دانلود و خرید کتاب فعال سازی خوشحالی راشل هرشنبرگ ترجمه منوچهر قرائی‌پور
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب فعال سازی خوشحالی

کتاب فعال سازی خوشحالی نوشتهٔ راشل هرشنبرگ و ترجمهٔ منوچهر قرائی‌پور و سعیده موسوی‌نسب است. انتشارات بذر خرد این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر، شما را برای غلبهٔ سریع بر انگیزش پایین، افسردگی یا احساس درماندگی راهنمایی می‌کند.

درباره کتاب فعال سازی خوشحالی

کتاب فعال سازی خوشحالی که با پیش‌گفتاری از دکتر ماروین گلدفرید آغاز می‌شود، دربارهٔ مشکل اهمال‌کاری است که گاه افسردگی می‌تواند عامل آن باشد.

با مطالعهٔ این کتاب می‌توانیم بر این مشکل غلبه کرده و با برنامه‌ریزی و انجام امور دلخواه، به اهداف خود برسیم.

این کتاب، برخی از تکنیک‌های پیشرفته و مهمّ CBT و نیز ابزار لازم برای شناسایی بهتر نیازها و عمل مطابق با آنها را در خود قرار داده است.

CBT برابر با یک روش درمانی موسوم به درمان رفتاری - شناختی است که احساسات ناکارآمد و رفتارها، فرایندها و مضامین شناختی ناسازگارانه را، به‌وسیلهٔ شماری از روش‌های سیستماتیک، نشانه می‌گیرد و رفع می‌کند.

خواندن کتاب فعال سازی خوشحالی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به افرادی که از اهمال‌کاری و یا افسردگی رنج می‌برند و نیز به روان‌درمان‌گران شناختی، پیشنهاد می‌کنیم.

بخش‌هایی از کتاب فعال سازی خوشحالی

«یک سؤال مهم این است که آیا یک کتاب خودیاری خوب می‌تواند جایگزین روان‌درمانی ِچهره به چهرهِ واقعی گردد؟ در برخی موقعیت‌ها می‌تواند. امتیاز واقعی ِ کتاب دکتر هرشنبرگ این است که خواندن آن تقریباً مثل این است که گویی دارد به‌طور مستقیم در یک ارتباط درمانی با خواننده صحبت می‌کند. دانش مطالعاتی، حساسیت بالینی و توانایی ارتباطیِ او، این کتاب را ارزشمند ساخته است. من به‌راحتی فواید آن را درک می‌کنم، نه فقط به‌عنوان یک رویکرد مستقل برای کمک ِبه افراد دارای مشکلات مختلف زندگی بلکه همچنین به‌عنوان منبعی کمکی که درمانگران می‌توانند برای افزایش اثربخشی بالینی‌شان استفاده کنند.»

نظرات کاربران

کاربر 1363123
۱۴۰۱/۰۷/۱۲

کتاب کاربردی خوبی بود

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۲۸ صفحه

حجم

۳٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۲۸ صفحه

قیمت:
۴۷,۰۰۰
تومان