دانلود و خرید کتاب به سرعت رو به جلو ملانی ورویر ترجمه حمیده رستمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب به سرعت رو به جلو اثر ملانی ورویر

کتاب به سرعت رو به جلو

معرفی کتاب به سرعت رو به جلو

کتاب به سرعت رو به جلو نوشته ملانی ورویر و کیم آزارلی است که با ترجمه حمیده رستمی منتشر شده است. این میکروکتاب کوتاه به شما یاد می‌دهد چگونه زنان می‌توانند به اقتدار برسند.

درباره کتاب به سرعت رو به جلو

این کتاب سعی دارد تصویری از حقیقت و تاثیر حضور زنان در جامعه و اقتصاد در اختیار خوانندگان قرار دهد. در این کتاب می‌فهمید چرا وجود سه یا تعداد بیشتری زن در هیئت مدیره، بازدهی را تا پنجاه درصد افزایش می‌دهد. چه اتفاقی افتاده است که  فقط ۴/۴% از کل وام‌های تجاری در ایالات متحد امریکا به کارآفرینانِ زن تعلق گرفته و چطور بانکِ گِرامین به زنان کمک کرده مستقل‌تر بشوند. این کتاب میخواهد با آمار دقیق به شما بگوید زنان نیرویی محرک برای ایجاد تغییر در دنیای امروزی هستند. این کتاب در چندین بخش به مسائل زنان می‌پردازد. بخش اول درباره حضور زنان در اقتصاد در طول سال‌های اخیر می‌گوید، در بخش بعدی به این موضوع می‌پردازد که در نقاط مختلف جهان چه ظلم‌هایی در کمین زنان است. این کتاب توضیح می‌دهد این روزها در کل دنیا زنان باید برای احقاق حقوق و به‌رسمیت شناخته شدنی که مردها آن را حق مسلم خودشان می‌دانند- مثل احترام، آزادی، استقلال- مبارزه کنند و در ادامه توضیح می‌دهد درست تا همین چند دهه قبل، شنیدن جملاتی نظیر این‌که «زنان نباید رأی بدهند یا رانندگی کنند و زن‌ها را چه به سیاست»، خیلی عادی بود اما این‌روزها این قوانین تغییر کرده است و زنان باید قدم‌های بزرگتری برای برابری بردارند.

خواندن کتاب به سرعت رو به جلو را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که به برابری معتقد هستند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب به سرعت رو به جلو

در سال‌های اخیر تعداد رهبران مؤنث بیشتر شده- مثل آنگلا مرکل صدراعظم آلمان، هیلاری کلینتون نامزد ریاست جمهوری امریکا، و کریستین لاگارد مدیر پیشینِ صندوق بین‌المللی پول. این زن‌ها به‌شدت جنگیدند تا راه‌شان را برای ورود به دنیای تحت سلطهٔ مردان باز کنند و با موفق شدنشان فرصت و حقوقی برابر به‌دست بیاورند.

زن‌ها در دنیای تجارت و کسب‌وکار هم گام‌هایی بلند برمی‌دارند. در سال ۲۰۱۴، حدود نُه میلیون زنِ صاحب‌کار در ایالات متحد بودند که ۷.۹ کارمند استخدامی و ۱.۴ میلیارد دلار درآمد داشتند. برای نمونه، اگر نیروی کار کشور مصر شامل مردان و زنان به‌نسبت مساوی بشود، تولید ناخالصِ داخلیِ این کشور حدود سی‌وچهار درصد بالا می‌رود.

درواقع، احتمالاً زنان نیرویی می‌شوند که توسعه و رشد جهانی این کشور را پیش ببرند. حدود یک‌میلیارد زن آمادهٔ ورود به اقتصاد جهانی‌اند، که رقمی قابل مقایسه با جمعیت چین و هند است. این زنان کسب‌وکاری جدید راه می‌اندازند، چشم‌انداز سیاسی را تغییر می‌دهند و کیفیت زندگی را هم برای خانواده و هم برای جامعه‌شان بالا می‌برند. بی‌بروبرگرد در آینده تعداد کارفرمایان و رهبران تجاری مؤنث افزایش پیدا می‌کند، که باعث ایجاد تغییر در محیط کسب‌وکار می‌شود. این اتفاق از قبل افتاده و تأثیری مثبت هم داشته. تحقیقات حاکی از این است از پانصد شرکت برتر جهان هرکدامشان که سه یا چند عضو مؤنث در هیئت مدیره‌شان هست، بازده خالص‌شان پنجاه درصد بیشتر از شرکت‌هایی است که همهٔ اعضای هیئت مدیره‌شان مرد هستند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۴٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۷ صفحه

حجم

۱۴٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۷ صفحه

قیمت:
۷,۰۰۰
تومان