دانلود و خرید کتاب آداب تجاری، مذاکره و بازی ها وحید ناصحی فر
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آداب تجاری، مذاکره و بازی ها اثر وحید ناصحی فر

کتاب آداب تجاری، مذاکره و بازی ها

معرفی کتاب آداب تجاری، مذاکره و بازی ها

کتاب آداب تجاری، مذاکره و بازی ها نوشتهٔ وحید ناصحی فر (عضو هیئت‌علمی دانشگاه علامه طباطبایی)، مجید نیک مهر و نوید ناصحی فر است. انتشارات چاپ و نشر بازرگانی این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر به مدیران آموزش می‌دهد که چگونه با کارمندان خود رفتار کنند.

درباره کتاب آداب تجاری، مذاکره و بازی ها

کتاب آداب تجاری، مذاکره و بازی ها دربارهٔ آداب تجاری است که جزو مهارت‌های لازم برای کسب‌وکارهای مرتبط است. کتاب به موضوعاتی همچون مفهوم آداب معاشرت تجاری، راز خوش‌صحبتی، آداب ارتباطات الکترونیکی، مکاتبات در کسب‌وکار، آداب مصاحبه شغلی، سیاست‌های محیط کار، کدهای بهبود اعتمادبه‌نفس، انواع بازی‌های رفتاری و... پرداخته است.

خواندن کتاب آداب تجاری، مذاکره و بازی ها را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران مطالعه پیرامون آداب کسب‌وکار و مذاکرات بازرگانی و همچنین به مدیران همهٔ کسب‌وکارها پیشنهاد می‌کنیم.

بخش‌هایی از کتاب آداب تجاری، مذاکره و بازی ها

«آداب تجاری پسندیده دستور عملی برای پیشرفت شغلی می‌باشد. افراد با آداب معاشرت به موجب مهارت‌های حرفه‌ای مورد تشویق قرار می‌گیرند. برای مثال کارمندی که در جلسات به موقع حاضر می‌شود تاثیر بیشتری بر مافوق خود می‌گذارد.»

***

«معمولاً عموم مردم طرز رفتار مناسب با افراد ناتوان را نمی‌دانند. اگرچه آن‌ها قصد کمک‌کردن دارند اما آداب مناسب برای برخورد با این افراد را نمی‌دانند. برای برخورد مناسب با افراد ناتوان بهتر است به موارد زیر توجه کنید:

- هیچ گاه فکر نکنید که این افراد به کمک نیاز دارند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۹۴ صفحه

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۹۴ صفحه

قیمت:
۷۹,۳۰۰
تومان