دانلود و خرید کتاب شناخت تفاوت های زن و مرد جهت بهبودی زندگی مشترک منصوره رحماندوست
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب شناخت تفاوت های زن و مرد جهت بهبودی زندگی مشترک اثر منصوره رحماندوست

کتاب شناخت تفاوت های زن و مرد جهت بهبودی زندگی مشترک

معرفی کتاب شناخت تفاوت های زن و مرد جهت بهبودی زندگی مشترک

کتاب شناخت تفاوت های زن و مرد جهت بهبودی زندگی مشترک نوشتهٔ منصوره رحماندوست است و انتشارات کتاب نیستان آن را منتشر کرده است. موضوع این کتاب ارتقای کیفیت زندگی مشترک از منظر تفاوت‌های زوجین است.

درباره کتاب شناخت تفاوت های زن و مرد جهت بهبودی زندگی مشترک

کتاب شناخت تفاوت های زن و مرد جهت بهبودی زندگی مشترک درصدد آموختن فن مکالمه‌ای است که در ابراز عشق در ماورای تبادل اطلاعات قرار دارد. معمولاً تا زمانی که خانمی می‌گوید: «ما نیاز به صحبت کردن داریم» مرد احساس می‌کند، «اوه، اوه نه، صحبت نکنیم از آن موضوع حرف نزنیم.» در واقع همان واکنشی را که در گذشتهٔ دور، که برای اولین‌بار در شکار حیوانات به کار می‌رفت؛ «اوه نه، آیا من باید آن حیوان را بکشم؟ اگر به طرف من حمله‌ور شود چه می‌شود؟» در آن موقع بیم و هراس حاکم بود و نمی‌دانستیم چه کاری باید بکنیم. اما یاد گرفته‌ایم و هنوز نیز می‌توانیم یاد بگیریم که برای یک رابطه زناشویی نیازها کدامند.

امروز مشکلِ روابط بین جفت‌ها، صرفاً مادی نیست، گرچه بعضی مواقع فکر می‌کنیم که مسئله «پول» است. در صورتی که مشکل، نوع مکالمه در روابط زوج است. در این دوره برقراری روابط، یعنی پرورش‌دادن نیازهای احساسی و عاطفی یکدیگر. نیازهای احساسی یک زن امروز با نیازهای احساسی که پنجاه سال پیش داشته متفاوت است، نیازهای احساسی مرد هم همین‌طور.

برای یک مرد عشق واقعی آن است که سعی نشود او را عوض کنند. وقتی یک مرد بعد از گفت‌وگوها و رفت‌وآمدهای زیاد، با زن دلخواه خود روبه‌رو می‌شود، دل خود را باز کرده و این زن را همان‌گونه که هست دوست دارد. این مرد از زن نیز چنین انتظاری دارد، اما اکثر زنان آن را نمی‌دانند. وقتی خانمی برای دوست مرد خود خرید می‌کند، در واقع در جست‌وجوی شوهری است که باعث خوشبختی وی شود؛ مردی که او را دوست داشته و عزیز بشمارد. ولی در نقطه‌ای در درون خود نوعی احساس در فوران است که می‌گوید: او خیلی قدرتمند است، این قدرت را می‌بینم. چه کاری می‌توانم با او بکنم، تا عشق چیره می‌شود. هم من تسلیم او خواهم شد و هم او تغییر خواهد کرد.

متأسفانه برای مردان هیچ کاری در جهت عوض‌کردن زنان میسر نیست. این سیرت و ذات آن‌هاست. ولی زنان می‌توانند یاد بگیرند روی این سیرت خود کار کنند؛ مانند کاری که مردان می‌کنند و یاد می‌گیرند که سیرت زنان را بپذیرند. در برقرای این روابط بین زن و مرد هیچ ایرادی ندارد که به صورت مثبت برخورد کنند و با تعهد، بهترین تلاش خود را در جهت درک دو جانبه در بهبود روابط به کار برند.

