دانلود کتاب صوتی اوپرا وینفری؛ ۱۰ توصیه (دستورالعمل) کاربردی برای موفقیت در کارآفرینی بانوان با صدای زهرا خلیلی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی اوپرا وینفری؛ ۱۰ توصیه (دستورالعمل) کاربردی برای موفقیت در کارآفرینی بانوان اثر اوپرا وینفری

دانلود و خرید کتاب صوتی اوپرا وینفری؛ ۱۰ توصیه (دستورالعمل) کاربردی برای موفقیت در کارآفرینی بانوان

معرفی کتاب صوتی اوپرا وینفری؛ ۱۰ توصیه (دستورالعمل) کاربردی برای موفقیت در کارآفرینی بانوان

کتاب صوتی اوپرا وینفری؛ ۱۰ توصیه (دستورالعمل) کاربردی برای موفقیت در کارآفرینی بانوان نوشتۀ اوپرا وینفری با ترجمۀ ناعمه بریمانی و گویندگی زهرا خلیلی در انتشارات چاپ و نشر بازرگانی منتشر شده است.

درباره کتاب صوتی اوپرا وینفری؛ ۱۰ توصیه (دستورالعمل) کاربردی برای موفقیت در کارآفرینی بانوان

این کتاب به معرفی ۱۰ زن قدرتمند و بااستعداد تاریخ می‌پردازد که در حوزه‌های مختلف شغلی خود درخشیده‌اند. علاوه بر بررسی زندگی این زنان موفق، در این کتاب قانون و توصیه‌هایی برای موفقیت همه‌ٔ بانوان در عرصه‌های گوناگون ارائه می‌شود.

کتاب اوپرا وینفری؛ ۱۰ توصیه (دستورالعمل) کاربردی برای موفقیت در کارآفرینی بانوان در فصل نخست ده فرمان موفقیت در کارآفرینی بانوان را طرح می‌کند و در فصل دوم به شرح چهارده عادت ثروتمندترین بانوان تاجر جهان می‌پردازد.

کتاب صوتی اوپرا وینفری؛ ۱۰ توصیه (دستورالعمل) کاربردی برای موفقیت در کارآفرینی بانوان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به افرادی که به کتاب‌های مدیریت و کسب‌وکار علاقه‌مند هستند، مخصوصاً بانوان فعال در این حوزه، پیشنهاد می‌کنیم.

درباره اوپرا وینفری

اوپرا را می‌توان ملکۀ رسانه و مجری موفق تلویزیون دانست. او مجری و تهیه‌کنندۀ تلویزیون، ویراستار مجله، بازیگر، فعال، خیّر و نیکوکار است. او از مشهورترین و مطرح‌ترین مجری‌های تلویزیونی جهان است.

اوپرا گیل وینفری در سال ۱۹۵۴ در محله‌ای فقیرنشین در ایالت می‌سی‌سی‌پی به دنیا آمد. او کودکی نسبتاً سختی را سپری کرد اما سرانجام توانست در دانشگاه، تحصیل در دورۀ آموزشی رشتۀ هنر و ارتباطات را آغاز کند. پس از این به او پستی نیمه‌وقت به‌عنوان گویندۀ اخبار در رادیو و نیز مفسّر اخبار داده شد. اوپرا کم‌کم قراردادهای مشابهی را برای برنامه‌های مختلف رادیو و تلویزیون امضا کرد و این باعث شد به‌سرعت، حرفۀ او در رسانه از تحصیلاتش پیشی بگیرد.

اوپرا در سال ۱۹۸۵ در شیکاگو مستقر شد، برنامه‌ای تلویزیونی را در دست گرفت و موفقیت شگفت‌انگیزی کسب کرد. این برنامه، بیشترین تعداد تماشاچی را با میانگین ۴۰ میلیون نفر در هر هفته به خود اختصاص می‌دهد و در ۱۵۰ کشور پخش می‌شود. آنچه موجب این محبوبیت است، شیوۀ اجرای منحصربه‌فرد اوپرا وینفری است. حس نوع‌دوستی و صمیمیت عمیقی که او با مهمانانش (مشاهیر بزرگ ناشناس) که در مواجهه با مسائل زندگی با چالش‌هایی روبه‌رو شده بودند داشت، باعث می‌شد تا آنها جلوی دوربین در کمال صداقت در مورد چالش‌هایشان صحبت کنند.

رشد شخصی، محور اصلی برنامه‌های اوپرا بوده است. مدل کاری او که در نوع خود منحصربه‌فرد و بی‌همتاست، مرهون شخصیت قوی‌اش است. او این شخصیت را به‌وسیلۀ روش خاص زندگی‌اش کسب کرده است. نیکوکاری، شفقت و علاقۀ او به تغییر جهان نیز باعث محبوبیت زیاد او در بین مخاطبان شده.

یکی دیگر از خدمات اوپرا وینفری، تأسیس مدرسه‌ای در آفریقای جنوبی در سال ۲۰۰۷ با حمایت نلسون ماندلا بوده است. از اهداف اصلی این مدرسه، ایجاد مکانی برای زندگی سالم و تعلیمات خوب برای دختران جوان است. در ژانویه ۲۰۱۲، او ۷۲ دیپلمه را تحت تکفل می‌گیرد و آن‌ها را مانند نوه‌های خود می‌پندارد. او می‌گوید:

«بزرگ‌ترین راز زندگی این است که هیچ رازی در زندگی وجود ندارد. هدف شما هر چه که باشد، می‌توانید به آن برسید؛ اگر آماده‌اید، پس تلاش و کوشش کنید.»

اوپرا وینفری بیش از ۴۰ جایزۀ اِمی، همچنین جایزۀ اسکار را در طی سال‌ها از آنِ خود کرده است و کاندیدای جایزۀ گلدن گلوب و بفتا نیز بوده است.

بخشی از کتاب صوتی اوپرا وینفری؛ ۱۰ توصیه (دستورالعمل) کاربردی برای موفقیت در کارآفرینی بانوان

«چرا این همه تعصب نسبت به بانوان موفق؟

«وی معتقد است: زیرا ما فکر می‌کنیم که نمی‌توانیم همه چیز را داشته باشیم: یک شغل و در عین حال بچه‌های شاد.؟ ولی مردان می‌توانند همه‌ی آنها را داشته باشند.

اینجاست که باید از خودمان بپرسیم، پس چرا ما نداشته باشیم؟»

قطعا، در جستجوی «همه چیز داشتن»، محدویت‌هایی نیز وجود دارد. مانند آن بانوی رئیس شرکتی که در کتابش ذکر کرده که برای هدر نرفتن وقتش، لباسهایی را برای فرزندانش می‌پوشانده و آنها را با لباسهایی که باید برای فردا می‌پوشیدند، می‌خواباند.

مثالی که لرزه بر اندام می‌آورد!.....

حدود دو سال پیش، آن- ماری اسلایتر، مشاور هیلاری کلینتون، استعفا داد. وی معتقد بود: "بانوان امکان این را ندارند که همزمان هم به مانند «جایگاه آقایان در شرکت» کار کنند و در عین حال نیز «خودشان بعنوان یک بانو» زندگی کنند".

فشاری که فعالیت ماری اسلایتر به او وارد می‌کرد برایش زیاد بود و از این رو باعث استعفای او از کارش شد.

شریل ساندبرگ، بانوی دیگری است که در جریان کنفرانس خود در تد،با تأیید نظری که ماری داشت چالشی در جهت عکس آن راه انداخت. شریل نیز تایید می‌کرد که: «ما بانوان، سعی داریم همدیگر را بفهمیم و درک کنیم و تنها چیزی که به دنبال آن هستم، اینست که سعی دارم از فشار کاری‌ای که بر دوش بانوان است بکاهم.

به عنوان مثال، ماریسا میر، همکار قدیمی ام در گوگل که در حال حاضر مدیر شرکت یاهو است، بانوی توانمندی است که درست بعد از دو هفته از زایمانش به سرکار برگشت، او فردی است که توانست و شد. البته بیان این مثال، دلیلی بر آن نیست که به بانوان بگویم مانند او عمل کنند، بلکه می‌خواهم بگویم که همه چیز امکان دارد. تمام بانوان می‌توانند مدیر شوند، تنها باید دست از ترسیدن و قضاوت شدن برداشته و در این مسیر از اینکه مادر بدی به نظر برسند (در نظر دیگران)و یا حتی ازاینکه در همه چیز کاملا موفق بشوند یا نشوند، واهمه‌ای نداشته باشند.» شریل ساندبرگ خود نیز شرایط سختی را پشت سر گذاشته است، از روزهایی که با گریه به سرکار رفته، همچون روز سنت-پاتریک که مجبور شد تیشرت آبی بر پسرش بپوشاند، درحالی که تمام دوستانش لباس سبز بر تن داشتند.... «با این حال، همسرم به من میگفت: خب عیبش چیست؟ حداقل او متفاوت بودن و معنای آن را یاد می‌گیرد! این زنان هستند که همیشه جزئی‌نگر هستند، نه مردان.»

سرانجام، شریل ساندبرگ، پس از ماه‌ها چالش و مباحثه بالاخره با ایجاد نوعی تعادل در زندگی خود همراه با مبارزه‌های سخت، موفق شد برای زندگی مشترکشان، سهمی مساوی از وظایف با همسرش، دیوید گلدبرگ که او هم مدیر عمومی یک شرکت آمار است، ایجاد کند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱ ساعت و ۲۱ دقیقه

حجم

۱۸۷٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱ ساعت و ۲۱ دقیقه

حجم

۱۸۷٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۷۸,۰۰۰
تومان