دانلود و خرید کتاب هنر تغییر آرتور سی. بروکس ترجمه زهرا محمدپور بایرام کند‌ی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب هنر تغییر

کتاب «هنر تغییر» نوشتۀ آرتور سی. بروکس و اپرا وینفری و ترجمۀ زهرا محمدپور بایرام کند‌ی است و انتشارات بله آن را منتشر کرده است. این کتاب به افراد کمک می‌کند تا بتوانند به زندگی مورد نظرشان دست‌پیدا کنند.

درباره کتاب هنر تغییر

افراد در زندگی غم‌ها و تلخی‌های زیادی را تجربه می‌کنند؛ دردها و مشکلاتی مانند خیانت، ناامیدی‌های عمیق، افسردگی. درعین‌حال، شادی‌های بی‌شماری نیز وجود دارد مثل کسانی که از استعدادها و توانایی‌هایی خود برای خلق تغییرات مثبت استفاده می‌کنند؛ اما در این میان افرادی هستند که با وجود مشکلات فراوان، هرگز از زندگی ناامید نمی‌شوند، از تلخی‌ها درس می‌گیرند، همیشه به نیمۀ پر لیوان نگاه می‌کنند و پس از هر سختی، به بازی و شادی می‌پردازند. این دسته از افراد برای مردم الهام‌بخش هستند.

هدف آرتور سی. بروکس و اپرا وینفری از نگارش و تدوین کتاب هنر تغییر این است که ۲ راه متفاوت را با هم توأمان کنند تا علم شگفت‌انگیز خوشبختی را برای مردم در همۀ جنبه‌های زندگی‌شان باز کنند. آن‌ها قصد دارند به مخاطبان نشان دهند که چطور می‌توانند از این دانش برای ساختن زندگی خود و رشد دیگران استفاده کنند و متوجه شوند که در مقابل تغییرات زندگی بی‌تأثیر نیستند. با شناخت عمیق‌تر از نحوۀ کارکرد ذهن و مغز، افراد قادر خواهند بود زندگی موردنظر خود را بسازند؛ ابتدا با کنترل احساسات درونی و سپس حرکت به سمت بهبود روابط با خانواده، دوستان، محیط کار و زندگی معنوی.

کتاب هنر تغییر دربارۀ نحوه تغییر زندگی و ساختن آینده‌ای بهتر با استفاده از تکنیک‌ها و استراتژی‌های عملی است و نویسندگان با ترکیب دانش روان‌شناسی مثبت‌نگر، علوم اجتماعی و تجربیات شخصی‌ راهکارهایی برای غلبه بر موانع، دستیابی به اهداف و خلق زندگی شادتر و معنی‌دارتر ارائه داده‌اند. مطالب کتاب هنر تغییر شامل مباحثی درباره خودشناسی و یافتن ارزش‌های اصلی زندگی، مدیریت زمان، برقراری روابط سالم، مقابله با چالش‌ها و شکست‌ها، یادگیری مادام‌العمر است. این کتاب یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های توسعۀ فردی و خودیاری در سال‌های اخیر بوده است.

خواندن کتاب هنر تغییر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران کتاب‌های موفقیت، توسعۀ فردی و خودیاری پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب هنر تغییر

«اگر شما نیز همانند آلبینا با چالش‌هایی در راه رسیدن به شادکامی مواجه هستید، یا به دلایل دیگري به دنبال افزایش سطح شادي خود هستید، بدانید که تنها نیستید. آمریکا این روزها با یک بحران شادکامی مواجه است. در طول دهه گذشته، شمار آمریکایی‌هایی که خود را «چندان خوشحال نیستند» می‌دانند از ۱۰ درصد به ۲۴ درصد افزایش‌یافته است. درعین‌حال، شمار افرادي که از افسردگی رنج می‌برند، به‌ویژه در میان جوانان، روبه‌افزایش است. همچنین، درصد کسانی که خود را «بسیار خوشحال» می‌دانند، از ۳۶ درصد به  ۱۹ درصد کاهش‌یافته است. این الگوها در سراسر جهان مشاهده می‌شوند و حتی پیش از شیوع همه‌گیری covid۱۹ وجود داشته‌اند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۲۶۵ صفحه

حجم

۱٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۲۶۵ صفحه

قیمت:
۳۵,۰۰۰
تومان