دانلود و خرید کتاب شوهریابی پس از ۳۰ سالگی ریچل گرین‌والد ترجمه مهراوه فیروز
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب شوهریابی پس از ۳۰ سالگی اثر ریچل گرین‌والد

کتاب شوهریابی پس از ۳۰ سالگی

معرفی کتاب شوهریابی پس از ۳۰ سالگی

کتاب شوهریابی پس از ۳۰ سالگی نوشته ریچل گرینوالد با ترجمه مهراوه فیروز در انتشارات البرز یه چاپ رسیده است.

 درباره کتاب شوهریابی پس از ۳۰ سالگی

مهم نیست که چرا هنوز مجرد مانده‌اید، بلکه پرسش اصلی این است که چه کاری در این رابطه انجام خواهید داد؟ گرینوالد طرحی عملی، سازنده و نتیجه‌بخش تهیه کرده و خیلی ساده، نامش را برنامه گذاشته است . این برنامه شیوه‌های قدرتمند بازاریابی است که در دانشگاه‌هاروارد آموخته‌ و به شما کمک می‌کند تا همسر آینده خود را بیابید.

 ریچل ادعا دارد با این برنامه خیلی زود، در مسیر آشنایی و ازدواج با مرد رویاهایتان قرار می‌گیرید. آنچه در این کتاب نخواهید خواند، تحلیلی از همه اتفاقاتی است که سبب شده در زندگی خود به اینجا برسید؛ چه کسی را باید سرزنش کرد یا چرا جامعه به این شکل است! شما جملات بی‌شماری را از روانشناس‌ها و جامعه‌شناس‌ها درباره گرفتاری و مشکلات زنان مجرد خوانده‌اید.

او می‌گوید شما روش‌های تازه‌ای برای آشنایی و پیداکردن همسر آرمانی خود خواهید آموخت. شیوه فکر کردن شما دگرگون می‌شود و دنیا را از راه دوربین برنامه خواهید دید. شما مشکلات یافتن همسر را از دیدگاه یک بازاریاب خواهید دید؛ مشکلی که می‌تواند با روش‌هایی خلاقانه حل شود. متوجه می‌شوید که چرا باید دیدگاه بهتری برای یافتن همسر مناسب داشته باشید. زمانی که خواندن کتاب را به پایان رساندید، می‌توانید خود را ارزیابی کنید

 گرینوالد درباره چیستی برنامه‌اش در این کتاب می‌گوید: «در این کتاب، بارها واژه «برنامه» را به کار خواهم برد. برنامه با استفاده از شیوه‌هایی که در مدرسه کسب‌وکار هاروارد آموخته‌ام و از تجربه حرفه‌ای بازاریابی به دست آورده‌ام، به شما کمک می‌کند همسر مناسب خود را بیابید. «برنامه» طرحی راهبردی است که به شما یاری می‌دهد خود را «در بازار قرار دهید» تا کیفیت و کمیت مردانی را که می‌بینید افزایش دهید. به شما اطمینان می‌دهم که برنامه تجربه‌ای فوق‌العاده قوی برای‌تان خواهد بود و به شما می‌آموزد که چگونه می‌توانید کاری هوشمندانه و موثر برای تغییر دادن زندگی‌تان انجام دهید. آنچه در «برنامه» می‌یابید، ترکیبی از روش‌های ناب و خلاقانه تازه‌ای است که این کتاب را برای شما موثر و مفید می‌کند. من نمی‌خواهم شما را تغییر بدهم، بلکه می‌خواهم کاری را که انجام می‌دهید دگرگون کنم.»

 خواندن کتاب شوهریابی پس از ۳۰ سالگی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 همه دختران مجرد بالای سی سال مخاطبان این کتاب‌اند.

 بخشی از کتاب شوهریابی پس از ۳۰ سالگی

جشن برنامه چیست؟

آیا در این فکر هستید که جشنی راه بیندازید و درباره مسائل متفاوت صحبت کنید؟ این کاری است که شاید در گذشته انجام داده‌اید، ولی با این وجود هنوز مجرد هستید.

جشن برنامه، هر نوع جشنی نیست؛ رویدادی جهت برقراری ارتباط هدفمند، برای گردهم آوردن مردان و زنان با هم در یک سالن است تا ویژگی خود را به معرض تماشا بگذارید، با آنان صحبت کنید و کاری کنید که به شما توجه داشته باشند.

این مرحله مورد علاقه من نیز است، چون جایی است که همسرم را ملاقات کردم!

مردم همواره مهمانی‌های عادی برگزار می‌کنند. کاری کنید که مهمانی شما چشم‌گیر باشد. شما به تِم۴ و موضوع جالب توجهی نیاز دارید.

خلاق و بی‌نظیر باشید، ولی احساساتی نه! اگر مردم فکر کنند، اتفاق جالبی در انتظارشان است، با اشتیاق پاسخ خواهند داد: «بله.»

