دانلود و خرید کتاب راهنمایی اجرایی مشاوره پیش از طلاق محسن ابراهیمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب راهنمایی اجرایی مشاوره پیش از طلاق اثر محسن ابراهیمی

کتاب راهنمایی اجرایی مشاوره پیش از طلاق

معرفی کتاب راهنمایی اجرایی مشاوره پیش از طلاق

کتاب راهنمایی اجرایی مشاوره پیش از طلاق نوشتهٔ محسن ابراهیمی، ابراهیم نعیمی، سمیه پارسی راد با گردآوری مرکز وکلا، کارشناسان و مشاوران خانواده قوه قضائیه چاپ شده است. این اثر در نشر پژواک عدالت چاپ شده است.

درباره کتاب راهنمایی اجرایی مشاوره پیش از طلاق

فلسفه مشاوره، اقناع زوجین برای سازش و بازگشت آنان به زندگی مشترک و ایجاد تأخیر نسبی در فرایند طلاق باهدف کنترل اقدام زوجین به طلاق‌های هیجانی است. مشاور صرفاً می‌تواند با گفت‌وگو و اقناع و به‌دور از هرگونه اجبار و تحمیل، «متقاضیان طلاق» را از امر طلاق منصرف کرده و آنان را به «متقاضیان بهبود و درمان» تبدیل کند. یکی از آثار جانبی مهم خدمت مشاوره پیش از طلاق، حتی در شرایطی که سازشی میان زوجین متقاضی طلاق حاصل نشود، کاهش تبعات نامطلوب برآمده از اختلافات و کنترل آثار مخرب آن در سطح جامعه است.

کتاب راهنمایی اجرایی مشاوره پیش از طلاق را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به مشاوران خانواده پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب راهنمایی اجرایی مشاوره پیش از طلاق

«بخش دوم: تشکیل پرونده و پذیرش آن در مراکز مشاوره‌اند. پیش از بند۱: متقاضیان طلاق اعم از یک‌طرفه و توافقی پیگیري پرونده طلاق خود، در سامانه مشاوره خانواده ثبت‌نام کنند و فرایند مشاوره پیش از طلاق را طی نمایند. در هنگام ثبت‌نام، متقاضی مکلف به پرداخت بخشی از هزینه فرایند مشاوره می‌باشد. بند۲: دریافت اطلاعات اولیه و تشکیل پرونده در هنگام ثبت درخواست در سامانه صورت خواهد پذیرفت و براي تشکیل پرونده، دیگرنیازي به مراجعه به مرکز و ارائه مجدد اطلاعات نیست. بند۳: متقاضی در هنگام ثبت‌نام ابتدا باید شهرستان مورد‌ نظر خود براي دریافت خدمت مشاوره را انتخاب کند. سپس درصورتی‌که در مراکز مشاوره شهرستان انتخاب شده امکان ارائه مشاوره توسط مشاوران خاص (مشاور خانم براي متقاضیان طلاق به‌درخواست زوجه و یا مشاور روحانی به درخواست متقاضی) وجود داشته باشد، متقاضی درصورت تمایل می‌تواند اولویت‌هاي انتخابی خود براي تعیین مشاور مسئول را اعلام کند. همچنین با توجه به اینکه تماس تلفنی از سوي مشاور با متقاضی کند پیش از آغاز جلسات مشاوره الزامی است، محدودة زمانی براي این تماس توسط متقاضی در هنگام ثبت‌نام باید تعیین شود. بند۴: درصورتی که به موجب اولویت انتخابی، زمان انتظار متقاضی براي دریافت خدمات مشاوره افزایش یابد، این امر به متقاضی اعلام خواهد شد. در این حالت متقاضی می‌تواند بین اصرار بر اولویت‌ها یا کوتاه‌تر شدن زمان انتظار یک گزینه را انتخاب کند. بند۵: پس از ثبت‌نام، پیامکی حاوي کد رهگیري، هزینه‌هایی که باید پرداخت شود و تذکر نسبت به الزامی‌بودن حضور متقاضی با کارت شناسایی معتبر در زمان مقرر به متقاضی ارسال می‌شود. بند۶: سامانه مشاوره خانواده پس از تشکیل پرونده، براساس ظرفیت مراکز داراي امکان ارائه خدمات با اولویت‌هاي اعلامی متقاضی و امتیاز کسب‌شده توسط مراکز، به‌صورت خودکار، پیشنهاد پرونده را به مرکز اولویت اول در نظام ارجاع را دارد، ارسال می‌کند. مشاورهاي که هنگام ارسال پیشنهاد، پیامکی با استفاده از بستر سامانه به‌منظور اطلاع‌رسانی به مدیر مرکز مشاوره ارسال می‌شود.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵۳۲٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۵۵ صفحه

حجم

۵۳۲٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۵۵ صفحه

قیمت:
۱۶,۰۰۰
تومان