دانلود و خرید کتاب خزندگان و دایناسورها گروه نویسندگان ترجمه حسن سالاری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب خزندگان و دایناسورها

کتاب خزندگان و دایناسورها نوشتۀ جمعی از نویسندگان و ترجمۀ حسن سالاری، با ویراستاری مرضیه کاظمی ارائه شده است و  انتشارات شهر قلم آن را منتشر کرده است.این کتاب بیشتر مناسب گروه سنی «د» و «ه» است.

درباره کتاب خزندگان و دایناسورها

کتاب مصور خزندگان و دایناسورها، براساس دانشنامهٔ بریتانیکا در ۵ فصل خزندگان و دایناسورهای مختلف را به کودکان و نوجوانان معرفی می‌کند و همراه با تصاویر اطلاعاتی در اختیارشان می‌گذارد. عنوان این ۵ فصل به ترتیب عبارت‌اند از: دایناسورها، خزندگان: معرفی، سوسمارها و تمساحیان، لاک‌پشت‌ها و مارها، انسان‌ها و خزندگان. 

خواندن کتاب خزندگان و دایناسورها را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

نوجوانانی که علاقه‌مند هستند دربارۀ خزندگان و دایناسورها بیشتر بدانند اما حوصلۀ خواندن متن‌های طولانی را ندارند و دیدن تصاویر برایشان جذاب است،‌ از خواندن کتاب خزندگان و دایناسورها لذت خواهند برد. حتی اگر شما نوجوان نیستید اما دوست دارید اطلاعاتی دربارهٔ دایناسورها و خزندگان به زبان ساده کسب کنید؛ این کتاب را بخوانید. گفتنی است کتاب خزندگان و دایناسورها بیشتر مناسب گروه سنی «د» و «ه» یعنی نوجوانان ۱۰ تا ۱۶ سال است.

بخشی از کتاب خزندگان و دایناسورها

«نخستین دایناسورها

ابتدایی‌ترین دایناسورها در مقایسه با خویشاوندان خود در دوره‌های بعدی، بسیار کوچک بودند. بیشتر آن‌ها در آمریکای جنوبی یافت شده اند. آن‌ها گوشتخوار بودند. برخی از آن‌ها لاشه‌خوار و برخی دیگر شکارگرانی چابک بودند. آن‌ها از نظر ساختارهای ریخت‌شناسی بسیار ابتدایی شبیه دیگر خزندگان هم‌گروه خود، یعنی آرکوسورها، بودند اما در کنار این ساختارهای ابتدایی شکل‌های استخوانی پیشرفته‌ای شبیه شکارگران غالب دوره‌ی کرتاسه، داشتند. این شکارگران را به عنوان تروپود ها می‌شناسند. در سراسر دور‌ه‌ی تریاس، دایناسورهای اولیه زیرگروه نامتداولی از خزندگان بودند. به سوی پایان دوره‌ی تریاس نخستین گیاهخواران بزرگ پدیدار شدند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴۵٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۰۸ صفحه

حجم

۴۵٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۰۸ صفحه

قیمت:
۱۰۸,۰۰۰
تومان