دانلود و خرید کتاب مقصد؛ آینده محمد امین
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مقصد؛ آینده اثر محمد امین

کتاب مقصد؛ آینده

معرفی کتاب مقصد؛ آینده

کتاب مقصد؛ آینده نوشتهٔ راضیه روستا و محمد امین در انتشارات تاچارا چاپ شده است. اطلاعات این کتاب از اسناد رسمی که توسط برگزارکنندگان اکسپو منتشر شده و همچنین منابع رسمی دولت امارات متحده عربی گردآوری شده است. 

درباره کتاب مقصد؛ آینده

اکسپو را می‌توان المپیک ملت‌ها دانست. همانطور که بهترین ورزشکاران جهان هر ۴ سال یکبار در المپیک دور هم جمع می‌شوند، دراکسپو نیز دولت‌ها هر ۵ سال یک بار گرد هم می‌آیند تا بهترین داشته‌های فرهنگی و تجاری‌شان را به نمایش بگذارند. اکسپو یک رویداد با محوریت گردشگری است اما این فرصت را برای کشورها ایجاد می‌کند که برند جهانی خود را احیا و تقویت کنند.

کتاب مقصد؛ آینده را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان به صنعت گردشگری پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب مقصد؛ آینده

اکسپوی لندن در مقایسه با سایر نمایشگاه‌هایی که پیش از آن در جهان برگزار شده بود، یک ویژگی منحصر‌به‌فرد داشت؛ در این نمایشگاه از مبادله کالاهای ساده خبری نبود و آنچه رد و بدل می شد فن‌آوری‌های جدید و مفاهیم و ایده‌های نو بود. گویی در این نمایشگاه، دنیا خود را برای آینده آماده می کرد. مبادلۀ فن آوری و ایده، از همان اولین اکسپو به ویژگی اکسپوها تبدیل شد و تا به امروز ادامه یافت. کشورهای غربی، از آن پس با رویکردی مشتاقانه خود را برای دوره‌های بعدی اکسپو آماده کردند تا هم پیشرفت‌های صنعتی‌شان را به نمایش بگذارند و هم از فرصت‌های تجارت با سایر ملل مطلع شوند. البته اکسپوی لندن فراتر از این‌ها بود؛ کشورها آثار هنری، صنایع دستی و میراث فرهنگی خود را نیز برای نمایش به لندن آورده بودند. سالنی که با چدن و شیشه در هایدپارک لندن ساخته شده بود، کاخ کریستال (کریستال پالاس) نام گرفت و به زادگاه یکی از مهمترین رویدادهای فرهنگی دنیای مدرن تبدیل شد؛ اکسپوهای جهانی.

دومین دوره اکسپو در سال ۱۸۵۵ در شهر پاریس برگزار شد. در این نمایشگاه برای اولین بار محصولات بتنی، آلومینیومی و لاستیکی به نمایش گذاشته شدند. هفت سال بعد دوباره لندن میزبان اکسپو شد و محصولات صنعتی جدیدی از جمله ماشین آلات نساجی، ماشین‌های چاپ و قطارهای جدید، خودنمایی کردند. وین در سال ۱۸۷۳ میزبان اکسپوی بعدی بود؛ جایی که برای اولین بار یک نیروی جدید به جهان معرفی شد. در این نمایشگاه از موتور الکتریکی که برق تولید می‌کرد، رونمایی شد. قرن نوزدهم، «عصر اختراع» بود و اکسپوهای اولیه بهترین فرصت را در اختیار دولت ها و مخترعان قرار می دادند تا جدیدترین دستاوردهای تمدن صنعتی خود را در سطحی گسترده به جهان عرضه کنند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۳٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۲۸ صفحه

حجم

۱۳٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۲۸ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان