دانلود و خرید کتاب چرا زن ها نمی توانند نقشه بخوانند؟ آلن پیز ترجمه یلدا قبادی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب چرا زن ها نمی توانند نقشه بخوانند؟ اثر آلن پیز

کتاب چرا زن ها نمی توانند نقشه بخوانند؟

معرفی کتاب چرا زن ها نمی توانند نقشه بخوانند؟

کتاب چرا زن ها نمی توانند نقشه بخوانند؟ نوشتهٔ آلن پیز و باربارا پیز و ترجمهٔ یلدا قبادی است. انتشارات اندیشه‌ عالم این کتاب را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب چرا زن ها نمی توانند نقشه بخوانند؟

کتاب چرا زن ها نمی توانند نقشه بخوانند؟ توجه ما را به این نکته جلب کرده است که مردان و زنان با هم متفاوت هستند. بهتر و بدتر نه! فقط متفاوت. قصد آلن پیز و باربارا پیز از نوشتن این کتاب این بوده است که به ما کمک کنند درمورد خودمان و جنس مخالفمان بیشتر بدانیم تا روابطمان ارضاکننده‌تر، لذت‌بخش‌تر و بهتر شود. این کتاب پر از نصیحت‌های عاقلانه و حقایقی علمی است که هم تأثیرگذار و هم خنده‌دار است. این کتاب ویژهٔ زنان و مردانی است که ساعت دو بعد از نیمه‌شب و درحالی‌که موهای یکدیگر را می‌کشند، بیدار در بستر نشسته‌اند و یکی التماس می‌کند و دیگری بهانه می‌آورد. روابط خراب می‌شود به‌دلیل اینکه مردان هنوز نمی‌دانند که چرا زنان نمی‌توانند شبیه مردان باشند و زنان انتظار دارند مردان همان‌طور که آن‌ها رفتار می‌کنند، عمل کنند. در این باره بیشتر بدانید.

خواندن کتاب چرا زن ها نمی توانند نقشه بخوانند؟ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران مطالعه درمورد تفاوت‌های مرد و زن با یکدیگر پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب چرا زن ها نمی توانند نقشه بخوانند؟

«اکثر زنان در حالی که راه می‌روند یا در مورد موضوعات مختلف صحبت می‌کنند، دندان‌های خود را مسواک می‌زنند. آنها می‌توانند مسواک را روی دندان‌هاشان بالا و پایین ببرند. در همان زمان، با دست دیگر با حرکات دورانی آینه را تمیز کنند. برای اغلب مردان این کار اگر چه غیرممکن نیست، کاری دشوار است.

برای زنان حرف زدن یک هدف مشخص دارد: به وجود آمدن روابط و پیدا کردن دوست، نه حل مشکل.

به آنها اجازه بدهید حرف بزنند.

وقتی زنی در پایان روز حرف می‌زند، نمی‌خواهد کسی با راه‌حل‌هایی که برای مشکلاتش می‌دهد، حرفش را قطع کند. از شما انتظار جواب دادن ندارد، شما فقط گوش کنید.

از نظر مردان، پرحرفی زیاد طبیعی نیست. اگر زنان زمانی را با هم سپری کنند و حرفی نزنند، نشانهٔ آن است که مسئلهٔ مهمی در شرف وقوع است.»

معرفی نویسنده
آلن پیز

آلن پیز نویسنده، مدرس و متخصص زبان بدن است. او متولد سال ۱۹۵۲ در ملبورن استرالیاست. آلن پیز نویسنده‌ی‌ پرکار و محبوبی است و عناوین مختلفی از کتاب‌هایش در لیست کتاب‌های پرفروش قرار گرفته‌اند. آلن پیز مدیرعامل یک شرکت مشاوره‌ در سیدنی است و در آن به تولید و تهیه‌ی فیلم‌ برای ارائه‌‌ به شرکت‌های مختلفی در سراسر جهان، برای آموزش کارکنان و مدیران نیز می‌پردازد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۹۵٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۰۸ صفحه

حجم

۱۹۵٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۰۸ صفحه

قیمت:
۲۷,۵۰۰
تومان