دانلود و خرید کتاب سیری در اندیشه اسطوره مالزی، ماهاتیر محمد داود کیانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب سیری در اندیشه اسطوره مالزی، ماهاتیر محمد اثر داود کیانی

کتاب سیری در اندیشه اسطوره مالزی، ماهاتیر محمد

معرفی کتاب سیری در اندیشه اسطوره مالزی، ماهاتیر محمد

کتاب سیری در اندیشه اسطوره مالزی؛ ماهاتیر محمد نوشتهٔ داود کیانی در انتشارات ندای کارآفرین چاپ شده است. ماهاتیر محمد یک روشنفکر نیست و بیشتر یک سیاستمدار است اما توانست با تطبیق دین و علم تلاش فراوانی نماید تا جامعه مالزی را از خطرات انحرافی نجات دهد. اسلام ماهاتیر اسلام شناخت عمیق ارزش‌های الهی است و او دین را به‌عنوان یک منبع شناخت می‌داند.

درباره کتاب سیری در اندیشه اسطوره مالزی؛ ماهاتیر محمد

این کتاب که در وصف اندیشه‌های ماهاتیر محمد است، از ۷ فصل تشکیل شده است، فصل ۱ به اندیشه‌های اجتماعی، فصل ۲ به اندیشه‌های اقتصادی، فصل ۳ به اندیشه‌های بین‌الملل، فصل ۴ به اندیشه‌های دینی، فصل ۵ به اندیشه‌های سیاسی، فصل ۶ به مدیریت علمی و فصل ۷ به اندیشه‌های شخصی وی می‌پردازد.

ماهاتیر محمد، سیاستمداری حرفه‌ای و متخصص بود که دارای اصالت خانوادگی در مالزی بود. او با داشتن ریشه‌های شهری و مدنی وپشت‌سر گذاشتن فرایندهای تجربه و صیقل‌خوردن ذهن و روحش و از همه مهم‌تر پرورش وابستگی به سرزمین خویش و تعالی آن در وجودش نهفته بود. او سیاستمداری بود که از هوش عاطفی برخوردار و توان خارق‌العاده‌ای در تصویرسازی و اسطوره‌پردازی داشت. مردی که به کشور خود عشق می‌ورزید، برای آنکه عامه مردم را از سنگلاخ پیشرفت و توسعه عبور دهد، باید برای آن‌ها افق ترسیم می‌کرد و ذهنیت‌های مثبت می‌ساخت ... او بزرگ به دنیا آمده بود در کلام و رفتار و نگاه خود پیام داشت و مسائل مهم زمان خود را به‌خوبی می‌شناخت و از هنر انطباق واقعیت‌ها با آرمان‌ها برخوردار بود.

کتاب سیری در اندیشه اسطوره مالزی؛ ماهاتیر محمد را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان به علوم سیاسی و آثار زندگی‌نامه‌ای پیشنهاد می‌شود.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۰۰۵٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۲۰ صفحه

حجم

۱۰۰۵٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۲۰ صفحه

قیمت:
۲۲,۰۰۰
۱۱,۰۰۰
۵۰%
تومان