دانلود و خرید کتاب روزگار سخت چارلز دیکنز ترجمه رویا حاج زاده دباغی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب روزگار سخت اثر چارلز دیکنز

کتاب روزگار سخت

معرفی کتاب روزگار سخت

کتاب روزگار سخت نوشته چارلز دیکنز است و با ترجمه رویا حاج زاده دباغی در انتشارات آرمان رشد منتشر شده است. این کتاب خلاصه‌ای از رمان مشهور این نویسنده است که برای کودکان منتشر شده است.

درباره کتاب روزگار سخت

چارلز دیکنز در کتاب روزگار سخت وضعیت صنعت در شهر منچستر و پرستون انگلستان را تروایت می‌کند و زندگی کارگران کارخانه‌ها و ارتباطشان با کارفرمایان را توضیح می‌دهد. داستان در شهری پیش می‌رود که مسئولان و سرمایه‌دارانش معتقد به حقیقت‌ هستند و هیچ تخیلی را تحمل نمی‌کنند. آنها تلاش می‌کنند فرزندان خود را بر اساس این اصل تربیت کنند تا احساساتی بار نیایند.

 تامس گراندگریند یک صاحب کارخانه خودخواه است. او دخترش لوئیز را به عقد مردی خسیس و پولدار و پیر به اسم باندربی درمی‌آورد. او پسری هم به اسم تام دارد که او را کاملا طبق ضوابط و ماشینی بارآورده است. همسر لوئیز بسیار خشن حقه‌باز و بی رحم است. لوئیز اما با اهدافی زن باندربی شده است؛ او می‌خواهد به برادرش که کارمند باندربی است کمک کند اما در این میان یک فریب‌کار دیگر می‌خواهد لوئیز را فریب دهد.

خواندن کتاب روزگار سخت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام نوجوانان علاقه‌مند به آثار مشهورجهان پیشنهاد می‌کنیم.

درباره چارلز دیکنز

چارلز جان هوفام دیکنز ۷ فوریه ۱۸۱۲ متولد شد. از کودکی مجبور بود تا در کارخانه کار کند. پدرش که قادر نبود بدهی‌هایش را پرداخت کند زندانی شده بود. وقتی دوران حبس پدر تمام شد، دیکنز به تحصیلاتش ادامه داد. سپس کارمند دفتر یک وکیل و بعد گزارشگر روزنامه شد. کتاب‌های مشهور او نیکلاس نیکلبی، سرود کریسمس، دیوید کاپرفیلد، آرزوهای بزرگ، الیور تویست و داستان دو شهر است. از کتاب‌های او تا به حال اقتباس‌های سینمایی و تئاتری بسیاری صورت گرفته است.

جیمز جویس نویسنده مشهور معاصر، چارلز دیکنز را بعد از شکسپیر تاثیرگذارترین نویسنده‌ی انگلیسی‌زبان می‌داند. دیکنز در ۹ ژوئن۱۸۷۰ به طور ناگهانی و بر اثر سکته قلبی از دنیا رفت. مزار او اکنون در کلیسای وست‌مینیستر در بخش ویژه نویسندگان معروف به کنج شاعران در لندن جای دارد. در سال ۱۹۲۵، خانه‌ای که دیکنز برای مدتی در آن زندگی می‌کرد، حالا تبدیل به موزه‌ای درباره زندگی او شده است.

معرفی نویسنده
عکس چارلز دیکنز
چارلز دیکنز
انگلیسی | تولد ۱۸۱۲ - درگذشت ۱۸۷۰

چارلز جان هوفام دیکنز برجسته‌ترین رمان‌نویس انگلیسی عصر ویکتوریا و یک فعال اجتماعی توانمند بود. به عقیده جیمز جویس، نویسنده بزرگ معاصر، از شکسپیر به این سو، دیکنز تأثیرگذارترین نویسنده در زبان انگلیسی بوده‌است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۶۶ صفحه

حجم

۷٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۶۶ صفحه

قیمت:
۱۸,۰۰۰
تومان