دانلود و خرید کتاب فلسفه هوش مصنوعی سیدغلامرضا حسینی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب فلسفه هوش مصنوعی اثر سیدغلامرضا حسینی

کتاب فلسفه هوش مصنوعی

معرفی کتاب فلسفه هوش مصنوعی

کتاب الکترونیکی «فلسفه هوش مصنوعی» نوشتهٔ سیدرضا حسینی و مصطفی دهنوی در انتشارات زلال سبز چاپ شده است.

درباره کتاب فلسفه هوش مصنوعی

هدف از این تحقیق آشنائی با هوش مصنوعی به عنوان سمبل و نماد دوران فراصنعتی و نقش و کاربرد آن در صنایع و مؤسسات تولیدی است. بدین منظور، این موضوع در قالب ۳ فصل ارائه می شود. در فصل اول کلیات هوش مصنوعی مورد مطالعه قرار می‌گیرد و سئوالاتی نظیر این که هوش مصنوعی چیست. تفاوت هوش مصنوعی و هوش طبیعی (انسانی) در چیست. شاخه‌های عمده هوش مصنوعی کدامند و نهایتاً، اجزای هوش مصنوعی نیز تشریح می‌شود ،کاربرد‌های هوش مصنوعی در صنایع و مؤسسات تولیدی، به‌خصوص در زمینه سیستم‌های خبره و آدمواره‌ها مورد مطالعه و تجزیه و تحلیل قرار می‌گیرد. در فصل دوم هوش مصنوعی در بازی‌های کامپیوتری و در فصل سوم تکنیک برنامه‌نویسی در هوش مصنوعی مورد مطالعه قرار می‌گیرد.

کتاب فلسفه هوش مصنوعی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان به مطالعه دربارهٔ هوش مصنوعی پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب فلسفه هوش مصنوعی

در مقابل این انتقاد دو نظر وجود دارد: یک دسته از دانشمندان که بیشتر به نظریه تورینگ معتقدند، می‌گویند اساساً چه دلیلی وجود دارد که باور نکنیم دست‌کم بخش بزرگی از آنچه را که هوشمندی انسان تلقی می‌کنیم، معلومات تقلیدی تشکیل داده باشد؟ در واقع تمام سندی که ما درباره متفکر بودن انسان داریم رفتاری است که اندیشه او پدید می‌آورد، ولی درباره ماهیت و ساختار این اندیشه چیز زیادی نمی‌دانیم.

دسته دوم، کسانی هستند که معتقدند اگر ماشین‌ها بتوانند با دنیای پیرامون خود کنش و واکنش داشته باشند، آنگاه می‌توانند فکر کنند. منظور این است که کامپیوترها نیز مانند ما دارای حس بینایی، شنوایی، لامسه و حس‌های دیگر باشند. در این صورت، ترکیب هم‌زمان پاسخ‌های تقلیدی با واکنش مناسب به محیط یعنی همان هوشمندی. اتفاقاً کسی مانند جان سیرل نیز تفکرات مشابهی دارد؛ با این تفاوت که به طور خاص او شکل ایده‌آل کنش و واکنش مورد نیاز را همان تعامل بیولوژیکی می‌داند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۵۸ صفحه

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۵۸ صفحه

قیمت:
۲۸,۵۰۰
تومان