، به پژوهش در حوزهٔ ادبیات کودک و نوجوان هم پرداخت و در سمینارهای ادبیات کودک، مقاله‌هایی با موضوعات «بررسی شخصیت دختر در ادبیات کودک و نوجوان ایران» و «بررسی توصیفی موضوعات در شعر کودک و نوجوان ایران» ارائه کرد. از آثار داستانی او برای کودکان می‌توان به «ملکه آب‌ها»، «عکس بابای چندم؟»، «شلوارک سبز و بلوز بنفش» و «ماهنی» اشاره کرد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۶ صفحه

حجم

۶٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۶ صفحه

قیمت:
۳۹,۰۰۰
تومان