دانلود و خرید کتاب مثل زن‌ها عمل کنیم مثل مردها فکر کنیم استیو هاروی ترجمه طیبه رفیعی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مثل زن‌ها عمل کنیم مثل مردها فکر کنیم اثر استیو هاروی

کتاب مثل زن‌ها عمل کنیم مثل مردها فکر کنیم

معرفی کتاب مثل زن‌ها عمل کنیم مثل مردها فکر کنیم

کتاب مثل زن‌ها عمل کنیم مثل مردها فکر کنیم نوشتهٔ استیو هاروی و  ترجمهٔ طیبه رفیعی و اکرم شکرزاده است. انتشارات ملینا این کتاب را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب مثل زن‌ها عمل کنیم مثل مردها فکر کنیم

این کتاب، چگونگی برقراری ارتباط با مردان و حل مشکلات احتمالی را به زنان آموزش می‌دهد. کتاب، شامل تجربه‌ها و خاطرات شخصی استیو هاروی است. او در این کتاب از شیوه‌های تفکر و احساسات مردان و نیز سوءتفاهم‌هایی که ممکن است بروز کند، می‌گوید. استیو هاروی روش مواجهه با مشکلات ارتباطی را به‌صورت کاربردی برای زنان ارائه می‌دهد.

فهرست این کتاب، پس از مقدمه، شامل موارد زیر است:

فصل اول: خاستگاه ذهنی مردان

بخش اول: چه چیز به مردها انگیزه می‌دهد؟ 

بخش دوم: عشق ما شبیه عشق شما نیست 

بخش سوم: سه چیزی که هر مردی احتیاج دارد

بخش چهارم: ما باید حرف بزنیم 

فصل دوم: اول چیزهای مهم 

بخش پنجم: مردها دوست دارند با شما رابطه جنسی داشته باشند 

بخش ششم: چه اندازه مردها بین ازدواج با زن‌ها یا بازیچه قرار دادن آنها تفاوت قائل می‌شوند

بخش هفتم: پسرهای مامانی

بخش هشتم: چرا مردها خیانت می‌کنند 

فصل سوم: چطور برنده بازی شوید 

بخش نهم: مردها به معیارهایتان احترام می‌گذارند 

بخش دهم: پنج سوالی که هر زنی باید قبل از عمیق شدن رابطه بپرسد 

بخش یازدهم: قانون نود روزه

بخش دوازدهم: خیلی دیر است که فرزندتان با مـردی آشـنا شـوند کـه شـما قـبلا انتخاب کرده‌اید و به عنوان همسر آینده‌تان پذیرفته‌اید

بخش سیزدهم: زنان قوی، مستقل و تنها

بخش چهاردهم: چطور نامزدتان را تشویق کنید تا برایتان حلقه بخرد

بخش پانزدهم: پاسخ سریع به سؤالاتی که همیشه می‌خواستید بپرسید

درباره استیو هاروی

استیو هاروی مجری و کمدین معروف آمریکایی، در سال ۱۹۵۷ به‌دنیا آمد. او بیش از ۲۰ سال است که برای خنداندن مردم تلاش می‌کند و به ‌عنوان نویسنده، هنرپیشه و تهیه‌کننده در بسیاری از برنامه‌ها حضور داشته است. استیو از سال ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۴ نامزد جایزه‌های مختلفی شد. او ۲ بار برنده جایزه مارکونی، ۶ بار برنده جایزه روز امی و ۱۴ بار برنده هم جایزه تصویر NAACP در بخش های مختلف را برده است. او در کودکی زندگی راحت و خوبی نداشته و سال‌ها در بیمه مشغول کار بود تا زمانی که در یک برنامه کمدی دیده می‌شود و درآمد خوبی هم نصیبش می‌شود. این درآمد زیاد او را وسوسه می‌کند تا با وجود مخالفت خانواده‌اش سعی کند تا کمدین موفقی شود.

او به‌عنوان یک کمدین محبوب و مردمی در بسیاری از برنامه‌های جهانی حضور داشته است. ارتباط او با زنان و شنیدن مشکلات و مسائل آن‌ها باعث شد تا استیو دغدغه‌های زنان را مورد بررسی قرار دهد و آن‌ها را در کتاب مثل یک مرد فکر کن مثل یک زن رفتار کن جمع کند. او با این کار به زنان در سراسر دنیا کمک کرد تا بتوانند عشق حقیقی را تجربه کنند.

از دیگر کتاب‌های هاروی می‌توان به کتاب صاف و پوست کنده صحبت کن، پرش و مثل یک موفق فکر کن، مثل یک موفق عمل اشاره کرد.

بعد از چند سال اجرا در کلوپ و کافه ‌های متفاوت، هاروی به عنوان یکی از فینالیست‌ های سالانه‌ ی یک مسابقه‌ ی استندآپ آمریکا در سال ۱۹۹۰ انتخاب شد. استیو هاروی از سال ۱۹۹۳ تا ۲۰۰۰ در شوی آپولو حضور داشت، در سال‌های ۱۹۹۶ تا ۲۰۰۲ برنامه‌ای با نام خودش « استیو هاروی شو» ساخت که بیشتر طرفداران آن آمریکایی-آفریقایی بودند. او هم‌چنین میزبان یک مسابقه جذاب تلویزیونی به نام Family Feud بوده است که از سال ۲۰۱۰ در حال پخش است. از سال ۲۰۱۷ با تولید یه برنامه طنزمحور که مورد استقبال مردم در سراسر دنیا قرار گرفت به شهرت بیشتری رسید.

خواندن کتاب مثل زن‌ها عمل کنیم مثل مردها فکر کنیم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

کتاب مثل زن‌ها عمل کنیم مثل مردها فکر کنیم، برای تمام زنانی که مراوده و ارتباط با مردان، یکی از مشغولیت‌های آنهاست مناسب است.

بخش‌هایی از کتاب مثل زن‌ها عمل کنیم مثل مردها فکر کنیم

قطعا اگر من در طول زندگی‌ام و سفر به این کره خاکی چیزی را کشف نکـرده باشم، این را فهمیدم که: الف) بسیاری از زنان چیزی در مورد مردان نمی‌دانند. ب) و بسیاری از مردان از این روابط دوری می‌کنند چون زن‌ها هرگز نمی‌داننـد که مردان چطور فکر می‌کنند. من اطلاعات باارزشی دارم که این مشکلات را حل می‌کند.

زمانی اینها را فهمیـدم کـه شـغلم بـه رادیـو منتقـل شـد، در برنامـه نمـایش صبحگاهی استیو هاروی. برگردیم به زمانی که برنامه مـن در لـس‌آنجلـس اجـرا می‌شد، من بخشی را به عنوان «از اسـتیو بپرسـید» سـاختم کـه در آن زن‌هـا تلفـن می‌کردند و در مـورد چیزهـایی کـه دوسـت داشـتند راجـع بـه روابطـ‌شان بداننـد می‌پرسیدند به هر حال، فکـر کـردم حـداقل بـا اجـرای برنامـهٔ «از اسـتیو بپرسـید» می‌توانم کمدی خوبی اجرا کنم. در ابتدا، تمام جواب‌هایی که می‌دادم به مـسخره‌بازی، طنز و شوخی منتهی می‌شد. مثل زن‌ها عمل کنید، مثل مردها فکر کنید اما زمان زیادی طول نکشید که متوجه شدم آنچه شنوندگان من –که بیشتر زن‌ها بودند– می‌خواستند بدانند واقعا موضوعات خنده‌‌داری نبودند.

آنها نیازها و نگرانی‌های زیادی در مورد، قرار ملاقات‌های‌شان، جامعه، امنیت، خانواده، امید به آینده، معنویت، تصور از خویش، حقوق‌شان، پیری، دوستی، بچه، هماهنگی بین کار و منزل و تحصیلات داشتند و راجع به هر چیزی کـه فکـرش را بکنید از من می‌پرسیدند.

حدس بزنید مهمترین موضوعی که زنها دوست داشتند در مورد آن بدانند چـه بود؟ مردها! 

معرفی نویسنده
عکس استیو هاروی
استیو هاروی
آمریکایی | تولد ۱۹۵۷

برودریک استیون هاروی، معروف به استیو هاروی، مجری، هنرپیشه، نویسنده، تهیه‌کننده و کمدین اهل ایالات متحده‌ی آمریکا است. او در اغلب برنامه‌هایش می‌کوشد تا روابط انسانی را به چالش بکشد؛ و در این راستا کتاب «مثل مرد فکر کن، مثل زن رفتار کن» را نیز منتشر نموده که طی سالیان اخیر با اقبال ویژه‌ای از سوی مخاطبان حوزه‌ی روانشناسی و موفقیت مواجه شده است. هاروی تاکنون شش جایزه‌ی روز امی، دو جایزه‌ی مارکونی و چهارده جایزه‌ی تصویر NAACP (انجمن ملی [حمایت از] پیشرفت رنگین‌پوستان آمریکا) را کسب کرده است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۹

تعداد صفحه‌ها

۱۵۲ صفحه

حجم

۲٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۹

تعداد صفحه‌ها

۱۵۲ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان