دانلود و خرید کتاب قورباغه ات را قورت بده! برایان تریسی ترجمه رضا اردلان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب قورباغه ات را قورت بده! اثر برایان تریسی

کتاب قورباغه ات را قورت بده!

معرفی کتاب قورباغه ات را قورت بده!

کتاب قورباغه‌ات را قورت بده یکی از کتاب‌های مشهور برایان تریسی، نویسنده و سخنران مطرح انگیزشی است. این خلاصه کتاب به شما می‌گوید که چطور با کارهای ساده و تغییر عادت‌هایتان تبدیل به یک فرد موفق در مدیریت زمان شوید. این خلاصه کتاب با ترجمهٔ رضا اردلان در انتشارات شنیدار منتشر شده است.

درباره کتاب قورباغه ات را قورت بده!

در خلاصه کتاب قورباغه‌ ات را قورت بده از معجزهٔ برنامه‌ریزی برای رسیدن به هدف آگاه می‌شوید. این اثر ۲۱ راهکار فوق‌العاده برای مدیریت بهتر زمان است. 

برایان تریسی در این کتاب ۲۱ روش برای مبارزه با تنبلی و انجام کارهای بیشتر در زمان کمتر برای شما در نظر گرفته است. او معتقد است برای شروع روزی با کارهای سخت بهترین کار انجام سخت‌ترین کار در ابتدای روز است. او کار سخت را به قورت‌دادن یک قورباغه بزرگ و زشت تعبیر می‌کند و می‌گوید اگر همان ابتدای کار این قورباغه بزرگ و زشت را قورت بدهید، انجام کارهای دیگر برایتان چندان سخت نخواهد بود. پس کارهای سخت را به تعویق نیندازید بلکه در اولویت قرار دهید.

خواندن کتاب قورباغه‌ ات را قورت بده را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کسانی که فرصت ندارند کتاب قورباغه ات را قورت بده! را کامل بخوانند، می‌توانند از این خلاصه کتاب استفاده کنند. 

درباره برایان تریسی

برایان تریسی نویسنده و سخنران انگیزشی در زمینه بهبود مهارت‌های حرفه‌ای و خودیاری، در ۵ ژانویه ۱۹۴۴ در شارلوت‌تاون کانادا و در یک خانواده فقیر به دنیا آمد. پدرش کار دائمی نداشت و نمی‌توانست هزینه‌های جاری زندگی را به آسانی تامین کند. به همین دلیل برایان و سه برادرش با کمک نهادهای خیریه تحصیل کردند و او همیشه تلخی فقر را در زندگی خود حس می‌کرد.

برایان تریسی خیلی زود مجبور به ترک مدرسه شد تا به کارهای سخت و فیزیکی کم‌درآمد بپردازد. تا اینکه در دهه ۲۰ سالگی خود، سفرهایش به سرتاسر جهان را آغاز کرد. او با خودرواش از کانادا به آمریکا و سپس با کشتی به انگلیس رفت. فرانسه و اسپانیا و پس از آن آفریقا مقصدهای بعدی او بودند. تریسی مدتی در آفریقای جنوبی کار کرد و در رشته کاراته، کمربند سیاه گرفت. تریسی ۲ سال را در ژوهانسبورگ سپری کرد و سفرهایش را به سوی خاورمیانه و شرق آسیا ادامه داد.

تریسی در این سال‌ها با شعار «مطالعه کن، گوش کن و پیوسته بیاموز و رشد کن» به موفقیت‌های زیادی دست یافت. تریسی می‌گوید: «هیچگاه اجازه ندهید خودروی شما حرکت کند بدون اینکه در طی آن چیزی بیاموزید. هر کتاب یا همایشی، به صورت صوتی در دسترس شماست!»

