دانلود و خرید کتاب تاریخ فلسفۀ غرب (۵) راجر استوارت وولهاوس ترجمه مهدی سلطانی گازار
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تاریخ فلسفۀ غرب (۵) اثر راجر استوارت وولهاوس

کتاب تاریخ فلسفۀ غرب (۵)

معرفی کتاب تاریخ فلسفۀ غرب (۵)

کتاب تاریخ فلسفۀ غرب (۵) نوشته راجر استوارت وولهاوس با ترجمه مهدی سلطانی گازار یکی از کتاب‌های انتشارات سمت است که برای دانشجویان رشتۀ فلسفه منتشر شده است.

سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاه‌ها با نام اختصاری سمت، سازمانی دولتی پژوهشی وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ایران است که به نوشتن و انتشار کتاب‌های دانشگاهی می‌پردازد.

این انتشارات در ۷ اسفند ۱۳۶۳ با تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی افتتاح شد. هدف از تأسیس این سازمان، تألیف کتاب‌های درسی دانشگاهی متناسب با ارزش‌های ایرانی و اسلامی در رشته‌های علوم انسانی دانشگاه‌ها بوده ‌است.

انتشارات سمت، علاوه بر فعالیت در حوزه های پژوهش، نگارش، ویرایش و انتشار کتاب، در برگزاری همایش‌هایی با موضوع کتاب درسی و نشست‌های پژوهشی معطوف به اهداف و اولویت‌های خود نیز فعال است.

انتشارات سمت تابه‌حال بیش از ۲۰۰۰ عنوان کتاب و بیش از ۴۰ میلیون نسخه منتشر کرده است.

درباره کتاب تاریخ فلسفۀ غرب (۵)

تجربه‌گرایان جلد پنجم از مجموعة تاریخ فلسفهٔ غرب انتشارات دانشگاه آکسفورد است که در سال ۱۹۸۸ منتشر شد. نویسندهٔ کتاب، راجر استوارت وولهاوس، استاد فلسفه در دانشگاه یورک بود. گرچه کتاب به نام «تجربه‌گرایان» خوانده شده است، اما تمامی فلاسفه‌ای را که ذیل این نام طبقه‌بندی شده‌اند در بر نمی‌گیرد. نویسنده ذیل عنوان‌های فرانسیس بیکن، توماس هابز، پی‌یر گاسندی، انجمن سلطنتی پیشبرد دانش طبیعی لندن، جان لاک، جرج بارکلی و دیوید هیوم، دیدگاه‌ها و استدلال‌های تعدادی از اولین فلاسفهٔ مدرن را دربارهٔ نقش و اهمیت تجربه و مشاهده بررسی می‌کند و می‌کوشد با محوريت پرسش از منشأ شناخت، طیف متنوعی از تجربه‌گرایی را معرفی کند. وولهاوس نه‌تنها دیدگاه‌های این متفکران را در بستر فرهنگی زمانهٔ خودشان بررسی می‌کند، بلکه به اهمیت آن‌ها برای قرن بیستم نیز توجه دارد.

خواندن کتاب تاریخ فلسفۀ غرب (۵) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دانشجویان رشتۀ فلسفه پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۰

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۰۴ صفحه

حجم

۰

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۰۴ صفحه