دانلود و خرید کتاب بغض خونین من نشاط پوراسلامی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بغض خونین من اثر نشاط پوراسلامی

کتاب بغض خونین من

دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۰از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب بغض خونین من

کتاب الکترونیکی «بغض خونین من» نوشتهٔ نشاط پوراسلامی در انتشارات ندای الهی چاپ شده است. رسم خون‌بس دستمایه‌ٔ بسیاری از رمان‌های ایرانی از جمله کتاب بغض خونین من است.

درباره کتاب بغض خونین من

داستان رمان بغض خونین من به سال‌های دور بازمی‌گردد، زمانی‌که ازدواج چیزی جز تحکیم پیوند میان ۲ خانواده نبود. دختران از بدو تولد همسر کسی بودند، ولو اینکه در نوجوانی و جوانی دل به مهر همسرشان نمی‌دادند. ازدواج در اقلیم‌هایی با این رسم و رسوم وقتی پیچیده‌تر می‌شد که پای سنتی به نام «خون‌بس» هم درمیان بود. اگر دختری به‌عنوان خون‌بس انتخاب می‌شد، حتی اگر به شخص دیگری هم علاقه داشت باید آن طور که بزرگان ۲ قوم تصمیم می‌گرفتند به خانه‌ٔ بخت می‌رفت.

به‌فرین، شخصیت اصلی داستان بغض خونین من، یکی از قربانیان همین ازدواج‌های سنتی است که قرار است به همسری پسرعمویش، دیار، دربیاید. او راضی به این ازدواج نیست اما پیش از آنکه حتی بتواند عقیده‌ٔ شخصی‌اش را برملا کند، اتفاقاتی جشن و سرور را به عزا تبدیل می‌کند. کامیار، برادر به‌فرین، دوست نزدیک خود زرگار را که گوشه‌ٔ چشمی به به‌فرین دارد به قتل می‌رساند. این واقعه تمام خانواده را به هم می‌ریزد؛ آغاز جنگی طایفه‌ای، آمیخته با عشق و نفرت.

کتاب بغض خونین من را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به دوستداران رمان‌های ایرانی با درون‌مایهٔ سنت‌ها و فرهنگ‌های قومی پیشنهاد می‌شود.

نظرات کاربران

پری بانو
۱۴۰۳/۰۳/۱۸

خیلی خیلی ابتدایی نوشته شده اصلا جذاب نیست توصیه نمیشه

کرم کتاب
۱۴۰۳/۰۴/۰۵

قلم نویسنده جوری بود که حس می کردم این اتفاقات انگار برای خودم داره میوفته و مثل یک فیلم تونستم همه چیز رو ببینم من کتاب های نشاط جان رو از طریق اینستاگرام همیشه مطالعه می کنم و به نظرم

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸۸۱٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۱۷۸ صفحه

حجم

۸۸۱٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۱۷۸ صفحه

قیمت:
۳۸,۰۰۰
تومان