دانلود و خرید کتاب آگاهی صوتی ساناز آذری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آگاهی صوتی اثر ساناز آذری

کتاب آگاهی صوتی

نویسنده:ساناز آذری
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۴از ۵ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب آگاهی صوتی

کتاب آگاهی صوتی نوشتهٔ ساناز آذری است. انتشارات مانیان این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر برای افرادی که به‌نحوی از صدا استفاده می‌کنند، مناسب است.

درباره کتاب آگاهی صوتی

کتاب آگاهی صوتی که زیر نظر «علی جهان» نوشته شده، ابتدا درمورد رشتهٔ گفتاردرمانی سخن گفته است. فصل دوم این کتاب دربارهٔ اصطلاحات اولیه دربارهٔ آشنایی با مفاهیم مجرای صوتی و مفاهیم کاربردی در حیطهٔ صوت‌درمانی است و فصل سوم آن نیز اصطلاحات کاربردی و پایه در کلینیک‌های صوت‌درمانی را تبیین کرده است.

این کتاب سپس به پرسشِ چگونه صدا شروع به کار می‌کند، پاسخ گفته و در ادامه به موضوعاتی مانند ارزیابی حنجره با ابزار استروبوسکوپی، کیستیِ کاربران صدا، جنبه‌های طبیعی صدا، انواع اختلالات صدا (صوت)، نشانه‌ها و علائم رایج اختلالات صدا، فرایند درمان اختلالات صدا پرداخته و در پایان نیز به سؤالات رایج مراجعان پاسخ گفته است.

خواندن کتاب آگاهی صوتی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به کاربران صوتی (معلمان، سخنرانان، اساتید دانشگاه و خوانندگان) و دوستداران مطالعه پیرامون صوت، صدا، حنجره و گفتاردرمانی پیشنهاد می‌کنیم.

بخش‌هایی از کتاب آگاهی صوتی

«آسیب‌شناسان گفتار و زبان فعالیت‌های پیشگیرانه و تندرستی را ارتقا می‌دهند؛ درواقع، هدف آن‌ها جلوگیری از اختلالات، قبل از ظهور یا کاهش تأثیر آن‌هاست. آگاهی عمومی در این مرحله حیاتی است و بنابراین آن‌ها اغلب برای آموزش مردم در مورد اختلالات ارتباطی و مشکلات بلع تلاش می‌کنند.»

***

«م.ت، پسر ۱۶ ساله‌ای بود که به علت زیر بودن بیش از حد صدایش (صدایی شبیه زنان) پس از مراجعه به متخصص‌های مختلف به کلینیک گفتاردرمانی مراجعه کرد. مراجع بیان کرد که روش‌های درمانی مختلفی را در چندین سال امتحان کرده ولی اثرات مطلوبی برای وی نداشته و این نوع صدا باعث شده بود که از طرف دوستان و همکلاسی‌ها و حتی افراد خانواده مورد تمسخر قرار بگیرد؛ بنابراین پس از ارزیابی‌های تخصصی و معاینه‌ی دستی حنجره، تنش و اسپاسم در عضلات گردن و بالا رفتگی بیش‌ازحد حنجره مشاهده شد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۲۰ صفحه

حجم

۳٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۲۰ صفحه

قیمت:
۵۸,۸۰۰
تومان