دانلود و خرید کتاب سر آنیما پردیس قاسم پور
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب سر آنیما اثر پردیس قاسم پور

کتاب سر آنیما

دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب سر آنیما

آنیما به معنای روح و روان زن است. در مکتب روان‌شناسی تحلیلی یونگ، آنیما در ضمیر ناهشیار مرد به‌صورت یک شخصیت درونی زنانه جلوه‌گر می‌شود. هم مردان هم زنان درد‌های مشابه ناآشنایی را تجربه می‌کنند. آگاهی از این مسئله منجر به شناخت بهتر خودشان از سوی یکدیگر و اختلافات کم‌تر می‌شود. این کتاب را پردیس قاسم پور نوشته است. 

درباره کتاب سر انیما

تا بوده، سندرم پیش از عادت ماهانه هم بوده، و شگفتی اینجاست که پس از پژوهش‌های بسیار در این زمینه، پزشکان هنوز نمی‌توانند پاسخ‌گوی بیماران خود در روبرو شدن این سندرم باشند. سندرم پیش از عادت ماهانه موضوع بیش از سیصد مقاله علمی در دهه اخیر بوده است. زنان در شکایت از درد خود به پزشک اغلب پاسخ می‌شنوند که مشکل آنان، جنبه عصبی و تلقینی دارد. در نتیجه داروهای آرام‌بخش به بیماران تجویز می‌کنند، تا دیگر لب فروبسته و زبان به شکایت نگشایند و این مسئله دردناکی است، هیچ زنی نباید احساس کند که مجبور است درد خود را در سکوت تحمل کنند امروزه زنان باید احساسشان را نشان بدهند این سندرم به‌هیچ‌وجه تخیلی نیست، بلکه مشکلی واقعی است که هم بیماران و هم پزشکان باید مصمم شوند که به درمان آن بپردازند. در کار ناب گرایان، ازآنجاکه هنر بیان حقیقت درونی به شمار می‌رود عکاسی یک نهان‌بین است، بااین‌وجود، استفاده از یک فتومونتاژ به شکل هنری، رایج است که ترکیبی از چندین تصویر است به‌نوعی، بیانگر احساس عکاسان را با استفاده از بیش از دو تصویر، بیان می‌کند.

خواندن کتاب سر انیما را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

علاقه‌مندان به علم پزشکی و آناتومی زنان می‌توانند این کتاب را مطالعه کنند.

بخشی از کتاب سر انیما

قاعدگی زمانی آغاز می‌گردد که استروژن به سطح مشخصی برسد. بسیاری از فاکتورهای زندگی مدرن قادرند این زمان را به جلو بیندازند این فاکتورها نظیر رژیم‌های غذایی حاوی استروژن فراوان - گوشت، تخم‌مرغ، لبنیات و ... مصرف گوشت و انواع طیور (به دلیل افزایش شیر و فربه کردن و تولید بیشتر تخم‌مرغ به حیوانات انواع داروهای حاوی استروژن داده می‌شود که پس از ذبح مقادیری از این مواد در بدن حیوان باقی می‌ماند و در معرض ترکیبات مشابه استروژن قرارگرفتن خود باعث افزایش سطح استروژن در بدن گشته و انتشار آن را باعث می‌شود. در نتیجه بالارفتن استروژن در بدن زنان اثری بر هورمون دیگر زنان تحت عنوان پروژسترون وارد شده که اصطلاحاً تحت عنوان پدیده نفوذ یا غلبه استروژنی شناخته می‌شود. این وضعیت زمینه‌ساز بسیاری از مشکلات رایج در سلامتی زنان است، به‌طوری‌که متخصصان بیماری‌های زنان در اکثر حالات غیرطبیعی بیمارانشان از قبیل PMS دمدمی‌مزاج، خونریزی زیاد، آندومتریوز، فیبروئید، کیست‌های تخمدانی و بیماری‌های فیبروسیتیک نیز افزایش ناگهانی استروژن را عامل اصلی می‌دانند. اعتقاد به چنین فرضیه‌ای امروزه به چنان حدی از باور رسیده است که حتی دلیل اغلب مشکلات تولیدمثلی در زنان غربی نیز نسبت بالای استروژن در بدن آنها عنوان می‌شود.)

سیکل قاعدگی از دیدگاه بالینی قاعدگی عبارت از خونریزی دورهای رحمی است که اکثر زنان در سنین باروری آن را تجربه می‌کنند. قاعدگی طبیعی، ریزش دورهای آندومتر ترشحی رحم است که در اثر کاهشی در تولید استرادیول و پروژسترون به علت پسرفت جسم زرد، رخ می‌دهد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۳۰ صفحه

حجم

۲٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۳۰ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان