دانلود و خرید کتاب همه پادکست دارند، جز شما! جاستین مک‌الروی ترجمه هاجر علی‌پور
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب همه پادکست دارند، جز شما! اثر جاستین مک‌الروی

کتاب همه پادکست دارند، جز شما!

معرفی کتاب همه پادکست دارند، جز شما!

کتاب همه پادکست دارند، جز شما! نوشتهٔ جاستین مک‌الروی و تراویس مک‌الروی و گریفین مک‌الروی با ترجمهٔ هاجر علی‌پور در انتشارات میلکان به چاپ رسیده است. برادران مک‌الروی که رتبهٔ نخست را در فهرست کتاب‌های پرفروش نیویورک‌تایمز در اختیار دارند، در این کتاب بامزه با توصیه‌هایشان هم شما را می‌خندانند و هم در مسیر ساخت یک پادکست پرفروش و بی‌نقص، همراهیتان می‌کنند. آن‌ها پادکست‌های محبوب و معروفی چون «برادرم، برادرم و من» و همچنین «منطقه‌ی جادویی» را ساخته‌اند.

درباره‌ کتاب همه پادکست دارند، جز شما

برادران مک‌الروی در کتاب همه پادکست دارند، جز شما! شما را قدم‌به‌قدم همراهی می‌کنند تا ایده‌تان را به یک پادکست حرفه‌ای تبدیل کنید.‌ از مرحلهٔ انتخاب موضوع تا انتخاب موسیقی و آشنایی با ابزار و تکنیک‌های ضبط برنامه شما را همراهی می‌کنند. همچنین یاد می‌گیرید که چگونه پادکستتان را ویرایش کنید و چگونه مخاطبان بیشتری را به پادکست خود جذب کنید. در نهایت با طریقهٔ پیدا کردن حامی و کسب درآمد از طریق پادکستتان آشنا می‌شوید. آنان با تجربیات و دیدگاه‌هایشان شما را از اشتباهاتی که ممکن است حین ساخت یک پادکست مرتکب شوید، آگاه می‌سازند.

کتاب همه پادکست دارند، جز شما! را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر به ساخت پادکست علاقه‌مند هستید این کتاب را از دست ندهید.

 نیویورک تایمز: « یک دوره آموزشی در زمینه‌ٔ پادکست، خنده‌دار و خارق‌العاده! یک منبع کامل برای هر کسی که به پادکست علاقه دارد.»

بخشی از کتاب همه پادکست دارند، جز شما!

شاید وسوسه شوید با تک‌جمله‌ای تبلیغاتی شروع کنید اما با این کار کالسکهٔ پادکست از اسب پادکست پیش می‌افتد (ضمناً اسمش باکو۱۲ است و خیلی دوست‌داشتنی است). به‌جای آن بیایید این جمله را به یک ستارهٔ جهت‌یاب راهنمای مسیریابی خود در این فرایند تبدیل کنید. خود را در مسیر بهترکردنِ جملهٔ تبلیغاتی‌تان رها کنید. اما اگر متوجه شدید نمی‌توانید به جملهٔ گیرایی برسید، بدانید به بیراهه رفته‌اید.

اگر ما برادرم، برادرم و من را اکنون شروع می‌کردیم، موفق نمی‌شدیم. یا دست‌کم به موفقیت فعلی دست پیدا نمی‌کردیم. بیایید سعی کنیم برایش تبلیغ کنیم.

«سه برادر اندرزهای به‌دردنخوری می‌دهند که بامزه است.»

این‌که کوتاه است خوب است! اما دو کلمهٔ آخر کار را خراب می‌کند: «بامزه است.» شنونده تبلیغ را می‌شنود و می‌گوید: «کی گفته بامزه است؟» ما دزدکی به هم نگاهی می‌کنیم و می‌گوییم: «ما.» ولی دیگر کسی نیست بشنود، چون آن شنونده حالا سراغ یکی دیگر از نیم‌میلیون برنامهٔ موجود رفته است.

بیایید به یکی از برنامه‌های جدیدترمان نگاهی بیندازیم: برادران مک‌الروی در «ترول‌های ۲» حضور می‌یابند۱۳. جملهٔ تبلیغاتی را برای‌تان می‌نویسم اما عنوان کاملاً گویاست (بعداً بیشتر به آن می‌پردازیم). سه فرد گمنام سعی می‌کنند با شیادی به فیلم سینمایی بزرگی راه پیدا کنند. حالا، شاید از این برنامه خوش‌تان بیاید و شاید هم نیاید اما دست‌کم می‌توانید فوری تصمیم بگیرید می‌خواهید به آن گوش کنید یا نه. موضوع برنامهٔ من با نام دکتر: سفری همسرانه در پزشکیِ غلط دربارهٔ... از عنوان فرعی‌اش مشخص است دیگر، نیست؟

پس، این همان جملهٔ برجسته است، بیایید ساختنش را شروع کنیم.

نظرات کاربران

blogofski
۱۴۰۰/۱۰/۰۷

لطفا این کتاب رو به طاقچه بی نهایت اضافه کنید. با تشکر

Nafaspodcast
۱۴۰۱/۱۱/۱۷

یک توضیح برای کسانی که میگن پادکست هم چیزیه که کتاب داشته باشه اگر به ساخت پادکست علاقه داشته باشین و اهل شنیدن پادکست باشین قطعا این کتاب خالی از لطف نیست و مفیده چه بسا که حتی یک کتاب

- بیشتر
حامد
۱۴۰۱/۰۵/۰۵

به درد من میخوره . همین الان هم دارم ازش درس میگیرم . تجربه ی ده سال پادکست درست کردنشون رو نوشتن . خیلی خیلی جذابه !

رامتین
۱۴۰۰/۱۲/۲۸

وقتتون رو میزارین برای این کتاب که آخرش انگیزه برای پادکست دست کردن باشه ؟ نه طنزه نه چیزی که به درد جامعه ایرونی بخوره .

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۵)
پس ممکن است فقط بیست نفر شنونده داشته باشید، اما اگر آن بیست نفر واقعاً عاشق برنامهٔ شما هستند و شما هم عاشق ساختنش هستید، بقیه‌اش مهم نیست. اگر چیزی ساخته‌اید که باعث شادی خودتان و دیگران است، ولو چند نفر، شما موفق شده‌اید.
کاربر ۳۰۰۸۵۲۰
نسخهٔ خلاصه - آن‌چه را می‌خواهید درباره‌اش حرف بزنید انتخاب کنید. - ببینید چه کس دیگری درباره‌اش حرف می‌زند. - تصمیم بگیرید شما چطور می‌خواهید دربارهٔ آن حرف بزنید.
کاربر ۴۳۱۱۰۸۰
تقدیم به مامان و بابا که به ما آموختند می‌توانیم وقتی بزرگ شدیم هر چه خواستیم بشویم. ببخشید که دانشمند و وکیل نشدیم.
fateme alikhah
با این‌که من مخالفتی با ایدهٔ ساخت پادکست تفننی (اسم بهتری پیدا نکردم) ندارم، خاضعانه از شما می‌خواهم لحظه‌ای درنگ کنید و ببینید آیا راهی وجود دارد که برنامهٔ گپ سینماییِ خود را طوری بسازید که افرادِ زیادی دوست داشته باشند به آن گوش کنند. شما در حال تلاشید تا چیزی به دنیا عرضه کنید، چرا سعی نمی‌کنید چیزی بسازید که تا حدودی مورد نیاز دنیا باشد؟
کاربر ۳۰۰۸۵۲۰
شما در حال تلاشید تا چیزی به دنیا عرضه کنید، چرا سعی نمی‌کنید چیزی بسازید که تا حدودی مورد نیاز دنیا باشد؟
Mohammad Ali Zareian

حجم

۴۵۴٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۹۰ صفحه

حجم

۴۵۴٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۹۰ صفحه

قیمت:
۶۵,۰۰۰
تومان