دانلود و خرید کتاب زنان و پرچم داری جولیا گیلارد ترجمه فائزه واعظی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب زنان و پرچم داری اثر جولیا گیلارد

کتاب زنان و پرچم داری

معرفی کتاب زنان و پرچم داری

کتاب الکترونیکی «زنان و پرچم داری» نوشتهٔ جولیا گیلارد و انگوزی اوکانجو ایویلا با ترجمهٔ فائزه واعظی در انتشارات راوشید چاپ شده است. گردآورندگان این کتاب خانم جولیا گیلارد و خانم انگوزی اوکونجو - ایویلا ۲ بانوی سیاستمدار نام‌آشنا و موفق در عرصهٔ کاری خود با همراهی و مشارکت ۸ بانوی سیاستمدار حاذق به بررسی مسائل زنان در مقولهٔ راهبری پرداخته و با ارائه ۸ فرضیه تلاش کرده‌اند تا به بانوانی که برای ورود به عرصهٔ راهبری مایل هستند، راهکارهایی ارائه دهند.

درباره کتاب زنان و پرچم داری

کتاب «زنان و پرچمداری» به مسائل، مشکلات و چالش‌هایی که راهبران زن در سال‌ها و دهه‌های اخیر مواجه شده‌اند، می‌پردازد. در دهه‌های گذشته، تلاش‌های فراوانی برای تساوی جنسیتی و افزایش حضور زنان در نقش‌های راهبری صورت گرفته است اما زنان هنوز در جایگاه‌های بالای سلسله مراتب سازمانی و عرصه‌های سیاسی و تجاری کمتر نمایان هستند. این موضوع باعث می‌شود تا نیازها و توانمندی‌های زنان نادیده گرفته شود.از دیگر موانع پیش روی زنان این است که گاهی انتظارات جامعه و فرهنگ با نقش‌های راهبری زنان در تضاد است. با وجود این، زنان همچنان در حال شکستن رویدادها و پیشروی در راه رسیدن به جایگاه‌های راهبری هستند. ارتقاء تفکر برابری جنسیتی، اعمال سیاست‌ها و قوانین منصفانه‌تر و ترویج نمونه‌های الهام‌بخش زنان راهبر، می‌تواند به ایجاد یک جامعهٔ برابر و شکوفا کمک کند. کتاب زنان و پرچم داری دربردارندهٔ درس‌های واقعی از سرنوشت‌های واقعی است که جهت نیل به این اهداف و انگیزه‌بخشی به زنان نگاشته شده است.

کتاب زنان و پرچم داری را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به زنان و همچنین مردان علاقه‌مند به موضوعات مربوط به مدیریت و کسب‌وکار پیشنهاد می‌شود. دوستداران مباحث جامعه‌شناسی نیز می‌توانند از این کتاب استفاده کنند.

بخشی از کتاب زنان و پرچم داری

«من پس از شرح آن موضوعات مهم در کتابِ «خطرهای مبارزه با فساد»، به نوشتن این کتاب روی آوردم؛ کتابی دیگر با موضوعی با اهمیت و ویژه، مانند موضوعات پیشین. برخلاف جولیا، که دراوایل سال‌های زندگیِ حرفه‌ای و تحصیلاتی خود، تصمیم به وارد شدن به امر سیاست گرفت و سپس، پس از اتمام تحصیلاتش برای این منظور وارد دنیای سیاست شد، من سیاست‌مداری معمولی که بعد از تصمیم و انتخاب راه دنیای سیاست برای زندگی حرفه‌ای و تحصیلاتی‌اش وارد این حوزه شود، نبودم. در واقع مرا برای سمتی در دولت انتخاب کردند و تازه پس از وارد شدن به این جهان فهمیدم که هیچ‌گونه آمادگی‌ای برای این دنیای بی‌حدومرز ندارم

نیجریه دارای نظام ریاست جمهوری به سبک آمریکا است. این بدان معناست که رئیس‌جمهور می‌تواند فراتر از سیاست‌مدارانِ منتخب، عمل کند و در صورت نیاز افرادی را با تخصّص‌های ویژه به عنوان کارشناس فنی معرفی کند و به هیئت دولت خود بیاورد. دو رئیس جمهور مرا به عنوان کارشناس فنی وارد هیئت دولتِ خود کردند؛ ابتدا رئیس جمهور اولوسگون اوباسانجو در سال‌های ۲۰۰۳ تا ۲۰۰۶ و سپس رئیس جمهور گودلاک جاناتان در سالهای ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۵. من اولین زن و تا به امروز تنها فردی هستم که در سال‌های زیادی وزیر اقتصاد و دارایی نیجریه بودم. علاوه بر این، من عنوان اولین وزیر امورخارجهٔ زن در دولت نیجریه را نیز به دست آوردم. زمانی که در سال ۲۰۱۵ از هیئت دولت خارج شدم، این فرصت را یافتم تا به تجربیاتم بیندیشم و برای انتشار آن تصمیم بگیرم. من می‌خواستم تجربیاتم را با زنان جوان‌تر درمیان بگذارم. زنانی که همانند من مشغول به مدیریت حرفهءخود هستند، کسانی که در حرفه‌های خود در بخش های خصوصی و یا جهان سیاست، در آرزوی دستیابی به مقام‌های حرفه ایِ کار خود هستند و یا می‌خواهند در مقام‌های بلندبالایی که به دست آوردند، موفق عمل کنند. من می‌خواستم دربارهٔ آنچه برای حضور در پست‌های پرمخاطره و تلاش برای رسیدن به نقش راهبری لازم است، با این زنان جوان صحبت کنم. با این حال باید صادقانه اعلام کنم که این کتاب برای من یک دفاعیهٔ شخصی نیز بود که می‌خواستم با آن واقعیت‌های سال‌های خدمتم را شرح بدهم.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۴۱٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۶۷ صفحه

حجم

۳۴۱٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۶۷ صفحه

قیمت:
۵۱,۰۰۰
تومان