دانلود و خرید کتاب هیولای زیر تخت باربارا پارک ترجمه مژگان کلهر
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب هیولای زیر تخت اثر باربارا پارک

کتاب هیولای زیر تخت

ویراستار:عذرا جوزدانی
انتشارات:نشر افق
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب هیولای زیر تخت

کتاب هیولای زیر تخت نوشتهٔ باربارا پارک و ترجمهٔ مژگان کلهر است. نشر افق این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این رمان ماجراجویانهٔ انگلیسی برای کودکان نوشته شده است.

درباره کتاب هیولای زیر تخت

مجموعهٔ کتاب «جونی بی جونز» داستان دختر تقریباً ۶ ساله‌ای است که در هر جلد، داستانی تازه می‌سازد. در مجموعهٔ ۲۸ جلدی کتاب‌های «جونی بی. جونز» ما با این دختر کوچک و بامزه همراه می‌شویم و او را در پیش‌دبستانی و مهدکودک همراهی می‌کنیم. این مجموعه بر پایه‌ٔ داستان‌های صرفاً آموزشی و اخلاقی نیست؛ داستان کودکی پر جنب‌وجوش و متفاوت است که هر بار ماجرای تازه‌ای خلق می‌کند. او اشتباه می‌کند،‌ گاه بی‌ادب می‌شود، با معلم و خانواده‌اش مخالفت می‌کند و دقیقاً مانند یک کودک واقعی رفتار می‌کند. همین موضوع داستان‌های او را برای کودکان محبوب‌تر کرده است. این مجموعه از سال ۱۹۹۳ تا ۲۰۱۳ و با تصویرگری «دنیس برانکوس» منتشر شده است. نویسنده تأکید کرده که نمی‌خواهد فقط داستانی اخلاقی بسازد؛ چون دوست دارد کودکان را بخنداند. کتاب هیولای زیر تخت که با تصویرسازی‌های «دنیس برانکوس» منتشر شده، جلد هفتم از این مجموعه است. این داستان درمورد ترس است.

خواندن کتاب هیولای زیر تخت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به کودکان گروه سنی «ب» و «ج» پیشنهاد می‌کنیم.

درباره باربارا پارک

باربارا پارک (Barbara Park) یکی از محبوب‌ترین نویسندگان دنیای ادبیات کودک است که با خلق مجموعهٔ «جونی بی جونز» مشهور شد. او در سال ۱۹۴۷ در ایالت نیوجرسی در آمریکا متولد شد و در سال ۱۹۶۷ از دانشگاه آلاباما در رشتهٔ تعلیم‌وتربیت فارغ‌التحصیل شد. باربارا پارک در نوامبر سال ۲۰۱۳ به‌خاطر درگیری با بیماری سرطان از دنیا رفت. او علاوه بر مجموعهٔ «جونی بی جونز» آثار دیگری نیز منتشر کرده است. کتاب‌های «برادارم اینجا بود»، «از من نخواهید لبخند بزنم»، «میک هارته اینجا بود» و «عملیات دک‌کردن کپک» از دیگر آثار او است که به پارسی نیز برگردانده شده‌اند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۵۶ صفحه

حجم

۵٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۵۶ صفحه

قیمت:
۱۲,۵۰۰
تومان