دانلود و خرید کتاب تکنیک های افزایش صمیمیت در زوج درمانی دنیس ا. باگاروزی ترجمه زهرا اندوز
کتاب تکنیک های افزایش صمیمیت در زوج درمانی اثر دنیس ا. باگاروزی

کتاب تکنیک های افزایش صمیمیت در زوج درمانی

معرفی کتاب تکنیک های افزایش صمیمیت در زوج درمانی

کتاب تکنیک های افزایش صمیمیت در زوج درمانی نوشته دنیس ا. باگاروزی با ترجمه زهرا اندوز و حسن حمیدپور در انتشارات ارجمند به چاپ رسیده است.

درباره کتاب تکنیک های افزایش صمیمیت در زوج درمانی

 دنیس ا. باگاروزی در این کتاب سال‌ها تجربه خود را با دانش رو به رشد روان‌شناسی در حوزه مسائل ارتباطی همسران تلفیق نموده است. باگاروزی تکنیک‌ها، ابزار سنجش و راهبردهای درمانی خاصی برای مشکلات مربوط به صمیمیت زوجین پایه‌ریزی کرده است.

 در این کتاب تکنیک‌های شناختی- رفتاری مثل بازسازی شناختی، از طریق گفتار درونی که ریشه ان به اندیشه‌های ویگوتسکی برمی‌گردد به زوجین کمک می‌کند تا مسئله را از دیدگاه دیگری بنگرند. کاری بس مشکل و طاقت‌فرسا که ممکن است در پرتو دانش و گره‌زدن این دانش به رفتار، عملی شود.

علاوه براین کتاب حاضر فقط برای زوجین مشکل‌دار به رشته تحریر درنیامده است بلکه رویکردی پیشگیرانه و آموزشی نیز دارد. هدف نویسنده این بوده است که زوجین با استفاده از تکنیک‌های این کتاب بتوانند صمیمیت بیشتری را در روابط خود تجربه کنند.

دکتر نورمن براون، نویسنده کتاب عشق و روابط صمیمی درباره این اثر می‌گوید:

مطالعه این کتاب، درک ما را از مفهوم صمیمیت تغییر می‌دهد. تکنیک‌های رفتاری- شناختی این کتاب برای درمانگران واضح و روشن است. این وضوح و روشنی در اجرای تکنیک‌ها عصای دست درمانگران محسوب می‌شود. دکتر باگاروزی با این کتاب به زوج‌‌ها نشان داده است که زوجین علیرغم تفاوت‌هایشان، چگونه می‌توانند در کنار یکدیگر به خوبی زندگی کنند.

دکتر ویدلوکت، نویسنده کتاب زوج‌درمانی کوتاه‌مدت نیز درباره کتاب حاضر گفته است:

صمیمیت برای ما همیشه مفهومی یک‌‌بعدی بوده است. دکتر باگاروزی با نواندیشی خود نشان داده است که صمیمیت ابعاد مختلفی دارد. علاوه‌براین، او به خوبی بر این نکته انگشت گذاشته است که صمیمیت را به‌‌عنوان یک مهارت می‌توان یاد گرفت. ما باید به‌خاطر این کتاب مفید از او ممنون و سپاسگذار باشیم.

 خواندن کتاب تکنیک های افزایش صمیمیت در زوج درمانی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 زوج درمانگران و زوج‌ها مخاطبان این کتاب‌اند.



نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۱۹۲ صفحه

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۱۹۲ صفحه