دانلود و خرید کتاب حفاظت دیفرانسیل طولی توسط رله زیمنس 7SD610
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب حفاظت دیفرانسیل طولی توسط رله زیمنس 7SD610 اثر فریبرز یارمحمدی سامانی

کتاب حفاظت دیفرانسیل طولی توسط رله زیمنس 7SD610

دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب حفاظت دیفرانسیل طولی توسط رله زیمنس 7SD610

کتاب حفاظت دیفرانسیل طولی توسط رله زیمنس 7SD610 نوشتهٔ فریبرز یارمحمدی سامانی در انتشارات کنکاش چاپ شده است. این مجموعه بر اساس جزوه اصلی زیمنس به شماره V4.6 C53000-G1176-C145-5 تهیه شده است و به تشریح قسمت‌های مختلف نرم افزار DIGSI در رابطه با حفاظت دیفرانسیل طولی می‌پردازد و مطالعه آن به همراه نرم افزارDIGSI، پیشنهاد می‌شود.

درباره کتاب حفاظت دیفرانسیل طولی توسط رله زیمنس 7SD610

 این مجموعه، چکیده مطالب جزوه اصلی زیمنس است که به‌راحتی در اینترنت قابل دسترس است. مطالعهٔ کل مطالب جزوه اصلی به دلیل حجم زیاد آن، وقت‌گیر و طاقت‌فرساست. جزوه اصلی می‌تواند به‌عنوان مرجع به‌منظور کسب اطلاعات بیشتر، در دسترس باشد.

در نرم افزار DIGSI برای هر فانکشن حفاظتی و پارامتر قابل تنظیمی که به حفاظت و پیکربندی مربوط می‌شود، یک آدرس در نظر گرفته شده است (مثلا 1210: I-DIFF>Pick up value). در جزوه اصلی درباره هر آدرس توضیحاتی داده شده که ممکن است در یک‌جا متمرکز نباشند. در این مجموعه توضیحات یک آدرس، در یک‌جا و به‌صورت متمرکز جمع‌آوری شده و توسط خط‌چین از مبحث بعدی جدا گردیده است. بنابراین شما می‌توانید آدرس مورد نظر خود را در فهرست مطالب همراه با شماره صفحه جستجو کنید و توضیحات آن‌را در صفحه مربوطه مطالعه نمائید. آدرس‌هایی که با حرف A تمام می‌شوند (A به معنای Additional) تنها از طریق DIGSI در Additional Setting قابل تغییرند‌ (از طریق صفحه کلید روی رله قابل تغییر نیستند). در مقادیر تنظیمات حفاظتی عبارت oo به معنای بی نهایت است. رله زیمنس 7SD610 هم برای شبکه هایی که دارای کلید تک‌فاز هستند و هم برای شبکه‌هایی که دارای کلید سه‌فاز هستند به‌کار می‌رود.

کتاب حفاظت دیفرانسیل طولی توسط رله زیمنس 7SD610 را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 هدف از تهیه این مجموعه، به‌دست آوردن دانش و مهارت کافی در اعمال تنظیمات حفاظت دیفرانسیل طولی در کوتاه‌ترین زمان است؛ از این رو مطالعهٔ این کتاب به افرادی که مایل هستند در این خصوص اطلاعات بیشتری کسب کنند، پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب حفاظت دیفرانسیل طولی توسط رله زیمنس 7SD610

علاوه بر Manual Close Detection، برقدارشدن خط از طریق آدرس 1134 تشخیص داده میشود. در آدرس 1134 رله، فقط پارامترهایی که وضعیت را پایش میکنند بعنوان معیار برقدارشدن خط استفاده میکند. اما تغییروضعیت مثلا پرش ولتاژ از صفر به یک مقدار قابل توجه(آدرس1131: pole open voltage) یا جاری شدن جریان قابل توجه(آدرس 1130: pole open current) میتوانند معیار مطمئنی برای برقدارشدن خط باشند چراکه این تغییرات نه در زمان نرمال و نه در زمان فالت اتفاق نمی افتند.

سیگنال Line Closure(No. 590) برقدارشدن خط را نشان میدهد. برای جلوگیری از تشخیص اشتباهی برقدارشدن خط، وضعیت Line open که پیش از هر برقدارشدن، یک بوده است باید حداقل به مدت زمان آدرس 1133 یک بوده باشد(مقدار پیش فرض این آدرس 250ms است).

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۸۷ صفحه

حجم

۳٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۸۷ صفحه

قیمت:
۶۹,۰۰۰
تومان