دانلود و خرید کتاب زندگی در آغوش عزت نفس منیرسادات موسویان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب زندگی در آغوش عزت نفس اثر منیرسادات موسویان

کتاب زندگی در آغوش عزت نفس

معرفی کتاب زندگی در آغوش عزت نفس

کتاب زندگی در آغوش عزت نفس نوشتهٔ منیرسادات موسویان در انتشارات مانیان منتشر شده است. این کتاب ۴۹ راهکار ساده برای حس ارزشمندی والدین و پرورش فرزندانی توانمند ارائه می‌کند.

درباره کتاب زندگی در آغوش عزت نفس 

نیاز به عزت‌نفس یک نیاز روان‌شناختی است و اگر نادیده گرفته شود و در وجود آدمی به رشد و پویندگی نرسد ممکن است به‌صورت بیماری، احساسات منفی، شکست‌های عاطفی و شغلی، خشم و یا حتی غرور نمایان شود.

اگر قصد برنده‌شدن در بازی زندگی را دارید و حوصله‌تان از چرخهٔ تکرارشوندهٔ زندگی‌تان سر رفته است باید به یک سفر بروید، سفری به درون و احیای خود حقیقی‌تان. با دور ریختن افکار و باورهای تکراری و شناخت قهرمان درونتان، باورهای جدیدی در ذهن شما نقش می‌بندد که باعث تغییر روند زندگی‌تان خواهد شد.

پس از مطالعهٔ این کتاب خواهان شناخت دقیق خود و توانایی‌هایتان خواهید شد و تصمیم می‌گیرید تا خود را از نو بسازید و به قهرمان درونتان اجازهٔ خودنمایی و جلوه‌گری دهید. شما معجزهٔ تکرارنشدنی این جهان هستید کافی است عزت‌نفس را در بندبند وجودتان به جریان بیندازید.

این کتاب با راهکارهایی ساده و کاربردی شما را برای رسیدن به یک نسخه منحصربه‌فرد و متعالی از خودتان و همچنین پرورش فرزندانی توانمند و با عزت‌نفس همراهی خواهد کرد.

خواندن کتاب زندگی در آغوش عزت نفس را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به یک زندگی شاد پیشنهاد می‌کنیم. 

نظرات کاربران

کاربر ۴۷۰۷۰۸۷
۱۴۰۱/۰۴/۱۰

بیاید امروزه کدورت هارو از بین ببریم راهی برای نجات هم باشیم کفن جیب نداره عجله هم بیاد کوچیک و بزرگ ندارم مهربان باشیم فقط برای امروز ساده دلیم و قلب مان لی ریاست دوستی با هرکه کردم جای او

- بیشتر
کاربر 5628477
۱۴۰۲/۱۰/۲۵

برای زندگی های امروزی خالی از عزت نفس به شدت مطالعه این کتاب توصیه می شود

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۰۲ صفحه

حجم

۳٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۰۲ صفحه

قیمت:
۸۱,۹۰۰
تومان