دانلود و خرید کتاب اصول روابط جان. سی مکسول ترجمه زهرا ابراهیمی اصل
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اصول روابط اثر جان. سی مکسول

کتاب اصول روابط

معرفی کتاب اصول روابط

کتاب الکترونیکی «اصول روابط» نوشتهٔ جان. سی مکسول با ترجمهٔ زهرا ابراهیمی اصل در انتشارات فرشته چاپ شده است. دکتر ماکسول به‌عنوان یک کارشناس آمریکایی خبره در حوزه رهبری و موفقیت، عمرش را برای کمک به دیگران و سوق دادن آن‌ها به سمت موفقیت صرف کرده است. او در مجموعه کتاب‌های «۱۰۱ نکته کلیدی که هر رهبری باید بداند» به دنبال یک هدف واحد است: کمک به دیگران به منظور رسیدن به موفقیت واقعی در چهار زمینه اصلی؛ ایجاد روابط مثبت، پرورش درست، طرز فکر مثبت و رهبری صحیح.

درباره کتاب اصول روابط

 این کتاب مرور کوتاهی است بر چگونگی ایجاد رابطه با دیگران که شما را مجهز به مهارت‌های ارزشمند و مهمی می‌کند تا بتوانید در سفرتان به سمت موفقیت به سهولت دیگران را با خود همراه سازید.

جان ماکسول در کتاب حاضر، تحت عنوان «اصول ایجاد روابط سازنده» از سری کتاب‌های «۱۰۱ نکته کلیدی که هر رهبری باید بداند» از اسرار پشت پردهٔ ارتباط با دیگران سخن می‌گوید. او موانع موجود در سر راه ایجاد روابط را نشان داده، بر روی نیازهای مشترک میان مردم تاکید کرده، و چگونگی برقراری رابطه را در سطوح مختلف توضیح می‌دهد.

علاوه براین، ماکسول نشان می‌دهد که چگونه روابط می‌توانند بر روی رهبری تأثیر بگذارند، و مهم‌تر از همهٔ این‌ها، نشان می‌دهد که داشتن روابط مثبت با دیگران چطور باعث می‌شود ما در بالاترین حد به خواسته‌های درونیمان برسیم.

کتاب اصول روابط را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان به کتاب‌های توسعهٔ فردی پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب اصول روابط

۳. اعتماد

بعد از این‌که با مردم رفتار محترمانه داشتید و با هم، زمان کافی برای کسب تجربه‌های مشترک صرف کردید به مرحله اعتمادسازی می‌رسید. اعتماد شرط اساسی برای ساخت روابط خوب است. جورج مک دونالد شاعر اسکاتلندی عقیده دارد: «قابل اعتماد بودن ارزشمندتر از دوست داشته شدن است» شما بدون اعتمادسازی نمی‌توانید هیچ رابطه‌ای را حفظ کنید.»

۴. ارتباط دو طرفه

یقین داشته باشید که روابط یک‌طرفه محکوم به شکست هستند. اگر همیشه یک طرف رابطه‌دهنده و طرف دیگر گیرنده باشد، بالاخره روزی طناب این رابطه از هم گسیخته می‌شود. این قانون درمورد همهٔ روابط از جمله کارهای تیمی صدق می‌کند. برای این‌که یک رابطه درست و منسجم شکل گیرد باید بین طرفین رابطه بِده - بستان وجود داشته باشد و همه از آن منفعت ببرند. فراموش نکنید که با هم تیمی، همکار و دوستانتان درمورد آمال و آرزوها، اهداف و خواسته‌هایشان صحبت کنید. به آن‌ها توجه کامل داشته باشید. به دیگران نشان دهید که آن‌ها برایتان مهم بوده و نگرانشان هستید.

وقتی صحبت از روابط به میان می‌آید، همه چیز با احترام و ارزش دادن به دیگران شروع می‌شود.

۵. رضایتمندی دوجانبه

وقتی روابط بیش‌تر و تا حدی قوی‌تر شد، طرفین رابطه آرام آرام از وجود همدیگر لذت می‌برند. حتی گاهی همین حضور در کنار هم انجام وظایف ناخوشایند را به تجربه‌ای لذت‌بخش تبدیل می‌کند.

وقتی نسبت به کسی وابسته می‌شوید چه می‌کنید؟ آیا زمان و انرژی زیادی برای ایجاد روابط محکم با هم گروهی‌ها صرف می‌کنید، یا به قدری روی نتایج و خواسته‌هایتان متمرکز می‌شوید که از وجود دیگران غافل می‌شوید (یا حتی سعی می‌کنید از آن‌ها سبقت بگیرید)؟ اگر از دستهٔ دوم هستید بهتر است کمی به این سفارش جورج کینزل و ادوارد دیر در کتاب «بالا رفتن از نردبان مدیریت» فکر کنید: «صرف وقت و زحمت برای دیگران، بیش از هر کاری، برای خودتان سودمند خواهد بود. تقریبا هیچ چیز دیگری به این اندازه به ارزش شما به عنوان یک مدیر و یک انسان، نمی‌افزاید. و هیچ کار دیگری تا این حد، موجب رضایت و خشنودی شما نخواهد شد.»

تبدیل خود به فردی توانا در ایجاد رابطه و پیوند، موفقیت فردی و گروهی به دنبال خواهد داشت.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷۰٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۸۷ صفحه

حجم

۷۰٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۸۷ صفحه

قیمت:
۱۲,۰۰۰
تومان