دانلود و خرید کتاب اوپرا وینفری؛ ۱۰ توصیه (دستورالعمل) کاربردی برای موفقیت در کارآفرینی بانوان اوپرا وینفری ترجمه ناعمه بریمانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اوپرا وینفری؛ ۱۰ توصیه (دستورالعمل) کاربردی برای موفقیت در کارآفرینی بانوان اثر اوپرا وینفری

کتاب اوپرا وینفری؛ ۱۰ توصیه (دستورالعمل) کاربردی برای موفقیت در کارآفرینی بانوان

معرفی کتاب اوپرا وینفری؛ ۱۰ توصیه (دستورالعمل) کاربردی برای موفقیت در کارآفرینی بانوان

کتاب اوپرا وینفری؛ ۱۰ توصیه (دستورالعمل) کاربردی برای موفقیت در کارآفرینی بانوان نوشتۀ اوپرا وینفری و ترجمۀ ناعمه بریمانی است. انتشارات چاپ و نشر بازرگانی این کتاب را منتشر کرده است.

درباره کتاب اوپرا وینفری؛ ۱۰ توصیه (دستورالعمل) کاربردی برای موفقیت در کارآفرینی بانوان

کتاب اوپرا وینفری؛ ۱۰ توصیه (دستورالعمل) کاربردی برای موفقیت در کارآفرینی بانوان در فصل نخست ده فرمان موفقیت در کارآفرینی بانوان را طرح می‌کند و در فصل دوم به شرح چهارده عادت ثروتمندترین بانوان تاجر جهان می‌پردازد.

خواندن کتاب اوپرا وینفری؛ ۱۰ توصیه (دستورالعمل) کاربردی برای موفقیت در کارآفرینی بانوان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به افرادی که در تلاش برای مدیریت کسب و کار خود هستند پیشنهاد می‌کنیم.

درباره اوپرا وینفری

اوپرا را می‌توان ملکۀ رسانه و مجری موفق تلویزیون دانست. او مجری و تهیه‌کنندۀ تلویزیون، ویراستار مجله، بازیگر، فعال، خیّر و نیکوکار است. او از مشهورترین و مطرح‌ترین مجری‌های تلویزیونی جهان است.

اوپرا گیل وینفری در سال ۱۹۵۴ در محله‌ای فقیرنشین در ایالت می‌سی‌سی‌پی به دنیا آمد. او کودکی نسبتاً سختی را سپری کرد اما سرانجام توانست در دانشگاه، تحصیل در دورۀ آموزشی رشتۀ هنر و ارتباطات را آغاز کند. پس از این به او پستی نیمه‌وقت به‌عنوان گویندۀ اخبار در رادیو و نیز مفسّر اخبار داده شد. اوپرا کم‌کم قراردادهای مشابهی را برای برنامه‌های مختلف رادیو و تلویزیون امضا کرد و این باعث شد به سرعت، حرفۀ او در رسانه از تحصیلات‌اش پیشی بگیرد.

اوپرا در سال ۱۹۸۵ در شیکاگو مستقر شد، برنامه‌ای تلویزیونی را در دست گرفت و موفقیت شگفت‌انگیزی کسب کرد. این برنامه، بیشترین تعداد تماشاچی را با میانگین ۴۰ میلیون نفر در هر هفته به خود اختصاص می‌دهد و در ۱۵۰ کشور پخش می‌شود. آنچه موجب این محبوبیت است، شیوۀ اجرای منحصربه‌فرد اوپرا وینفری است.  حس نوع‌دوستی و صمیمیت عمیقی که او با مهمانان‌اش (مشاهیر بزرگ ناشناس) که در مواجهه با مسائل زندگی با چالش‌هایی روبه‌رو شده بودند داشت، باعث می‌شد تا آنها جلوی دوربین در کمال صداقت در مورد چالش‌های‌شان صحبت کنند.

رشد شخصی، محور اصلی برنامه‌های اوپرا بوده است. مدل کاری او، که در نوع خود منحصربه‌فرد و بی‌همتاست، مرهون شخصیت قوی‌اش است. او این شخصیت را به‌وسیلۀ روش خاص زندگی‌اش کسب کرده است. نیکوکاری، شفقت و علاقۀ او به تغییر جهان نیز باعث محبوبیت زیاد او در بین مخاطبان شده.

