دانلود و خرید کتاب بررسی و برگردان لافتات هفتگانه احمد مطر (جلد دوم) احسان اسمعیلی طاهری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بررسی و برگردان لافتات هفتگانه احمد مطر (جلد دوم) اثر احسان اسمعیلی طاهری

کتاب بررسی و برگردان لافتات هفتگانه احمد مطر (جلد دوم)

معرفی کتاب بررسی و برگردان لافتات هفتگانه احمد مطر (جلد دوم)

کتاب بررسی و برگردان «لافتات» هفتگانه احمد مطر؛ جلد دوم اثر شاکر عامری، احسان اسماعیلی طاهری و زهرا عباسی یکی از کتاب‌های تخصصی انتشارات دانشگاه سمنان برای دانشجویان و پژوهشگران رشتهٔ زبان و ادبیات عرب است. این اثر با متن دو زبانهٔ عربی و فارسی منتشر شده است.

درباره کتاب بررسی و برگردان لافتات هفتگانه احمد مطر (جلد دوم)

زبان و ادبیات عربی، شعر عرب، شاعر متعهد و سیاسی معاصر عراق و مجموع هفت پلاکادر از جمله موضوعاتی است که کتاب بررسی و برگردان لافتات هفتگانه احمد مطر به آن‌ها می‌پردازد.

این کتاب دربردارندهٔ مضمون و محتوای شعر احمد مطر، شاعر متعهد و سیاسی معاصر عراق است که به‌همراه ترجمهٔ فارسی نخستین دفتر شعر «لافتات» (پلاکادرها) آمده است. درواقع پلاکادر یک از مجموع ۷ پلاکادر او به‌عنوان جلد نخست از یک مجموعهٔ ۴ جلدی فراهم شده است.

انتشارات دانشگاه سمنان با بهره‌گیری از حدود ۵۰۰ نفر هیئت‌علمی در دانشکده‌ها و گروه‌های آموزشی مختلف خود مفتخر به تألیف و ترجمهٔ بیش از ۱۰۰۰۰۰ صفحه محتوای آموزشی در بیش از ۳۰۰ عنوان کتاب چاپی است. این انتشارات تولید و توسعهٔ هرچه بیشتر علوم و فنون نوین در ایران عزیز را هدف خود قرار داده است.

بیش از ۵ عنوان از کتاب‌های اساتید هیئت‌علمی این دانشگاه به چاپ سوم رسیده و بیش از ۳۰ عنوان نیز چاپ دوم خود را پشت سر گذاشته‌اند و به‌عنوان مراجع علمی و آموزشی در دانشگاه‌های کشور مورد استفادهٔ علم‌آموزان قرار گرفته‌اند.

این انتشارات در راستای ترویج علم و فرهنگ اصیل ایرانی - اسلامی موفق به چاپ بیش از ۲۰ عنوان کتاب در زبان‌های عربی، انگلیسی و فرانسوی شده و تلاش‌هایش در راستای صادرات علمی همچنان ادامه داشته و خواهد داشت.

کتاب‌های انتشارات دانشگاه سمنان همگی ویژگی‌های برجسته‌ای همچون تألیف و ترجمه توسط کادر علمی مجرب و بنام، همکاری با مؤلفین و مترجمین غیردانشگاهی، بهره‌گیری از تکنولوژی‌های روز دنیا در صنعت چاپ و رعایت اصول و استانداردهای نگارشی و ادبی هستند.

خواندن کتاب بررسی و برگردان «لافتات» هفتگانه احمد مطر؛ جلد دوم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

دانشجویان و پژوهشگران رشتهٔ زبان و ادبیات عرب مخاطبان این کتاب‌اند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۴۴۳ صفحه

حجم

۲٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۴۴۳ صفحه

قیمت:
۵۰,۰۰۰
تومان