دانلود و خرید کتاب جهنم رویایی (جلد دوم) ساشا صالحی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب جهنم رویایی (جلد دوم) اثر ساشا صالحی

کتاب جهنم رویایی (جلد دوم)

معرفی کتاب جهنم رویایی (جلد دوم)

کتاب جهنم رویایی (جلد دوم) نوشته ساشا صالحی است. این کتاب به شما کمک می‌کند به دنبال موفقیت بروید و پیشرفت کنید.

درباره کتاب جهنم رویایی (جلد دوم)

تعبیر شما از موفقیت چیست؟ شاید از دیدگاه شما موفقیت همین جایگاهی باشد که امروز خیلی از آدم‌ها به آن رسیده‌اند اما از دیدگاه نویسنده تمام شکست‌ها و پیروزی‌هایی است که در مسیر رسیدن به این جایگاه تجربه کرده‌اید.

ما باید در مسیر موفقیت باشیم ولی هیچگاه خود را موفق ندانیم و مستدام برایش تلاش کنیم.

شرایط سخت کودکی چه از نظر مالی و چه از نظر تربیتی همیشه باعث می‌گردد که دو نوع برداشت ذهنی در کودک و نوجوان شکل بگیرد و این دو برداشتِ متفاوت منجر به دو باور متفاوت و درنهایت دو رویکرد متفاوت می‌گردد. یعنی یا فرد می‌پذیرد که واقعیتِ زندگی و شرایطِ خانواده‌اش همین است و نمی‌تواند به چیزی بیش از آنچه خانواده به آن رسیده است دست یابد و با این نوع باور همیشه ضعیف و قربانی می‌ماند و مانند افراد بیچاره درگیر آه و ناله و غرغر کردن از شرایط می‌شود و یا آنکه آنقدر شرایط به او فشار می‌آورد که با خود می‌گوید یا مرگ یا زندگی. و این شرایط سخت، روحیهٔ جنگندگی او را بیدار کرده و باعث می‌شود بیشتر و سخت‌تر تلاش کند تا کمبودها و خلاهایی که در کودکی داشته است را جبران کرده و حتی به کمک خانوادهٔ خود و جهان پیرامونش بشتابد.

این کتاب قدم به قدم مسیر شما را برای ترمیم زخم‌های گذشته، آشتی با خویشتن و درنهایت پیدا کردنِ مسیر آرزوهای زمینی و آسمانی باز می‌کند. با خواندن داستان‌های این کتاب با افرادی که با ایمان در مسیر سخت رویاهای خود از تلاش خسته نشده‌اند آشنا شده و ناتوانی‌های خود را پاکسازی کرده و با تمرین‌هایی که اساتید بزرگ جهان برای شما در نظر گرفته‌اند من جدیدی را خلق خواهید کرد.

خواندن کتاب جهنم رویایی (جلد دوم) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به مام کسانی که به‌دنبال موفقیتند پیشنهاد می‌کنیم. 

بخشی از کتاب جهنم رویایی (جلد دوم)

«حرف نزن، فقط اقدام کن.»

فکر و تحلیل زیاد، بخش راست مغز و قدرت دریافت شهود را نابود کرده و انسان را لبریز از قضاوت و ترس می‌کند.

به‌قول محمد صراف، یکی از لیدرهای خوب نتورک: «زندگی به آدم دانا پاداش و درآمد بالا نمی‌دهد بلکه به تلاش و پیگیری آدم‌ها پاداش می‌دهد.»

ما باید کارهایی را انجام دهیم که تا امروز انجام نداده‌ایم وگرنه کارهایی که تا دیروز انجام داده‌ایم، زندگی و شرایط الان ما را ساخته‌اند و ادامه دادن به مسیر قبلی همان نتایج قبلی را برای ما در برخواهند داشت.

ماهی نباش، کوسه باش. بره نباش، گرگ هم نباش بلکه شیر باش.

آنتونی رابینز می‌گوید: «هرچقدر کمتر بدانی و به جای آن اقدام کنی بهتراست. دلیلش این است که اگر افراد موفق از سختی‌ها و شکست‌های موجود در مسیر چیزی می‌دانستند، احتمالاً اصلاً حرکتی در جهت رسیدن به رویای خود نمی‌کردند.»

آنها اغلب بدون اطلاعات زیاد ولی با اشتیاق وارد شغل خود شدند و کم‌کم با مسائل آن دست و پنجه نرم کردند. آبراهام لینکلن زمانی که به ریاست جمهوری آمریکا رسید هیچ چیز دربارهٔ مدیریت یک کشور نمی‌دانست. پس مهم‌تر از هرچیزی اقدام کردن است. اقدام، ترس را از بین می‌برد.

ترس ایمان وارونه است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۴۱۰ صفحه

حجم

۲٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۴۱۰ صفحه

قیمت:
۶۵,۰۰۰
تومان