دانلود رایگان کتاب انرژی برای زندگی آنتونی رابینز ترجمه محمد قرایی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب انرژی برای زندگی

کتاب انرژی برای زندگی نوشتهٔ آنتونی رابینز با ترجمهٔ محمد قرایی در انتشارات موسسه کلید توسعه آموزش مثبت(دید مثبت) چاپ شده است. بیش از ۳۰ سال پیش آنتونی رابینز مطالعه و تحقیق روی موضوعات مختلف را شروع کرد تا بهترین و کارآمدترین ابزارها را برای گرفتن نتایج فوق‌العاده پیدا کند. بیاید با هم این برنامه را آغاز کنیم و در سمینار تونی با نام زندگی با نشاط، قدرت، انرژی، همراه باشیم. در این سمینار یاد خواهید گرفت چگونه تعادل بدن خود را حفظ کنید و زندگی خود را یک مرحله بهبود ببخشید.

درباره کتاب انرژی برای زندگی

تونی با دکتر "استیسی بل" استاد دانشگاه هاروارد که بر روی استاندارهای سلامت و تغذیه مطالعه کرده همکاری داشته است؛ همچنین با دکتر "دیپاک چوپرا" یکی از پیشگامان زمینه سلامت ذهن و جسم همکاری کرده است. تونی همچنین مربیِ "استو میتل من" بود. کسی که توانست در ۱۱ روز ۱۵۰۰ کیلومتر را بدود، یعنی تقریباً روزی ۱۵۰ کیلومتر. تونی برای ورزشکارهای بزرگی در رشته‌‌های مختلف مثل هاکی، فوتبال و بسکتبال سخنرانی و جلسات مشاوره داشته و بهشان کمک کرده به موفقیت برسند. بهتره بدانید آنتونی رابینز مدیر عامل بیش از ۵۰ شرکت بزرگ تجاری و مشاور نیروهای دریایی و زمینی ارتش بسیاری از کشورها و حتی آهنگ‌سازان بزرگ دنیا بوده است.

تونی به یکی از شخصیت‌‌های بزرگ زمان ما تبدیل شد و الگویی برای همه ما می‌تواند باشد. او توانسته است با رهبران بزرگی ملاقات کند که توانستند زندگی میلیون‌ها انسان را بهتر کنند، مانند نلسون ماندلا رهبر بزرگ آفریقای جنوبی، و مادر ترسا. 

تونی به گلف‌باز بزرگ "گرگ نورمن" کمک کرد تا بتواند بعد از یک شکست بزرگ دوباره به دوران اوج خودش برگردد و همین طور به مردان بزرگی کمک کرد تا تصمیم‌های بزرگی بگیرند.

او توانست به ۳ میلیون نفر از هر نژاد، جنس، سن و با هر عقیده و مذهبی کمک کند. تونی متوجه شد، تنها تغییر کوچکی در رفتار می‌‌تواند انرژی فراوانی برای شما به ارمغان بیاورد. شما به دنبال هر نتیجه‌ای که هستید، چه داشتن بدنی سالم و یا درآمد فراوان و یا رسیدن به شخصی که دوستش دارید تونی می‌تواند در این موارد به شما کمک کند، فقط کافی است اراده کنید تا به آن چیزی که می‌خواهید برسید.

تونی به شما کمک خواهد کرد تا گام‌های کوچکی را که برای به‌دست‌آوردن انرژی و نشاط فراوان لازم دارید بردارید و از لحظه‌لحظه زندگیتون لذت ببرید و زندگی‌ای را که شایستگی‌اش را دارید بسازید.

کتاب انرژی برای زندگی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان به کتاب‌های توسعهٔ فردی پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب انرژی برای زندگی

صبح که بیدار می‌شیم اول صبحونه آماده جعبه‌ای، بعد سوار ماشین جعبه‌ای‌مون می‌شیم، بعد می‌ریم دفتر کار جعبه‌ای و حتماً با آسانسور می‌ریم بالا. آخه پله خستمون می‌کنه. نه؟ بعد می‌ریم دفترمون که توی جعبه تایپ کنیم. با جعبه صحبت کنیم. بعد می‌ریم تو یه جعبه که توش جلسه گذاشتیم. همتون یه جعبه دارین که توش تایپ می‌کنید، باهاش حرف می‌زنید، باهاش موسیقی گوش می‌دین، نهار آماده جعبه‌ای می‌خورین، بعد با یه جعبه‌می‌رین خونه، ماشین، قطار، مترو، شایدم اتوبوس. نرسیده جعبه جادو روشن. تو جعبه تایپ می‌کنین. تو جعبه ایمیل می‌فرستین و برای رسیدن به آرامش چیکار می‌کنیم؟ دارو. همینه.