نخستین شغل پس از این سفرها، فروشندگی بود. تریسی درباره مهارت‌های فروش مطالعه و تحقیق کرد و در طول چندین سال کار جدی و مطالعه فرایندهای مرتبط با فروش، در چندین شرکت بزرگ، تجارب خود در زمینه‌های مدیریت و فروش را گردآوری و تدوین کرد. او آموخته‌هایش را ساماندهی و یک ساختار مشاوره‌ای را بر اساس آن پایه‌ریزی کرد.

تریسی یکی از افراد موفق در زمینه مشاوره مدیریتی و توسعه نیروی انسانی است و شرکتی بین‌المللی به نام خودش را راه‌اندازی کرده است. برایان تریسی در کشورهای گوناگون و شرکت‌های مطرح جهان، برنامه‌های مشاوره‌ای و آموزشی برگزار می‌کند. کتاب‌های برایان تریسی، توسط ناشران متعددی به زبان فارسی ترجمه شده است و او را تبدیل به نویسنده‌ای شناخته‌شده در ایران کرده است.

بخشی از کتاب قورباغه ات را قورت بده!

«نگاهی به اوضاع زندگی خود بیندازید. هر روز از صبح تا شب با انبوهی از وظایف کاری و مشغله‌های خانوادگی روبه‌رو می‌شوید و حتی وقت سر خاراندن ندارید. سؤال مهم این است: هنگامی که باید از عهده همهٔ کارها برآیید، از کجا باید شروع کنید؟

پیش از هرگونه اقدامی باید اهداف خود را تعریف کنید. برای داشتن عملکردی عالی، باید بدانید که دقیقاً چه کارهایی برای انجام دادن وجود دارد.

نخستین گام برای مبارزه با اهمال‌کاری، تعیین مهم‌ترین وظایف است.

بهتر است اهدافتان را مکتوب کنید. واقعیت این است که تنها سه درصد از افراد بالغ، برنامه‌ریزی زمانی خود را طبق اهداف مکتوبشان انجام می‌دهند و به همین خاطر، پنج تا ده برابر بیشتر از سایر افراد به موفقیت می‌رسند. حتی افرادی که تحصیلات عالی دارند اما عادت به نوشتن اهدافشان ندارند، نسبت به اشخاصی که اهداف خود را می‌نویسند، عملکرد ضعیف‌تری دارند.

قدم بعدی پس از تعریف اهداف، برنامه‌ریزی زمانی است.

اهداف خود را به مجموعه‌ای از گام‌های قابل انجام تقسیم کنید. از چک‌لیست (فهرست یادآوری) استفاده کنید و با کمک آن، اهداف خود را مجسم کنید. هنگامی که به کارهای انجام شده نگاه می‌کنید، احساس خوشایندی دارید و برای انجام بقیه کارها مصمم می‌شوید.

در نهایت، با استفاده از قانون ۲۰-۸۰ معروف به «اصل پارِتو۱» عملکرد خود را بهبود بخشید. طبق این قانون، هر فهرست ده‌تایی از کارها باید شامل دو کار خیلی مهم نسبت به سایر کارها باشد که می‌بایست بر روی آن‌ها تمرکز کنید.»

معرفی نویسنده
عکس برایان تریسی
برایان تریسی
کانادایی | تولد ۱۹۴۴

برایان تریسی نویسنده‌ی آمریکایی‌ـ‌کانادایی و سخنرانی محبوب در زمینه‌ی توسعه‌ی فردی و مدیریت کسب‌وکار است. او علاوه بر انتشار کتاب‌های پرفروش که به زبان‌های مختلف ترجمه شده‌، برای برگزاری جلسات و سخنرانی به بیش از صد کشور سفر کرده است. در کنار کتاب‌های او، آثار دیداری و شنیداری‌اش نیز در سراسر جهان با استقبالی کم‌نظیر مواجه شده است.

نظرات کاربران

کاربر سیدمیراحمد هاشمی
۱۴۰۱/۰۹/۲۱

عالی بود

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۶٫۹ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۹ صفحه

حجم

۱۶٫۹ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۹ صفحه

قیمت:
۷,۰۰۰
تومان