یکی دیگر از خدمات اوپرا وینفری، تأسیس مدرسه‌ای در آفریقای جنویی در سال ۲۰۰۷ با حمایت نلسون ماندلا بوده است. از اهداف اصلی این مدرسه، ایجاد مکانی برای زندگی سالم و تعلیمات خوب برای دختران جوان است. در ژانویه ۲۰۱۲، او ۷۲ دیپلمه را تحت تکفل می‌گیرد و آن‌ها را مانند نوه‌های خود می‌پندارد. او می‌گوید:

«بزرگترین راز زندگی این است، که هیچ رازی در زندگی وجود ندارد. هدف شما هر چه که باشد، می‌توانید به آن برسید؛ اگر آماده‌اید، پس تلاش و کوشش کنید.»

اوپرا وینفری بیش از ۴۰ جایزۀ اِمی، همچنین جایزۀ اسکار را در طی سال‌ها از آنِ خود کرده است و کاندیدای جایزۀ گلدن گلوب و بفتا نیز بوده است.

بخشی از کتاب اوپرا وینفری؛ ۱۰ توصیه (دستورالعمل) کاربردی برای موفقیت در کارآفرینی بانوان

«اولین و احتمالا مهم‌ترین خصوصیت بانوان تاجر موفق اعتمادبه نفسشان است. اگر روزنامه‌ها را مطالعه کنید یا مصاحبه‌های این بانوان تاجر ثروتمند را گوش دهید، می‌توانید ببینید که آن‌ها اعتقاد بالایی به این موضوع داشتند که سرنوشت آن‌ها این است که بزرگ شوند. آن‌ها به خود باور داشتند؛ و در واقع، به آنچه که دیگران در مورد آن‌ها بگویند اهمیتی نمی‌دهند.

اعتماد آن‌ها به خودشان باعث می‌شود پیش روند، حتی اگر در جایی دودل باشند. آن‌ها می‌دانند که نیروی عظیمی در اعتماد به نفس وجود دارد که قدرت موفقیت را افزایش می‌دهد.

همچنین، بانوان تاجر با همین قدرت اعتماد به نفس، اعتقادی راسخ به کاری که انجام می‌دهند داشته و به همین دلیل است که توانستند امپراطوری‌های وسیعی در حوزه صنعتی و تجاری در اطراف خود بسازند. به طور مثال، دبی فیلدز۸۰ توانست یک شرکت عظیم برای پخت بیسکوییت بنا کند و این موفقیت، حاصل مصمم بودن و باور به توانایی‌های او در کسب موفقیت بود.

اوپرا وینفری، اولین بانوی رنگین پوست ثروتمند جهان شد و این ملکه‌ی رسانه‌ها به‌خاطر اعتماد بالایش به هنر گویندگی خویش بود که به چنین جایگاهی دست یافت. نائومی سیمسون۸۱ مؤسس ردبالن۸۲ تجارت را تنها با یک کامپیوتر و چند هزار دلار آغاز کرد، اما او یک ویژگی فوق‌العاده‌ای داشت: اعتماد به توانایی‌های کارآفرینی‌اش. او پس از غلبه بر ترس‌هایش، به عنوان یک مبدع موفق وارد عمل شد و اکنون به عنوان یک رهبر سرشناس در حوزه ایده پردازی شناخته می‌شود.

این بانوان مشهور و ثروتمند در محیط شرکتها و مجموعه فعالیتهای شغلی خود، گامهایی شادمانه و با اطمینان برمی‌دارند. آن‌ها به خوبی می‌دانند که اعتماد به نفسشان بر نحوه‌ی لذت بردن از زندگی شان تأثیر دارد. آن‌ها می‌دانند که افراد با اعتماد به نفس بالا بیش از دیگران خوشحال بوده و به طور مثبتی روی اطراف خود تأثیر می‌گذارند.

این دسته از بانوان تاجر و ثروتمند، به انرژی مثبت و جذابی که از آن‌ها ساطع می‌شود آگاهند. وقتی جایی وارد می‌شوند، این احساس آنها به سرعت مشهود است، طوری که حتی مردم هم به خدمت آن‌ها در می‌آیند. به همین دلیل است که هر کارآفرینی‌ای که آغاز کنند سریع به نتیجه می‌رسد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴۶٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۶۳ صفحه

حجم

۴۶٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۶۳ صفحه

قیمت:
۵۰,۰۰۰
۴۵,۰۰۰
۱۰%
تومان