دانلود و خرید کتاب فردا همین امروز است لیور اروسی ترجمه بهناز همتی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب فردا همین امروز است اثر لیور اروسی

کتاب فردا همین امروز است

معرفی کتاب فردا همین امروز است

لیور اروسی در کتاب فردا همین امروز است تحولات احتمالی پیش رو، علت مقاومت در برابر تغییرات و دلایل ترس از آن‌ها را به‌خوبی شناسایی می‌کند و مسیر استفاده از فرصت‌ها را به خواننده نشان می‌دهد. او در این کتاب، به مدیران و کارمندان کمک می‌کند تا با استفاده از برنامۀ پنج‌مرحله‌ای «اثر آمادۀ آینده بودن» تغییر را به‌منزلۀ فرصتی دانسته و با تمام قدرت آن را به چنگ آورند تا بتوانند به موفقیت و شادی دست یابند.

درباره کتاب فردا همین امروز است

اغلب ما در برابر تغییرات و شرایط محیطی منفعلیم. در حقیقت انفعال در ناخودآگاه ما قرار دارد. اگر به زندگی خود نگاهی بیندازید، متوجه می‌شوید شرایط زندگی دائماً در حال تغییر است و شرایط امروز با دیروز بسیار متفاوت است. دیگر شرایط ثابت و قابل پیش‌بینی وجود ندارد. تنها موضوع قابل‌پیش‌بینی تغییر است. تغییروتحول مداوم می‌تواند باعث افت روحیه و کاهش بازدهی یا تبدیل به فرصتی سرنوشت‌ساز شود. این ما هستیم که باید قدرت عمل در تغییر داشته باشیم و تحت هر شرایطی فرصت‌های بهتری بسازیم، اما اگر دارای این خصیصه نیستید، فراموش نکنید که به‌دست‌آوردن آن کار دشوار و دور از ذهنی نیست.

مطالعات قدیمی نشان می‌دادند که شخصیت‌ها ثابت می‌مانند اما پژوهش‌های لیور اروسی نشان می‌دهد که شخصیت انسان انعطاف‌پذیر و تغییرپذیر است. تغییر فعالانۀ رفتارها زمینه‌ساز تغییرات مثبت در ویژگی‌های شخصیتی افراد است. براین‌اساس، تغییر فعالانۀ رفتارها راهکاری مناسب برای تغییر خودخواستۀ شخصیت است. اما باید توجه داشت که صرف برنامه‌ریزی و آرزوی تغییر کافی نیست بلکه افراد برای رسیدن به این تغییرات باید تلاش کنند.

این کتاب راهنمایی ضروری و شفاف برای سازمان‌ها و افرادی است که به دنبال پیشرفت و موفقیت در بحبوحۀ تغییرات شدید و دائمی هستند. باید از اشتباهات خود درس بگیریم، دنیا را کاملاً متفاوت ببینیم و سعی کنیم آن را به جایی بهتر بدل کنیم.

خواندن کتاب فردا همین امروز است را به چه کسی پیشنهاد می‌کنیم؟

این کتاب برای افراد علاقه‌مند به موفقیت و خودیاری مناسب است.

بخش‌هایی از کتاب فردا همین امروز است

بازدهی صفر

وقتی یکی از مشتریان از ما خواست تا در تحلیل خرید نرم‌افزار تازۀ ارتباط با مشتریان به او کمک کنیم، متوجه هزینۀ نادیده‌گرفتن تغییر شد. این نرم‌افزار تضمین‌کنندۀ تسهیل فرایند سفارش و مدیریت موجودی کالا و سفارش مجدد و تمدید بود، اما طبق معمول تیم فروش شرکت برای ارتباط با مشتریان از شیوه‌های خاص خود استفاده می‌کردند. تغییر وضعیت آخرین خواستۀ آن‌ها بود. به‌علاوه، این نرم‌افزار گران و مستلزم آموزش بود تا اهداف سه‌ماهۀ آن‌ها را تحت‌تأثیر قرار دهد.

مشتری گفت: «راستش کار ما با همین روال هم پیش می‌رود. علاوه بر این، رقیب اصلی ما هنوز از این نرم‌افزار استفاده نکرده است. وقتی زمانش فرابرسد، سراغش خواهیم رفت.»

با شنیدن این جمله گفتم: «قرار نیست شما با کسی رقابت کنید. در واقع، هر دو شما به یک رقیب سوم می‌بازید: هیچ کاری انجام نمی‌دهید.»

ما ماشین حسابی به نام بازدهی صفر ایجاد کردیم که میزان فروش ازدست‌رفتۀ ناشی از انجام کارها به روش قدیمی غیرمتمرکز و موقت را اندازه‌گیری می‌کرد. دریافتیم که کارفرمایان سالانه ۱۹ درصد از مشتریان بالقوۀ خود را از دست می‌دهند زیرا هیچ فرایند مؤثر و ساده‌ای برای تمدید سفارشات یا معرفی راهکارهای تازه ندارند. آن‌ها معتقد بودند که هیچ یک از این کارها باعث صرفه‌جویی در هزینه‌هایشان نخواهد شد و بدین ترتیب سهم قابل‌توجهی از بازار را از دست می‌دادند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۳۰٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۱۳ صفحه

حجم

۳۳۰٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۱۳ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان