دانلود و خرید کتاب آلاله بهزاد فلاحی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آلاله اثر بهزاد فلاحی

کتاب آلاله

معرفی کتاب آلاله

کتاب آلاله نوشته بهزاد فلاحی است. این کتاب را موسسه آموزشی تالیفی ارشدان منتشر کرده است. این کتاب 

درباره کتاب آلاله

داستان رمان آلاله در مورد زندگینامه سه خان شمال کشور است. داستان از ظلم و ستم خان آقا به‌عنوان اولین خان که به‌خاطر مال و ثروت بی‌حد و حسابش احساس قدرت بلامنازع دارد روایت می‌کند و حتی جان و مال مردم و تصاحب زن‌های آبادی را به‌عنوان حقوق خود تلقی می‌کند و از زیاده خواهی ترسی ندارد. او معتقد است که زن یک ابزار است برای مردان.

آنچه که موجب زیاده خواهی‌های خان آقا می‌شود وجود معاونی قدرتمند و دروغگو و چاپلوس به نام پاچ اقا است که او را تبدیل به ثروتمندترین خان منظقه می‌کند و این معاون ترسی ندارد که با سیاست‌های عوام فریبانه خود حتی به‌زور هم شده خان آقا را به آنچه که می‌خواهد به اوج قدرت برساند. آنچه برای پاچ اقا مهم است ظلم خان اقا است که می‌خواهد این بساط را همیشه زنده نگه دارد و اقتدار خود را در قدرت نگه داشتن هر چه بیشتر خان آقا می‌بیند. داستان در مورد سه خان است که در  سه زمان متمادی رخ داده که صحنه روزگار در اثر عشق به معشوق، زندگی خان‌ها را به فاجعه کشانده است. عشقی که دامن آن‌ها را همچون آتش گداخته‌ای در برگرفت و دودمان آن‌ها نابود می‌کند. عشق برای دو زن به نام رعنا و آلاله اتفاق می‌افتد و این  عشق خانمان‌سوز ماجراهایی را به‌وجود آورد که خواندن این داستان را برای خواننده شگفت‌انگیز می‌کند.

این کتاب به این موضوع می‌پردازد که عشق شورانگیز و دیوانه‌وار خسرو خان به‌عنوان دومین خان منظقه به زنی با نام رعنا چطور همه‌چیز را تغییر می‌دهد. در همین زمان است که خسروخان پا به عرصه می‌گذارد، زندگی مردم دچار تغییراتی عظیم می‌شود و آتش عشق رعنا بر وجود خان مستولی می‌شود و خان دوم را دچار چالش بزرگی در زندگی می‌کند. 

ظهور خان سوم هم‌زمان است با پا به عرصه گذاشتن دختری به نام آلاله. او دختر مبارز دشت گل‌های لاله‌زار شمال کشور است. دختری که منافع و مسائل و مشکلات مردم را بر خواسته‌ها و خواهش‌های درونی خود ترجیح می‌دهد و از جور و ستم خان سوم  یعنی جبارخان به ستوه می‌آید و تصمیم به مبارزه می‌گیرد. آلاله معتقد است که دختری آزاده است و زندگی فقط توجه به عشق خاکی نیست بلکه خدمت به هم‌نوعان عشقی بالاتر از عشق فردی بین دو انسان است و او رسالتی دارد که باید آن را به انجام برساند و باید ظلم را ریشه کن کند.

خان سوم  تصمیم می‌گیرد که از آلاله دستاویزی برای رسیدن به مقاصد خود استفاده کند. وجود آدم‌های محبوس در حبس را می‌توان در دوره حکومت خان سوم بیشتر احساس کرد. اما با برملا شدن حقایقی که سال‌ها در پشت پرده پنهان مانده بود و خواننده تا اخرین صفحه کتاب نمی‌تواند حدس بزند اتفاقات مسیر دیگری را طی می‌کند.

خواندن کتاب آلاله را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به رمان‌های جذاب و عاشقانه پیشنهاد می‌کنیم  

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۹۶ صفحه

حجم

۶٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۹۶ صفحه

قیمت:
۲۲,۰۰۰
تومان