خیلی از خانوما می‌گن: همینکه ما دو ساعت با تلفن صحبت می‌کنیم و گوشی رو دم گوشمون نگه می‌داریم، یه جور ورزشه. خب می‌گن. و تازه کلی هم خسته می‌شن.

پس خیلی کار سختی نیست که ما بفهمیم چرا چاق می‌شیم، چرا خسته می‌شیم. ما عادت کردیم از غذاهایی استفاده کنیم که اصلاً تازه نیستن و به هیچ وجه ارزش غذایی ندارن. در واقع همه چیزهایی که ما استفاده می‌کنیم تو محیط‌های مصنوعی و با مواد شیمیایی درست شدن.

خب من فکر می‌کنم باید روش زندگیمون رو عوض کنیم و اگه پشتکار داشته باشیم می‌تونیم موفق بشیم. یه چیز مهم می‌خوام بهتون بگم، من درباره این که چطور این کار رو انجام بدین حرف نمی‌زنم بلکه درباره طرز فکر شما حرف می‌زم که از هر چیزی مهمتره. منشأ همه تصمیمات فکر شماست. خب حالا اگه تصمیم متفاوتی بگیرین، رفتارتون هم عوض می‌شه یا نه؟ 

معرفی نویسنده
عکس آنتونی رابینز
آنتونی رابینز
آمریکایی | تولد ۱۹۶۰

تونی رابینز یا آنتونی جی رابینز نویسنده کتاب‌های موفقیت و سخنران انگیزشی در ۲۹ فوریه سال ۱۹۶۰ در شمال هالیوود متولد شد. او در یک خانواده فقیر کودکی خود را گذراند. برای آنتونی رابینز مواجهه با مشکلات از کودکی با جدا شدن والدینش آغاز شد و شدت فقر برای او و خانواده‌اش به حدی بوده که حتی جشن‌های معمول کریسمس یا روز شکرگزاری را مانند روزهای دیگر می‌گذراندند زیرا توان مالی کافی برای خرید ملزومات را نداشتند.

نظرات کاربران

امیر محمد
۱۴۰۰/۱۱/۳۰

کتاب خوبی بود برای افرادی که می خواهند رژیم بگیرند و وزن کم کنند این کتاب مخصوص اون هاست

کاربر ۴۱۹۷۳۴۹
۱۴۰۰/۱۲/۰۹

آنتونی رابینز تقریبا از 20سال پیش کتاب هایشان در بازار ایران موجود است از جمله بسوی کامیابی 1تا5 و موفقیت نامحدود در 20روز و کلی کتاب دیگر با زندگینامه و امروز از مربیان موفقیت هستند و شهرت بسیاری دارند. رحیم منشادیان،

- بیشتر
farzaneh barani..
۱۴۰۱/۱۰/۰۳

خیلی کتاب مفیدی هست اما کوتاه ورزش کردن اصلا سن وسال واقعا نمی خواهد گاهی تصورات دچار مشکل هست زیبای جسم یعنی تضمین سلامت روان فرد وقتی ما برای خودمان ارزش قائل شویم نتیجه بهتر همیشه شاد ارتباط کلامی بهتر

- بیشتر
ario barzan
۱۴۰۰/۱۲/۰۲

بایک بارو دوبارمرورمتوجه نمیشیم.چندین بارمرورنیییازه

Farzad Razei
۱۴۰۲/۰۸/۰۹

توصیه میکنم بخونین راهکار های خوبی ارائه میده کاش بیشتر میبود

Moon
۱۴۰۲/۰۳/۰۳

کوتاه مختصر مفید دقیقا عین یک وبینار یا کارگاه یک ساعته میمونه، خوب بود من بهش معتقدم لطفا اگر کتاب های عمیق تر در این زمینه کسی می‌شناسه معرفی کنه

مجتبی
۱۴۰۱/۱۱/۱۲

گزارش یه سخنرانی رو کرده کتاب این کانالا زیادن بشینی پاشون پذیرایی هم میشی چرا اسمشو گذاشته کتاب؟

کاربر ۵۱۳۸۲۳۸
۱۴۰۱/۱۰/۲۰

باسلام از اینکه این محتوای پر از اطلاعات مفید و سالم رو برای سلامت بهتر تن و روان داشته باشیم خیلی متشکرم باز ام از این نطالب تن درستی از استاد بگذارید با کمال میل استفاده می کنین

علی ابراهیمی
۱۴۰۱/۰۹/۱۸

اصلا خوب نبود و در مورد مسائل مهم بدن خیلی آبکی بود

amir scud
۱۴۰۱/۰۲/۰۸

بد نبود. برنامه غذایی هم میده آخراش برای سالم زیستن.

