دانلود و خرید کتاب زندگی زیبا پیش روی شماست زویی مک کی ترجمه منصوره شریفی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب زندگی زیبا پیش روی شماست اثر زویی مک کی

کتاب زندگی زیبا پیش روی شماست

معرفی کتاب زندگی زیبا پیش روی شماست

کتاب زندگی زیبا پیش روی شماست نوشته زویی مک کی است و با ترجمه منصوره شریفی و حمید نمازیها در انتشارات لیوسا منتشر شده است. این کتاب راهکارهای مناسب برای زندگی هوشمندانه را به شما نشان می‌دهد.

درباره کتاب زندگی زیبا پیش روی شماست

این کتاب مجموعه‌ای ایده و تجربه است که زندگی شما را به‌راحتی تغییر می‌دهد. نویسنده فصل به فصل، زوایای مختلف زندگی را مشخص می‌کند تا بتوانید توانایی‌های شناختی و عزت‌نفستان را بهبود ببخشید. این کتاب به شما کمک می‌کند ویژگی‌های مثبت شخصیت خود را پیدا کنید، از یک فرد مبتدی به یک شخص حرفه‌ای تبدیل شوید، در ژرفای تفکر خلاق خود کاوش کنید، ماهیت قضاوت‌ها را درک و در آن بهتر عمل کنید، رویاهای بزرگی در سر داشته باشید، با تبدیل آزادی به فرصت، از آزادی فرصت‌ها برخوردار شوید، تصمیم‌های چند جانبه بگیرید و بتوانید در تمام ابعاد زندگی‌تان منظم و دقیق تصمیم بگیرید. بعد از این کتاب خودتان را بهتر و کامل‌تر می‌شناسید. 

خواندن کتاب زندگی زیبا پیش روی شماست را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که در زندگی به‌دنبال شادی‌اند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب زندگی زیبا پیش روی شماست

آیا تاکنون دربارهٔ شخصی که می‌خواهید باشید خیال‌پردازی کرده‌اید؟ آیا دربارهٔ کاری که می‌خواهید انجام دهید اشتیاق دارید؟ دربارهٔ آن کسی که می‌خواهید باشید چه ایده‌ای دارید؟ آیا به خودتان می‌گویید تبدیل این ایده به واقعیت ناممکن است؟ آیا در رویاهای‌تان خود را یک کارفرما تصور می‌کنید، اما هیچ‌گاه کاری را آغاز نمی‌کنید؟ آیا هنرمند یا نقاشی هستید که هرگز با قلم‌مو بوم نقاشی را لمس نکرده‌اید؟ اگر چنین است براساس نظر استیون پرسفیلد۱ نویسندهٔ کتاب جَنگِ هنر۲ شما در حالت مقاومت زندگی می‌کنید.

پرسفیلد تأکید می‌کند که ما به‌عنوان موجوداتی منطقی و خردورز در نگاه نخست فکر می‌کنیم که مقاومت امری بیرونی است و مربوط به ما نمی‌شود، بلکه شریک زندگی‌مان، والدینمان، محیط، آموزش و پرورش نادرست، شغل، کارفرمایان، وسایل حمل و نقل عمومی دیرهنگام و ... مسئول به تأخیر افتادن یا انجام ندادن رویاهای‌مان هستند نه خودمان. همیشه دلیلی برای انجام نشدن آرزوهای‌مان وجود دارد.

واقعیت این است که کسی جز خودمان مقصر نیست. هنگامی‌که دربارهٔ خواسته‌های واقعی‌مان گفت‌وگو می‌کنیم و آنها را برآورده می‌سازیم، به این دلیل است که خودمان خواسته‌ایم. وقتی می‌گوییم «ما» منظورم در واقع «من» است. به‌علاوه هنگامی‌که دربارهٔ رفاه جمعی صحبت می‌کنم، تنها آنچه را برای خودم اتفاق افتاده است درک می‌کنم.

من تجربیاتم را با مطالعات مبتنی بر تحقیق آمیخته‌ام تا بتوانم پاسخگوی بسیاری از افراد باشم. هدفم این است که به شما دربارهٔ اینکه چرا از آنچه فکر می‌کنید باهوشتر هستید، یک دیدگاه واقعی بدهم. پس مطالب را بخوانید، هضم کنید و با رویکردی انتقادی به آن بنگرید. از آنچه برای‌تان کاربرد دارد استفاده و بقیه را رها کنید.

دوباره به مفهوم مقاومت از نظر استیون پرسفیلد برمی‌گردیم. او ادعا می‌کند که مقاومت همواره از درون برمی‌خیزد. افراد آن را ایجاد می‌کنند و در خود نگه‌می‌دارند. مقاومت به‌طور مستقیم با اهمیت خواسته‌های شما تناسب دارد. هر چه تمایلمان برای رسیدن به چیزی بیشتر باشد، مقاومت ما نیز برای شروع آن افزایش می‌یابد. این‌گونه نیست که نمی‌خواهیم آن کار را انجام دهیم، اما به خودمان می‌گوییم: «اکنون زمان مناسب برای این کار نیست، زیرا به دانش بیشتر، وقت آزادتر و سرمایهٔ کافی نیاز داریم.» سپس شروع می‌کنیم به منطقی جلوه دادن و توجیه کردن اینکه چرا نباید این کار را انجام دهیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶۹٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۰۴ صفحه

حجم

۶۹٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۰۴ صفحه

قیمت:
۱۷,۰۰۰
تومان