در صورت امکان، تِم مهمانی خود را با ویژگی‌تان هماهنگ کنید.

یکی از مشتریان من به نام کلی، تِم ایتالیایی را برای جشن خود انتخاب کرد. او دو سال بود که در ایتالیا زندگی می‌کرد و ایتالیا، بخشی از ویژگی او شده بود. او عنوان جالب توجهی به جشن خود داد؛ جشن برج کج پیزا. معنای آن چه بود؟ خوب در واقع معنایی نداشت، جز اینکه ایتالیایی به نظر می‌رسید و به عنوان یک جشن غیرعادی، توجه مردم را به خود جلب کرد. او با پیش خوراک‌های ایتالیایی و نوشابه‌های بلینی از مهمانان پذیرایی می‌کرد. مقابل در ورودی، یک پرچم ایتالیا نصب کرده بود و بسته‌های کوچک سه رنگ پاستا را به عنوان هدیه جشن، در پایان شب اهدا کرد.

شما چه ایده‌هایی می‌توانید خلق کنید؟ شاید بتوانید میزبان یک جشن بهسازی خانه باشید، که در آن از مردم دعوت می‌کنید یکی از اتاق‌های خانه شما را با رنگ تازه رنگ آمیزی کنند.

هر کس درحالی‌که یک شلوار جین و یک زیر پیراهنی قدیمی پوشیده، می‌آید تا در رنگ آمیزی اتاق کمک کند. شما رنگ، برس‌ها، غلتک‌ها، و غذا و نوشابه زیادی فراهم می‌آورید و به عنوان هدیه جشن، به هرکس برس رنگی کوچکی می‌دهید.

نظرتان در مورد برگزاری جشن، برای تبریک گفتن به یک دوست به دلیل موفقیتش، یا جشن خوش آمدگویی برای یک تازه وارد چیست؟ همیشه می‌توانید جشن بی‌نظیری برپا کنید، حتی اگر جشنی باشد که مردم معمولا به آن توجه ندارند. آیا ممکن است این جشن روز درختکاری، یا جشن تولد جورج واشنگتن باشد؟

من دوستی دارم که یک بار، نقش توماس جفرسون را برای یک جشن ایفا کرد و به عنوان شبی برای گفت‌وگوی تاریخی، ثبت شد. نظرتان درباره جشن جایزه اسکار چیست؟

از هر امکانی که دارید استفاده کنید! اگر باغچه قشنگی در بیرون از خانه خود دارید، جشن خود را در هوای آزاد برگزار کنید.

اگر دوستی دارید که گیتار کلاسیک می‌نوازد، از او دعوت کنید تا در طول جشن، گیتار بنوازد و آن را جشن موسیقی کلاسیک نام‌گذاری کنید.

یکی از مشتریان من به نام آلیسا، در گالری هنر کار می‌کرد و به عنوان یک موضوع برای جشن خود، از نمایشگاه یک هنرمند تازه استفاده کرد. او همه را به صرف چای و شیرینی و نشان دادن نمایش دعوت کرد.

حواستان باشد هنگام ایجاد موضوع برای جشن خود، از هر امکانی که دارید استفاده کنید.

دقت کنید هر موضوعی که انتخاب می‌کنید، روح‌افزا و سرزنده باشد. از این فرصت استفاده کنید تا ویژگی‌های خود را چشم‌گیرتر کنید و استعدادهای خاص خود را نشان دهید. اگر آشپز ماهری هستید، با غذاهای لذیذی که خودتان آماده کرده‌اید پذیرایی کنید. اگر یک عکاس ماهر هستید، تعدادی از عکس‌های خود را به نمایش بگذارید.

دعوت‌ها

دعوت‌های شما باید ابتدا شخصآ یا از طریق تماس تلفنی انجام شود و سپس با ارسال یک دعوتنامه از طریق پست ادامه یابد. این کار وقت گیر خواهد بود، اما این فقط یک جشن عادی نیست. شما دارید این دعوت را انجام می‌دهید، تا با کسانی که در اطراف شما هستند صحبت کنید. با دوستان قدیمی، آشنایان، همکاران، والدین مجرد و حتی غریبه‌ها.

دعوت شفاهی شما باید شامل گفت‌وگوی کوتاهی باشد، تا از مهمانان خود بخواهید، قرار ملاقات را حفظ کنند. در اینجا شما باید کاری کنید که نمی‌توان با دعوتنامه چاپی انجام داد: درحالی‌که از طریق تلفن یا حضوری با مردم صحبت می‌کنید، از فرصت استفاده کنید و با مهربانی، یادآور شوید که هنوز منتظرید تا امسال، شخص خاصی را ببینید و آنان را تشویق کنید تا هر کدام از دوستانشان را که می‌خواهند به جشن بیاورند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۰۲٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۶۸ صفحه

حجم

۱۰۲٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۶۸ صفحه

قیمت:
۲۱,۰۰۰
تومان