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۲۳)
من بهش نگاه كردم و گفتم ببینم تو داری چی كار می‌كنی؟ گفت دارم زندگی می‌كنم. تو هم زندگی كن.
MOHAMMAD MAHDI
گفتید: می‌رم بهترین مربی رو پیدا می‌كنم، بهترین باشگاه رو پیدا می‌كنم، بهترین برنامه‌ها رو پیدا می‌كنم. اما من به شما می‌گم شما هیچ نیازی به مربی و باشگاه و برنامه ندارید، تنها كاری كه باید بكنید اینه كه حركت كنید. شما باید برین بدوین. بدو.
آرین
من همیشه روزم رو با میوه شروع می‌كنم و این خیلی تو این سال‌ها بهم كمك كرده و به همه این توصیه رو می‌كنم كه با میوه روزشون رو شروع كنن. این رو وقتی با یه پزشك كار می‌كردم متوجه شدم و دلیل تأثیرش هم خیلی سادست چون میوه‌ای كه شما می‌خورین پر از آبه. و این خیلی عالیه.
آرین
اون یه آفتاب درخشانه.
آرین
الان از لحاظ روحی و جسمی كاملاً سالمم و فقط از بیماری قند خون رنج می‌برم.
آرین
یه چیز مهم می‌خوام بهتون بگم، من درباره این كه چطور این كار رو انجام بدین حرف نمی‌زنم بلكه درباره طرز فكر شما حرف می‌زم كه از هر چیزی مهمتره.
آرین
خیلی از خانوما می‌گن: همینكه ما دو ساعت با تلفن صحبت می‌كنیم و گوشی رو دم گوشمون نگه می‌داریم، یه جور ورزشه. خب می‌گن. و تازه كلی هم خسته می‌شن. پس خیلی كار سختی نیست كه ما بفهمیم چرا چاق می‌شیم، چرا خسته می‌شیم.
آرین
برای یك دوره ۱۰ روزه و یا ترجیحاً ۳۰ روزه ـ كارهای زیر را انجام دهید: ۱ـ ۷۰ یا ۸۰ درصد غذاهایی كه مصرف می‌كنید باید قلیایی باشد. ۲ـ غذاهایی كه باعث تشكیل اسید در بدن می‌شود را محدود كنید. ۳ـ از مكمل‌های غذایی كه از گیاهان ساخته شده است استفاده كنید. ۴ـ پِ هاش بدنتان را اندازه بگیرید. ۵ـ همراه آب كمی آب لیمو میل كنید. ۶ـ از زندگی ماشینی دوری كنید. فعال باشید و تا می‌توانید حركت كنید.
آرین
اسید زیاد باعث كاهش جذب اكسیژن توسط هموگلوبین خون و تخریب بدن می‌شه. اسید باعث تحلیل ماهیچه‌های عضلانی و دیواره داخلی رگ‌ها می‌شه و كنترل فشار خون بالا رو دشوار می‌كنه و باعث اختلال در متابولیسم بدن می‌شه. اسید باعث می‌شه كه سلول‌های بدن سرطانی بشن. فعالیت‌های الكترولیتی بدن رو مختل می‌كنه. و در نتیجه انرژی‌تون كم می‌شه. اسید باعث تجمع چربی در رگ‌ها می‌شه.
آرین
چطوری همیشگی می‌شه، اول باید زمینه رو ایجاد كنید و وقتی این زمینه رو ایجاد كردید تلاش كنید و رشد كنید و وقتی رشد كردید جشن بگیرید و به خودتون جایزه بدین. و این كار زمینه شما رو بهتر می‌كنه چون احساس بهتر شدن می‌كنید و دوست دارین كارهای صحیح بیشتری انجام بدین.
کاربر x۷۸۷۸x

حجم

۱۹٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۴۳ صفحه

حجم

۱۹٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۴۳ صفحه

قیمت:
رایگان