دانلود و خرید کتاب زبان بدن آلن پيز ترجمه امین بردبار
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب زبان بدن اثر آلن پيز

کتاب زبان بدن

نویسنده:آلن پيز
امتیاز:
۲.۸از ۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب زبان بدن

کتاب زبان بدن نوشتهٔ آلن پیز (مدیر یک شرکت مشاوره‌ای) و ترجمهٔ امین بردبار است. انتشارات فرنام این کتاب را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب زبان بدن

چگونه افکار دیگران را بخوانیم؟ کتاب زبان بدن به پاسخ این پرسش پرداخته است. حتماً اصطلاح «زبان بدن» (Body Language) به گوشتان خورده است. شاید زبان بدن یا تن‌گفت را جدی نگیرید، اما در دنیا متخصصانی برای همین کار وجود دارند. آن‌ها همیشه حالات فیزیکی افراد مشهور مثل اعضای خانواده‌های سلطنتی یا سیاستمداران را تفسیر می‌کنند. زبان بدن چیست؟ زبان بدن در واقع به مجموعه‌ای از رفتارها، حالات و حرکات غیرکلامی و فیزیکی گفته می‌شود که در روابط غیرکلامی ما با دیگران به‌شدت تأثیر می‌گذارند. ممکن است شما به‌عنوان یک کارفرما بخواهید با کسی مصاحبه کنید و یا در زندگی عاطفی خود با شخص جدیدی ملاقات داشته باشید. زبان بدن به شما کمک می‌کند این افراد را بهتر بشناسید. زبان بدن با اینکه نسبت به کلام بشر محدودیت‌های بسیار دارد و به پای آن نمی‌رسد، مزیت‌هایی دارد که قوهٔ ناطقهٔ ما از آن‌ها محروم مانده است؛ مزیت‌هایی مثل اینکه ما می‌توانیم از کلام دروغین استفاده کنیم و در لفظ، دیگری را فریب دهیم، اما زبان بدن هرگز دروغ نمی‌گوید. حرکات بدن به‌خوبی، اضطراب فرد یا پنهان‌کاری او را نشان می‌دهند؛ حتی اگر خودش اصرار داشته باشد به آرامش یا صداقت تظاهر کند.

نویسندهٔ این کتاب، پیش از نوشتن کتاب حاضر به‌مدت ۱۰ سال در این زمینه به مطالعه، مصاحبه، و پژوهش پرداخته است. ازآنجاکه زبان کلامی، تحت کنترل بخش هوشیار مغز انسان قرار دارد، ما می توانیم آگاهانه کلماتی را بر زبان جاری کنیم که با احساسات و نیات واقعی ما هم‌خوانی نداشته باشند و در نتیجه نیت واقعی خود را پنهان و آن را به‌گونه‌ای دیگر جلوه دهیم، اما زبان بدن توسط بخش ناهوشیار مغز کنترل می‌شود و ما کنترل چندانی بر آن نداریم؛ ازاین‌رو بازتاب‌دهندهٔ احساسات واقعی و درونی ما است. این کتاب به بررسی چگونگی کاربرد زبان بدن و تفسیر آن پرداخته است. خواندن این کتاب برای همه، به‌ویژه دانشجویان رشته‌های روان‌شناسی، جامعه‌شناسی، علوم ارتباطات، مدیران، معلمان، فروشندگان، بازاریابان و هر کسی که با دیگران در ارتباط است و به درک رفتارهای دیگران نیاز دارد، توصیه شده است.

خواندن کتاب زبان بدن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران روان‌شناسی عمومی و حوزهٔ زبان بدن پیشنهاد می‌کنیم.

معرفی نویسنده
آلن پيز

آلن پیز نویسنده، مدرس و متخصص زبان بدن است. او متولد سال ۱۹۵۲ در ملبورن استرالیاست. آلن پیز نویسنده‌ی‌ پرکار و محبوبی است و عناوین مختلفی از کتاب‌هایش در لیست کتاب‌های پرفروش قرار گرفته‌اند. آلن پیز مدیرعامل یک شرکت مشاوره‌ در سیدنی است و در آن به تولید و تهیه‌ی فیلم‌ برای ارائه‌‌ به شرکت‌های مختلفی در سراسر جهان، برای آموزش کارکنان و مدیران نیز می‌پردازد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۸٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۶۵ صفحه

حجم

۱۸٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۶۵ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان