دانلود و خرید کتاب خودت باش دختر! ریچل هالیس ترجمه زهرا منصوری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب خودت باش دختر! اثر ریچل هالیس

کتاب خودت باش دختر!

معرفی کتاب خودت باش دختر!

کتاب خودت باش دختر! نوشتهٔ ریچل هالیس و ترجمهٔ زهرا منصوری است و انتشارات الینا آن را منتشر کرده است. در این کتاب می‌خوانید که از باور دروغ‌هایی که می‌گوید چه کسی هستید دست بردارید تا همانی که باید باشید، شوید!

درباره کتاب خودت باش دختر!

ریچل هالیس، نویسنده، کارآفرین، ورزشکار و سخنران انگیزشی در این کتابش بیشتر از آنکه مشوق باشد، برای هر زنی، از تازه مادران گرفته تا مادران شاغل و خانه‌دار و دختران جـوان، یـک راهنمای خوب و کامل است. عنوان فصل‌ها گویای همین مطلب است. ایـن کتـاب مخـتص زنانی است هدفمند که برای داشتن یک زندگی موفق، پرمعنـا و بـه دور از تحجر تلاش می‌کنند. همانگونـه کـه او زنان را فرشتگان نجـات حیات بـشریت می‌خواند و حس ارزشمندی و قدرت را در ما زنده مـی‌کنـد، ما نیـز به‌عنوان یک زن به وجود خودمان افتخار می‌کنیم. این کتاب می‌خواهد هـر بانویی این را بداند که الماس وجودش بـرای درخـشیدن تنهـا بـه عـشق و توجه خود او نیاز دارد. 

این کتاب درباره یک مشت دروغ آزاردهنده و یک حقیقت مهم است. اینکه تو فقط خود تو مسئول آن کسی که می‌شوی هستی و میزان رضایت وشـادی تـو به خودت بستگی دارد. این یک نکتهٔ کلیدی است. اشتباه برداشـت نکن، ایـن کتـاب قصد دارد صـدها داسـتان خنـده‌دار، غـم‌انگیـز، عجیـب، شرم‌آور و مضحک تعریف کند که هرکدام از آن‌ها به این واقعیت مختصر و مفید ختم می‌شـود: زنـدگی تو مربوط به خودت می‌شود. اما این حقیقت را زمانی باور خواهی کرد که ابتدا دروغ‌هایی که بـر سـر راه رسـیدن بـه آن قـرار دارد را بشناسی. درک این حقیقت که فقط خود تو خوشبختی‌ات را انتخاب مـی‌کنـی و کنتـرل زنـدگی‌ات را به دست می‌گیری، بسیار مهم اسـت. ایـن یکـی از آن نکاتی اسـت کـه بایـد بـا هـر دو دسـت محکـم بگیریم و روی تابلوی اعلانات بچسبانیم تا همیشه یادمان بماند... اما فقط این نیست که باید بدانی. علاوه بر این باید تک تک دروغ‌هایی که در زندگی به خودت گفتـه‌ای را بـشناسی و قاعـدتا از بـین ببری. 

خواندن کتاب خودت باش دختر! را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به تمام دختران و زنان از هفت سال تا هفتاد سال پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب خودت باش دختر!

هفته پیش شلوارم را خیس کردم البته نه در آن حدی که بار اول خـیس کـردم؛ یعنـی زمـانی که ده سالم بود و در اردوی تابستانی مشغول بازی"پرچم را بگیر" بودیم. در آن لحظـه حتـی یـک ثانیه هم قادر به کنترل ادرارم نبودم و برای اینکه کسی متوجـه نـشود فـورا یـک بطـری آب روی لباسم خالی کردم. تصور کن! به ذهن هیچ‌کس نمی‌رسید. حتی کریستین فلارک که بـاهوش‌تـر از همه بود.

خب من یک جورایی ابتکار به خرج دادم. شاید این کارم کمی برای بقیه عجیب بودکه چرا یک دفعه خودم را خیس آب کردم اما مـن ترجیح می‌دادم که عجیب به نظر برسم تا اینکه کل روز را با شلوار خیس بچرخم و موردتمـسخر قرار بگیرم. 




معرفی نویسنده
عکس ریچل هالیس
ریچل هالیس
آمریکایی | تولد ۱۹۸۳

ریچل هالیس، نویسنده، مدیرعامل شرکت خودش و سخنران آمریکایی است. او یک وب سایت در مورد کمک به افراد در جهت ایجاد تغییرات مثبت دارد و با مطالب و محصولات خود سعی می‌کند تا دنبال‌کنندگانش به نسخه بهتری از خودشان دست پیدا کنند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۷۶ صفحه

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۷۶ صفحه