دانلود و خرید کتاب وقتی همه چیز تغییر می کند، همه چیز را تغییر دهید نیل دونالد والش ترجمه مریم تقدیسی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب وقتی همه چیز تغییر می کند، همه چیز را تغییر دهید اثر نیل دونالد والش

کتاب وقتی همه چیز تغییر می کند، همه چیز را تغییر دهید

انتشارات:نشر ارس
امتیاز:
۳.۳از ۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب وقتی همه چیز تغییر می کند، همه چیز را تغییر دهید

کتاب وقتی همه چیز تغییر می کند، همه چیز را تغییر دهید نوشتهٔ نیل دونالد والش با ترجمهٔ مریم تقدیسی در نشر ارس چاپ شده است. در زندگی ما تغییرات بسیاری رخ می‌دهند ولی آیا باید «تغییر» را با «بحران» برابر بدانیم؟ نه. درصورتی که ابزاری را برای تجربه کردن تغییر لازم دارید که همواره در دسترستان باشد آن ابزار بدون شک همین کتاب است.

درباره کتاب وقتی همه چیز تغییر می کند، همه چیز را تغییر دهید

چطور تغییرات را کنترل می‌کنید؟ آیا ممکن است کتابی که در آستانه خواندن آن هستید به موقع و در زمانی مناسب به دستتان رسیده باشد؟

این کتاب فقط برای تغییر نیست. این کتاب درباره چگونگی عملکرد خود زندگیست. درباره ماهیت واقعی تغییر، دلیل رخ دادن آن، چگونگی کنار آمدن با آن، و چگونگی تغییر آن در جهت بهتر زیستن است. در این صفحات ۹ تغییر وجود دارد که می‌توانند همه چیز را دگرگون کنند.

آنچه این نُه تغییر، توانایی انجام آن را در ما ایجاد می‌کنند، متوقف کردن تغییر (امیدوارم قبلاً توانسته باشم منظورم را به شما برسانم که این ممکن نیست)، یا حتی کاهش میزان آن نیست. بلکه برعکس، ایجاد پرشی قابل توجه در نگرش‌مان نسبت به تغییر و راه‌های مقابله با آن و روش‌های ایجاد آن است.

و سرانجام این که، نظریات این کتاب بر اساس معارف باستانی، علوم مدرن، روانشناسی روزمره، متافیزیک عملی و معنویت معاصر قرار گرفته است. این فراخوانی بر این فرض است که خدا وجود دارد، زندگی هدفمند است، انسان صاحب روح است، جسم ما چیزی است متعلق به خودمان، ولی خود ما نیست و این که ذهن ما همیشه تحت کنترل است.

انکار هر یک از این‌ها، زیربنای بخش عمده‌ای از این کتاب را متزلزل می‌کند. از سوی دیگر اگر برای این عقاید ارزش قائلید، پس سودمندترین، مؤثرترین و نیرومندترین کتابی را در دست دارید که مدت‌هاست شبیه آن را نخوانده‌اید.

کتاب وقتی همه چیز تغییر می کند، همه چیز را تغییر دهید را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان به کتاب‌های توسعهٔ فردی پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب وقتی همه چیز تغییر می کند، همه چیز را تغییر دهید

فکر می‌کنم اگر این کتاب را در دست دارید به این دلیل است که زمین زیر پای شما در حال دگرگونی است. چیزی در زندگی‌تان در حال تغییر است، یا قبلاً بوده و مسئلهٔ مهمی هم برای‌تان بوده است. شاید حتی تا محدودهٔ امنیتی و سلامتی شما هم پیش رفته باشد. و شاید تازه شروع به مقابله با احساساتی کرده باشید که در اثر همهٔ این‌ها در شما ایجاد شده‌اند. یا شاید مدتی است با این احساسات مواجه شده‌اید و هنوز نتوانسته‌اید آن‌ها را پشت سر بگذارید.

علت جذابیت این کتاب برای شما یا دلایل بالاست، یا این که آن را برای شخص دیگری خریده‌اید: دوست یا اقوام، مشتری یا یکی از اعضای گروهی که عضو آن هستید ... که در این صورت عجله کنید. آن را بخوانید و فوراً به دست آن شخص برسانید!

پس حالا که می‌دانیم شما این جا چه می‌کنید، اجازه بدهید به شما بگویم که من این جا چه می‌کنم. من این جا هستم برای این که من هم همین جا که شما قرار گرفته‌اید بوده‌ام و می‌خواهم به شما کمک کنم. این جا هستم چون اتفاقی برایم افتاد که به من کمک کرد و می‌خواهم آن را با شما هم در میان بگذارم.

همچنین این جا هستم چون شاهد اتفاق عجیبی هستم که در دنیای ما در حال رخ دادن است. همان اتفاقی که شما هم شاهدش هستید و من می‌بینم که همه چیز در این جا آن قدر سریع در حال تغییر است که نمی‌توانیم به گَرد آن هم برسیم. این جا هستم برای این که می‌دانم اگر نتوانیم راهی برای مقابله با سرعت در حال تغییر این تغییرات، هم جمعی و هم فردی پیدا کنیم، دنیای ما جای جالبی برای زندگی نخواهد بود.

پس این جا هستم تا دعوت‌نامه‌ای را به شما تقدیم کنم. دعوت‌نامه‌ای در نُه قسمت، برای تغییرِ روش تجربه کردنِ تغییر. من این جا هستم تا ببینم آیا می‌توانم شما را وادار کنم « خود تغییر را تغییر دهید » یا نه.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۳۷٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۹

تعداد صفحه‌ها

۲۹۶ صفحه

حجم

۲۳۷٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۹

تعداد صفحه‌ها

۲۹۶ صفحه

قیمت:
۵۳,۵۰۰
تومان