دانلود و خرید کتاب ماهی یکبار بانو (جلد سوم) گروه مترجمین
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ماهی یکبار بانو (جلد سوم) اثر گروه مترجمین

کتاب ماهی یکبار بانو (جلد سوم)

معرفی کتاب ماهی یکبار بانو (جلد سوم)

کتاب ماهی یکبار بانو (جلد سوم) از گروه مترجمین است و انتشارات اندیشه‌ عالم آن را منتشر کرده است. این کتابْ به زنان دربارهٔ مسائل و مشکلاتشان راهکارهایی ارائه می‌دهد.

درباره کتاب ماهی یکبار بانو (جلد سوم)

کتاب ماهی یکبار بانو مجموعه‌ای ۹جلدی از کتاب‌هایی برای بانوان است که هر جلد آن به موضوع خاصی در رابطه با مشکلات زنان می‌پردازد. جلد سوم این مجموعه دربارهٔ سرطان پستان، حس دوست‌داشتنی‌بودن، طرز تمیزکردن وسایل آشپزخانه، تعادل ذهنی و خستگی است و به زنان در این باره پیشنهادهایی می‌دهد.

فصل‌های این کتاب از این قرار هستند:

عذاب وجدان! 

حركت كوچكی كه شما را شادتر می‌كند

ده باور غلط درباره سرطان پستان 

چه دوست‌داشتنی هستی

از كوزه همان برون تراود كه در اوست 

طرز تميز كردن وسايل آشپزخانه 

بازسازی تعادل ذهنی 

خسته‌ايد؟ 

خواندن کتاب ماهی یکبار بانو (جلد سوم) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمامی زنان پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب ماهی یکبار بانو (جلد سوم)

«سرطان پستان هم مانند هر بيماری ديگری، با ناشناخته‌های بسيار، شايعات و باورهای غلط درآميخته است. افتادن در دام باورهای غلط، باعث تنش بيهوده و حتی بازداشتن شما از اقدامات احتياطی مناسب می‌شود. در اين جا چند باور غلط معمول درباره سرطان پستان و واقعيت‌هايی كه نادرست بودن آنها را آشكار می‌كند را آورده‌ايم:

باور غلط ۱: سرطان پستان قابل پيشگيری است

از نظر باربارا برينر مدير عامل سازمان تحقيقاتی و مشاوره‌‌ای درباره سرطان پستان واقع در سانفرانسيسكو، با آن كه كارهای مشخصی می‌توان انجام داد كه خطر پيشرفت بيماری را كاهش دهد ـ مانند ورزش منظم و تغذيه صحيح ـ اما امروزه هيچ راه تضمينی‌ای برای اين كه به سرطان پستان دچار نشويد، وجود ندارد.

گام برداشتن به سوی شناسايی زود هنگام بيماری (آزمايش‌های سالانه كلينيكی پستان، آزمايش‌های شخصی ماهانه سينه و ماموگرافی سالانه برای زنان بالاتر از چهل سال) امكان درمان موفقيت‌آميز بيماری را در مراحل اوليه فراهم می‌كند.

بعلاوه، زنانی با احتمال زياد ابتلا به بيماری (آنان كه از هر دو سو اقوام نزديک آنها مبتلا به بيماری شده‌اند) ممكن است كه بخواهند تحت درمان دارويی با تاموكسيفين قرار گيرند، كه ثابت شده است امكان بروز سرطان پستان را كاهش می‌دهد، يا حداقل بيماری را در مراحل خيلی اوليه حتی قبل از آن كه قابل تشخيص باشد مداوا می‌كند.

باور غلط ۲: پزشكان دليل بروز سرطان پستان را می‌دانند

بر مبنای نظر ائتلاف سازمان‌های مبارزه با سرطان پستان، متأسفانه دليل بروز بيماری هنوز ناشناخته است هر چند عوامل خطر شناخته شده‌‌ای مثل پرتو درمانی سينه وجود دارد اما در بيش از هفتاد درصد از موارد سرطان پستان هيچ عامل خطری (غير از زن بودن و مسن بودن) وجود ندارد.

باور غلط ۳: سرطان پستان می‌تواند درمان شود

تا اين زمان درمانی برای اين بيماری يافت نشده ‌است، اگر چه چند روش درمانی برای بيمارانی كه مراحل اوليه بيماری خود را می‌گذرانند وجود دارد. از اين رو روش‌ها و امكانات تشخيص، اهميتی حياتی و سرنوشت ‌ساز پيدا می‌كند.

باور غلط ۴: پيدا كردن غده يا گلوله در پستان به معنی ابتلا به سرطان است

تمام غده‌ها سرطانی نيستند. در حقيقت بنابر آمار سازمان‌های مربوطه بيش از هشتاد درصد از غده‌های نمونه برداری‌شده پستان خوش‌خيم هستند.

پستان‌های حساس و پرغده در دوران عادت ماهيانه به ويژه در زنان جوان طبيعی است اما هر غده‌‌ای كه از بين نرود را بهتر است پزشک معاينه كند.» 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸۹٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۵

تعداد صفحه‌ها

۶۴ صفحه

حجم

۸۹٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۵

تعداد صفحه‌ها

۶۴ صفحه

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان