دانلود و خرید کتاب قدرت اراده جوئل اوستین ترجمه فاطمه جعفری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب قدرت اراده اثر جوئل اوستین

کتاب قدرت اراده

معرفی کتاب قدرت اراده

کتاب قدرت اراده نوشته جوئل اوستین است و با ترجمه فاطمه جعفری در انتشارات الینا منتشر شده است. این کتاب ۱۰ تفکر قدرتمند برای داشتن زندگی سرشار از موفقیت و فراوانی را به شما یاد می‌دهد. 

درباره کتاب قدرت اراده

اغلب اجازه می‌دهیم تا محیط زندگی، چگونگی رشد و تکامل و انتظارات افراد دیگر از ما، محدودیت زندگی ما را تعیین کند. ما با آنچه در اطراف و پیرامون ما است سازگار می‌شویم. اگر بذرگیاه بلوط را درگلدان سی سانتی متری بکارید، آن درخت بلوط هرگز به آنچه که ماهیت و وجود آن است، تبدیل نمی‌شود. نه اینکه بذر یا گیاه مشکل داشته باشد، بلکه محیطی که در آن کاشته شده مناسب نیست. تطبیق و سازگاری با محیط، هم‌رنگی و هماهنگی با دیگران و شبیه آن‌ها شدن بسیار ساده است. اما خداوند شما را خلق نکرد، تاعادی و معمولی باشید. او شما را آفرید تا برجسته وعالی شوید. تا پای خود را از حد معمولی فراتر بگذارید، و اثر خود را در این جهان خلق کرده، و به جای بگذارید. شما بذرهای بزرگی وعظمت را در وجود خود دارید. فرض براین است که شما فراتراز افرادی که شما را پرورش داده اند، پیش بروید تا بهتر زندگی کنید و موفق‌تر باشید و استانداردهای جدیدی را ایجاد کنید. ممکن است در محیطی باشید که افراد آن معتاد، فقیر، افسرده و با عزت نفس پایین باشند. شما نمی‌توانید درجا بزنید و بایستید. راه حل این است: اجازه ندهید که این شرایط در تفکر شماعادی شود، اگر این شرایط را به‌عنوان فردی که در آن محله است بپذیرید، این کار شما را ازسرنوشتتان باز خواهد داشت.

این کتاب به شما کمک می‌کند حقیقت وجودتان را بهتر و بیشتر درک کنید، پیشرفت کنید و از آینده خودتان لذت ببرید.  

خواندن کتاب قدرت اراده را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به یک زندگی موفق پیشنهاد می‌کنیم. 

درباره جول اوستین

جول اوستین با نام کامل جول اسکات اوستین در ۵ مارس ۱۹۶۳ به دنیا آمده است. او یک واعظ، کشیش تلویزیونی، نویسنده و کشیش ارشد در کلیسای لیک وود است. این کلیسا بزرگترین کلیسای پروتستان در شهر هیوستن ایالت تگزاس آمریکاست. خطابه‌های تلویزیونی او توسط بیش از ۷ میلیون بیننده در هفته و بیشتر از ۲۰ میلیون نفر در ماه در بیش از ۱۰۰ کشور دیده می‌شود. جول اوستین نویسنده هفت کتاب پر فروش نیویورک تایمز است. مردم جهان او را با نام مستعار کشیش خنده رو می‌شناسند.

معرفی نویسنده
عکس جوئل اوستین
جوئل اوستین

جول اوستین را در ایران با نام جوئل اوستین هم می‌شناسند. او تصوری که عامه‌ی مردم در دنیا از یک کشیش داشتند را بر هم زد و با لبخندی دلنشین، آرامش، اتکا بر خود و خداوند بین مردم محبوبیت پیدا کرد. هنوز که هنوز است کسی با دیدن یک مرد خوش‌اخلاق و خوش‌پوش به یاد کلیساهای پروتستان نمی‌افتد، اما جول اوستین این تصور را شکست و تبدیل به یک کشیش ثروتمند شد که با آرامش و همدلی با مخاطبانش صحبت می‌کند!

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۵۱ صفحه

حجم

۷٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۵۱ صفحه

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان