دانلود و خرید کتاب ۱۰۰ راز برای داشتن رابطه ای فوق العاده دیوید نیون ترجمه مریم تقدیسی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ۱۰۰ راز برای داشتن رابطه ای فوق العاده اثر دیوید نیون

کتاب ۱۰۰ راز برای داشتن رابطه ای فوق العاده

نویسنده:دیوید نیون
انتشارات:پندار تابان
امتیاز:
۳.۰از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب ۱۰۰ راز برای داشتن رابطه ای فوق العاده

کتاب ۱۰۰ راز برای داشتن رابطه ای فوق العاده نوشته دیوید نیون است که با ترجمه مریم تقدسی منتشر شده است. این کتاب به شما یاد می دهد دانشمندان در زمینه یک ارتباط سالم به چه نتیجه‌ای رسیدهاند و شما چطور می‌توانید از آنها پیروی کنید.

درباره کتاب ۱۰۰ راز برای داشتن رابطه ای فوق العاده

۱۰۰ راز برای داشتن رابطه ای فوق العاده حاصل یافته‌های تحقیقات دانشمندان در زمینه‌ روابط، عادت‌هایی در زمینه  قرار ملاقات‌های قبل از ازدواج، و ازدواج میلیون‌ها نفر است. هر بخش شامل یافته‌های علمی محوری، مثالی از دنیای واقعی، و توصیه‌هایی مهم است که باید برای افزایش رضایت خاطر در زندگی شخصی‌تان از آن‌ها پیروی کنید.

در هر رابطه‌ای می‌توان شواهدی مبنی بر شکوفایی یا شکست آن را یافت. حتی قوی‌ترین و بهترین روابط هم می‌توانند مشکلاتی را تجربه کنند که نشان‌دهندهٔ عدم پایداریِ رابطه‌اند. و حتی در متزلزل‌ترین روابط هم دلایلی نشان‌دهندهٔ ادامهٔ رابطه محسوب می‌شوند. سؤال واقعی این است که به کدام یک از این شواهد بیشتر توجه می‌کنیم. توجه مدام به نقاط ضعف روابط موجب تضعیف آن‌ها، و توجه مدام به نقاط قوت آن‌ها موجب تقویتشان می‌شود. این کتاب به شما یاد می‌دهد بهترین دید را به ارتباط داشته باشید.

هر یک از صد مدخل ارائه‌شده در این کتاب بر اساس نتایج تحقیقات دانشمندان در زمینهٔ روابط قرار دارند. هر یک از آن‌ها شامل یافته‌ها و توصیه‌هایی کلیدی و مثالی در ارتباط با آن یافته‌ها است. یافته‌های تحقیقات ارائه‌شده در هر یک از این مدخل‌ها بر اساس فراتحلیلی از تحقیقات در زمینهٔ روابط قرار دارند، به این معنا که هر یک از آن‌ها از کار چند محقق در زمینهٔ موضوعی یکسان گرفته شده‌اند. برای این‌که خوانندگان بتوانند به اطلاعات بیشتری دربارهٔ هر یک از موضوعات دسترسی داشته باشند، به مرجعی دربارهٔ هر موضوع، و کتابنامهٔ جدیدترین تحقیقات در زمینهٔ روابط هم در هر یک از مداخل اشاره شده است.

خواندن کتاب  ۱۰۰ راز برای داشتن رابطه ای فوق العاده را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که می‌خواهند ارتباط سازنده داشته باشند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب  ۱۰۰ راز برای داشتن رابطه ای فوق العاده

پم گفت: «مردم در این زمینه حساسیت‌های زیادی نشان می‌دهند. هر جا که می‌روی صحبت از یهودی و عرب، و عرب و یهودی است. شما را به حال خودتان نمی‌گذارند.» آن‌ها انتقادها و توهین‌های بسیاری را تحمل کردند که تعدادشان از شمار خارج بود.

ولی پم و عادل، مصمم و عاشق، تصمیم گرفتند فاصلهٔ میان فرهنگ‌های یهود و مسلمان را پشت سر بگذارند و در فضایی آزادی و عاری از تعصبات زندگی کنند. نمادها و نواهای هر دو مذهب در خانهٔ آن‌ها دیده می‌شد. روی کمد اتاق غذاخوری هم قرآن قرار داشت و هم شمعدان هفت‌شاخهٔ نماد یهودیت. آن‌ها هم روزهای خاص مسلمانان و هم یهودیان را گرامی می‌داشتند.

پاملا گفت: «چنین کاری امکان‌پذیر است و یک زوج متعهد می‌توانند از عهدهٔ آن برآیند. اگر فقط مشکلات را در نظر می‌گرفتیم همه چیز را از دست داده بودیم. ولی ما مشکلات و موانع را پشت سر گذاشتیم و حالا همهٔ چیزهایی را که برایمان اهمیت داشت داریم.»

عادل گفت:‌ «رابطهٔ ما نشان‌دهندهٔ صلح و مصالحه‌ای است که می‌تواند بین دو دنیای متفاوت ما برقرار شود. کلمهٔ جادویی همین است.» 

در آزمایشی در زمینهٔ زوج‌هایی که با هم اختلاف داشتند از نیمی از آن‌ها خواسته شد دربارهٔ بهترین بخش روابطشان و از نیمی دیگر خواسته شد دربارهٔ بدترین بخش روابطشان بحث و گفت‌وگو کنند. فشارهای روانی زوج‌هایی که به بخش مثبت رابطه توجه کرده بودند ۱۵ درصد کاهش یافت، در حالی که فشارهای روانی زوج‌هایی که دربارهٔ جنبه‌های منفی روابطشان صحبت کرده بودند ۴۸ درصد افزایش یافت (سالیوان ۲۰۰۱).

باید و نبایدهای زناشویی زوجین
مریم کهریزی
طرحواره درمانی برای زوج ها
چیارا سیمونه دی فرانچسکو
پیش رفتن با همدیگر
شرود میلر
هوش عاشقانه
جان ولنتیس
تنظیم هیجان و کاهش طلاق عاطفی زوجین
پروانه سعیدفر
کتاب کار تاب‌آوری؛ مهارت های ضروری برای بازیابی از استرس، ضربه های روحی و مصیبت
گلن آر شیرالدی
مددکاری اجتماعی مداخله در بحران خودکشی
حسین یحیی‌زاده
مهارت های ارتباطی
محمدسعید احمدی
آسیب‌شناسی وفاداری در زندگی زناشویی
دیوید لاسترمن
تشخیص و درمان کاربردی ADHD
فرنگیس قنبرپور
صاف و پوست کنده صحبت کن
استیو هاروی
بهبود رابطه عاطفی و ایجاد صمیمیت فقط در ۱۵ دقیقه
جوئل بلاک
ذهن آگاهی به زبان ساده
آنجلا استورات
کتاب جامع آزمون های شخصیت شناسی درون کاوی و تحلیل رفتاری
سالواتور دیداتو
شناخت تفاوت های زن و مرد جهت بهبودی زندگی مشترک
منصوره رحماندوست
صد راز برای شناخت زنان
زویا حجتی
مادران سمی و آسیب های وارد به دختران
سوزان فوروارد
آموزش تحلیل رفتار متقابل (TA)
نیلوفر ملک زاده
اعتماد به نفس
باربارا دی آنجلیس
نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱)
اختلاف در همهٔ روابط وجود دارد، ولی شدت و تعداد آن متفاوت است. شما هرگز نمی‌توانید دربارهٔ همه چیز با هم توافق داشته باشید و نباید سعی کنید این توافق را ایجاد کنید. ولی یک توافق حیاتی می‌تواند درد و رنج ناشی از اختلافات را کاهش دهد: انتخاب روشی برای بحث‌ها.
احسان رضاپور

حجم

۲۰۶٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۳۰۰ صفحه

حجم

۲۰۶٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۳۰۰ صفحه

قیمت:
۵۳,۵۰۰
تومان