دانلود و خرید کتاب تاریخ مصور جراحی جهان ایرا روتکو ترجمه مصطفی جابرانصاری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تاریخ مصور جراحی جهان اثر ایرا روتکو

کتاب تاریخ مصور جراحی جهان

نویسنده:ایرا روتکو
انتشارات:نشر افکار
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۶از ۵ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب تاریخ مصور جراحی جهان

کتاب تاریخ مصور جراحی جهان نوشتهٔ ایرا روتکو و ترجمهٔ مصطفی جابرانصاری، با همکاری جمشید بهلکه، است. نشر افکار این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر، که ابتدا در سال ۱۹۹۳ میلادی چاپ شده بود، اطلاعات گسترده و ارزشمندی را دربارهٔ امر مهمّ جراحی دربردارد.

درباره کتاب تاریخ مصور جراحی جهان

کتاب مصور و رنگی تاریخ مصور جراحی جهان با هدف جلب توجه مردم به سرگذشت پیشینیان و تاریخ‌نگاری یکی از حساس‌ترین و ارزشمندترین فعالیت‌های علمی بشر تهیه و تنظیم شده است. تاریخ پزشکی جهان، داستان‌های اعجاب‌آور بسیاری دارد که تاریخ جراحی تنها بخشی از آن است. کتاب تاریخ مصور جراحی جهان به پزشک‌های ایرانی نیز پرداخته است؛ اما بسیار کم.

ایرا روتکو، این کتاب را به ۳ سطح اصلی تقسیم کرده است:‌ ۱) اشاره به پیشرفت‌های قابل ملاحظه در تاریخ جراحی، ۲) بررسی فرایند مهمّ حرفه‌ای شدن جراحی  و سرانجام ۳) توصیف کامل زندگی جراحان بزرگ.

مصطفی جابرانصاری، مترجم کتاب حاضر، عضو هیئت‌مدیرهٔ جامعهٔ جراحان ایران و عضو سابق هیئت‌علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران بوده است.

خواندن کتاب تاریخ مصور جراحی جهان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به جراحان و دوستداران تاریخ جراحی پیشنهاد می‌کنیم.

بخش‌هایی از کتاب تاریخ مصور جراحی جهان

«هنگامی که وی به سمت مقابل دراز می‌کشید، امکان دیدن مستقیم خمره‌ی معده، حرکت و تقریباً فرایند هضم غذا وجود دارد. من می‌توانم با استفاده از قیف یا قاشق به داخل حفرهٔ معده آب یا غذا وارد کنم و یا با استفاده از یک وسیله‌ی مکنده به خارج کردن مواد از داخل معده بپردازم. من بارها اقدام به ریختن مواد خام، سرخ شده و... در داخل حفرهٔ موجود کردم و به بررسی زمان لازم برای هضم هر یک از این موارد پرداختم.»

نظرات کاربران

☘︎𝐏𝐥𝐚𝐧𝐧𝐞𝐫☘︎
۱۴۰۲/۰۲/۲۷

سلام دقیقا اول کتاب تصویر 1 و 3 نمایش داده نمیشه!

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴۸٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۵۶۵ صفحه

حجم

۴۸٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۵۶۵ صفحه

قیمت:
۲۰۰,۰۰۰
تومان