دانلود و خرید کتاب عزت نفس درمانی کارن کتافیاس ترجمه مهدی سجودی مقدم
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب عزت نفس درمانی اثر کارن کتافیاس

کتاب عزت نفس درمانی

امتیاز:
۳.۱از ۲۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب عزت نفس درمانی

کتاب الکترونیکی «عزت نفس درمانی» نوشتهٔ کارن کتافیاس و ترجمه مهدی سجودی مقدم در انتشارات مهراندیش چاپ شده است. کارن کتافیاس نویسنده و ویراستار عزت نفس را چیزی فراتر از اعتمادبه نفس و یا مثبت‌نگری می‌داند. عزت نفس این باور و اعتقاد ارزشمند را بازگو می کند که ما همان طور که هستیم، و با همه عواطف، احساسات و چه بسا نواقص و کاستی هایمان، مورد احترام، علاقه و پذیرش دیگرانیم. همین امروز با «عزت نفس درمانی» رفیق شوید و دست دوستی اش را بپذیرید.

درباره کتاب عزت‌ نفس‌ درمانی

بعضی از مردم همه عمر خود را در حالی می گذرانند که از پذیرش خلأیی که در درونشان وجود دارد، امتناع می کنند، خلأیی که باعث می شود در مورد خودشان همواره با حسی دردآور از شرم و نادرستی مواجه شوند. آن ها ممکن است سعی کنند این درد را با موفقیت های مادی و ویژگی های ٔ فردی بپوشانند و یا آن را با رفتارهای ناسالم کم رنگ نمایند و یا حتی برای پر کردن این حفره روح' آنچنان که جان برادشو (نویسنده و مجری تلویزیون) می گوید، آن رامتوجه دیگران کنند. چیزی که آن ها کم دارند، عزت نفس است.

منشأ عزت نفس به شکلی بنیادین در دوران کودکی نهفته است؛ از نخستین لحظه‌ای که کودک آسیب‌پذیر تلاش می‌کند تا نیازهایش را از طریق بزرگ سالی که مراقبت از او را بر عهده دارد، تأمین کند. این نیازها می تواند خیلی بیشتر از نیاز کودک به تغذیه و پرورش جسمی و همچنین تأمین سلامت و امنیت او باشند. برای اینکه کودکی در مسیر پیشرفت و موفقیت قرار بگیرد، باید بدون هیچ شرط و اما و اگری به گرمی او را پذیرفت، قبولش کرد و دوستش داشت. همهٔ این ها از مسیر و دستور کاری صحبت می کنند که چه بسا خوش نیت ترین والدین هم نتوانند در اجرای آن موفق و سربلند باشند. 

خبر خوب این است که به عنوان یک بزرگ سال شما این قدرت را دارید که خود را از نادرستی تغییر بدهید و خلأ درون خود را پر کنید. ِ «عزت نفس درمانی» با بینشی اطمینان بخش به شما کمک می کند تا لایه های درونی خود را عمیقاً بشناسید و عزت نفس آسیب دیدهٔ خویش را مداوا کنید.

کتاب عزت نفس درمانی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای افرادی است که می‌خواهند با راه و روش افزایش عزت نفس آشنا شوند.

بخشی از کتاب عزت نفس درمانی

عزت نفس چیزی فراتر از اعتمادبه نفس است، یک راه برتر و پیامی مثبت که در درون تو ایفای نقش ِ و روش می کند، سفری سرشار از غرور در این جهان. عزت نفس خویش ِ در آرامش به سر بردن و آسوده بودن با خویشتن است، باوری عمیق و بنیادین در اعماق وجود که تو همان طور که هستی، اهمیت داری و مورد احترامی.

...

ِ شرم (مسموم) عزت نفس را ویران می کند و جایگزین آن می شود. روحت را فرسوده می کند و در درونت نوعی کمبود و خلأ به وجود می آورد. در وجودت رخوت و سنگینی ایجاد می کند و حتی باعث می شود که احساس پوچی و بیهودگی کنی. در مقابل شرمی که در درون تو به کمین نشسته، هشیار باش!

نظرات کاربران

نادیا
۱۴۰۱/۰۱/۱۹

مختصر و فقط نصیحت و تکرار یکسری حرفا بود !

inthemoon_
۱۴۰۲/۰۱/۰۳

کتاب ناز و گوگولی:) متن خیلی کوتاهی داره در قالب پند و اندرز و پشت تمامی صحبت هاش خیلی مفاهیم زیادی هست. لذت بردم از خوندن جملات قشنگش. ترجمه ش هم عالیه

یاسر نوری
۱۴۰۱/۰۲/۲۵

دفتر نقاشیه

fateme
۱۴۰۲/۰۱/۰۶

متن خیلی روانی نداره و بیشتر یکسری تلنگرهای کلی رو داراست. اگه پیشنهادهای کاربردی می‌داد خیلی بهتر بود ولی همین تلنگرها نکات خوبی داره و پیشنهاد می‌کنم برید دنبالش و کتاب‌های دیگه که پیشنهادهای کاربردی دارن رو در کنار این کتاب

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۸۰ صفحه

حجم

۶٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۸۰ صفحه

قیمت:
۲۸,۰۰۰
تومان