دانلود کتاب صوتی فراوانی نعمت‌ها با صدای نازنین آذرسا + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی فراوانی نعمت‌ها اثر جوئل اوستین

دانلود و خرید کتاب صوتی فراوانی نعمت‌ها

نویسنده:جوئل اوستین
انتشارات:ناشر مؤلف
امتیاز:
۱.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی فراوانی نعمت‌ها

فراوانی نعمت‌ها یکی از سخنرانی‌های جول اوستین، کشیش کلیسای بزرگ لیکوود است.

جملاتی از کتاب صوتی فراوانی نعمت‌ها

در زندگی ما چیزهایی وجود دارد که بر علیه ما هستند، در موقعیت هایی قرار می گیریم که منصفانه نیستند یا افرادی که در حق ما بدی می‌کنند.

آسان است که سریع ناامید شویم و فکر کنیم که قرار است شرایط همیشه همینگونه باقی بماند. اما اینکه در حال حاضر شرایط شما باب میل تان نیست به این معنی نیست که خداوند ما را دوست ندارد.

پائول در کتاب مقدس می‌گوید:

در بزرگی از فرصت‌ها به روی شما باز می‌شود و از طرفی دیگر موانع زیادی برای شما به وجود می‌آید.

هر زمان که شما در حال پیشرفت هستید یا هر زمان که در حال دستیابی به سطوح بالاتر هستید، موانعی سر راه شما سبز می‌شوند و افراد تلاش می‌کنند تا شما را ناامید کنند، اتفاقاتی که حتی درک شان نمی‌کنید.

کسانی که به سرنوشت خود دست پیدا کردند تحت تأثیر اتفاقات و کارهایی که خوب پیش نرفته اند، قرار نگرفته‌اند.

آنها می‌دانند که همه چیز تحت کنترل خداوند است، او قدم هایشان را هدایت می‌کند و خداوند شرایطی را که قرار بود به آنها آسیب بزند را به نفع آنها تغییر می‌دهد.

آنها می‌دانند که شکست در واقع مقدمه‌ای است برای خداوند تا بتواند برای آنها اتفاقات بهتری را رقم بزند.

موانعی که سر راهتان سبز می‌شوند در واقع نشانه‌ای هستند تا بفهمید که پیشرفت در راه است، درمان در راه است، سطوح جدیدتر در راه هستند.

وقتی شما می‌توانید مشکلات بزرگ زندگی‌تان را حل کنید، وقتی اعتیادتان را شکست می‌دهید، وقتی بر سرطان غلبه می‌کنید، وقتی هزینه خانه‌تان را پرداخت می‌کنید، وقتی در کسب و کارتان رشد می‌کنید، بدون شک مردم لطف خداوند را در زندگی شما خواهند دید.

آنها احترام ویژه‌ای برای شما قائل خواهند شد، آنها ممکن است در گذشته شما را نادیده گرفته باشند و توجه زیادی به شما نداشته‌اند.


معرفی نویسنده
عکس جوئل اوستین
جوئل اوستین

جول اوستین را در ایران با نام جوئل اوستین هم می‌شناسند. او تصوری که عامه‌ی مردم در دنیا از یک کشیش داشتند را بر هم زد و با لبخندی دلنشین، آرامش، اتکا بر خود و خداوند بین مردم محبوبیت پیدا کرد. هنوز که هنوز است کسی با دیدن یک مرد خوش‌اخلاق و خوش‌پوش به یاد کلیساهای پروتستان نمی‌افتد، اما جول اوستین این تصور را شکست و تبدیل به یک کشیش ثروتمند شد که با آرامش و همدلی با مخاطبانش صحبت می‌کند!

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۳۷ دقیقه

حجم

۵۰٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۳۷ دقیقه

حجم

۵۰٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۱۸,۰۰۰
تومان