بالاخره همهٔ اهداف در کمک‌کردن به زن وشوهرها این است که یاد بگیرند به تفاوت‌های موجود یکدیگر احترام بگذارند تا به هم نزدیک‌تر و صمیمی‌تر شوند. کتاب شناخت تفاوت های زن و مرد جهت بهبودی زندگی مشترک در همین راستا نوشته شده است.

خواندن کتاب شناخت تفاوت های زن و مرد جهت بهبودی زندگی مشترک را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام زوج‌ها و کسانی که قصد ازدواج دارند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب شناخت تفاوت های زن و مرد جهت بهبودی زندگی مشترک

«سه راز در مورد برقراری ارتباط با مردان

در این مبحث در مورد درک عادت‌های مردان در برقرای ارتباط با آنها توضیح می‌دهیم.

مردها عکس‌العمل نشان می‌دهند.

ـ ممکن است که شریک زندگی‌تان در مورد آن بحث و گفتگو بی‌علاقگی نشان دهد.

ـ ممکن است در برابر اصرار شما مقاومت کند.

ـ ممکن است فکر کند که شما حتی نمی‌دانید که چه می‌خواهید بگویید و حرف‌های شما را جدی نگیرد.

مردها در مرحله فکر درون‌گرا هستند و فقط در مورد نتیجه نهایی صحبت می‌کنند.

مردها طوری تعلیم دیده‌اند که تمام جواب‌ها را داشته باشند و ترس و عدم اطمینانشان را بروز ندهند. در نتیجه مردها بیشتر فکر می‌کنند و افکارشان را بروز نمی‌دهند.

آنها در سکوت فکر می‌کنند و برای همین است که اگر از شریک زندگی‌تان نصیحت بخواهید یا سوالی در مورد رابطه‌تان بنمایید، ممکن است که او جواب دهد «بگذار در موردش فکر کنم» او نمی‌خواهد که جواب سریعی بدهد، مبادا که اشتباه کند.

مردها به راحتیِ خانم‌ها به احساساتشان دسترسی ندارند.

مثال: زمانی که می‌بینم مسئله‌ای همسرم را نارحت کرده دیوانه می‌شوم و وقتی می‌پرسم که چه شده، او در جواب می‌گوید هیچ. چرا برایش تا این حد سخت است که با احساساتش در ارتباط باشد؟ برای اکثر مردان بیان احساس درونی کار عجیب و وحشتناکی است. آنها با دنیای احساسات ناآشنایند. اکثر مردان این‌گونه بارآمده‌اند که در سر و مغزشان زندگی کنند و با قلبشان کاری ندارند. بنابراین آنها عادت ندارند که با احساساتشان دست و پنجه نرم کنند. به یاد داشته باشید که:

انسان‌ها به چیزی که بیشتر با آن آشنا هستند احساس راحتی می‌نمایند.»


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱)
مردان تصور می‌کنند همین که عشق خود را یک‌بار به زن ابراز کنند تداوم عشق خود را به زن اثبات کرده‌اند، درحالی‌که زنان نیاز دارند به طور پیوسته از عشق سرشار شوند و در عشق خود به نوعی احساس اطمینان برسند. زنان از مردان انتظار فداکاری دارند یعنی دوست دارند ببینند مردان آنها را در راس اهمیت قرار می‌دهند و کانون توجه آنها هستند. در مقابل مردان دوست دارند مورد تمجید و تحسین قرار گیرند و برای تکیه‌گاه واقع شدن مورد اطمینان و اعتماد زن قرار بگیرند و البته زن به چشم یک قهرمان به آنها بنگرد.
کاربر ۵۶۵۶۶۶۲

حجم

۲۰۷٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۸۷ صفحه

حجم

۲۰۷٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۸۷ صفحه

قیمت:
۱۹,۵۷۵
تومان