دانلود و خرید کتاب مشاوره مسیر شغلی (ویرایش دوم) مارک ال. ساویکاس ترجمه پریسا نیلفروشان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مشاوره مسیر شغلی (ویرایش دوم) اثر مارک ال. ساویکاس

کتاب مشاوره مسیر شغلی (ویرایش دوم)

معرفی کتاب مشاوره مسیر شغلی (ویرایش دوم)

کتاب مشاوره مسیر شغلی (ویرایش دوم) اثر مارک ال. ساویکاس و ترجمه پریسا نیلفروشان یکی از کتاب های تخصصی انتشارات دانشگاه اصفهان است. این کتاب  پس از اشاره‌‏ای به تغییرات دنیای کار و سیر تکامل مشاورهٔ مسیر شغلی و پارادایم‏ جدید طراحی زندگی، به تفصیل نظریهٔ برساخت مسیر شغلی در عمل را شرح می‌دهد.

درباره کتاب مشاوره مسیر شغلی

کتاب مشاوره مسیر شغلی که مشتمل بر ۹ فصل است، به‌خوبی ماهیت مشاورهٔ شغلی را شرح داده است. مصاحبهٔ ساخت مسیر شغلی و سؤالات آن در یکی از فصل های کتاب آمده و در ادامه به‌خوبی نشان داده شده که چطور باید از اطلاعات به‌دست آمده در این مصاحبه برای سنجش داستان زندگی، خویشتن، مشکلات، اهداف، راه‌حل‏‌ها و در یک کلام روایت مراجع استفاده کرد و همراه با مراجع، تصویری یکپارچه ترسیم نمود تا مراجع بتواند براساس آن مقاصد خود را تعیین کرده و برای رسیدن به آن‌ها اقدام کند. در سراسر فصل‌‏های این کتاب مثال‌هایی آورده شده که هیجان مطالعه متن را برای خواننده دوچندان می‏‌کند. مطالعهٔ این کتاب به روان‏‌شناسان و مشاوران و به‌خصوص متخصصان حیطه‌های شغلی از جمله مشاوران شغلی، روان‌‏شناسان صنعتی سازمانی پیشنهاد می‌‏شود.

انتشارات دانشگاه اصفهان از سال ۱۳۳۳ شمسی شروع به کار نموده است ولی فعالیت رسمی خودرا از سال ۱۳۴۷ آغاز کرده است. فعالیت‌های عمده انتشارات دانشگاه اصفهان درحوزه کتاب عبارت است از تالیف و ترجمه ونشر کتاب‌های علمی و درسی برای رشته‌هایی که در دانشگاه تدریس می‌شود، نخستین کتاب از انتشارات دانشگاه اصفهان در سال ۱۳۳۸ هجری شمسی انتشار یافته است و از آن سال تاکنون بیش ۷۳۰عنوان کتاب به چاپ رسیده است.

در حوزه نشریات نیز دانشگاه اصفهان رتبهٔ چهارم تعداد نشریات علمی پژوهشی را در کشور داراست و در حال حاضر بیش از ۴۰ نشریهٔ فعال در این حوزه منتشر می‌شود. کتاب آسیب‌‌شناسی خانواده یکی از کتاب‌های کاربردی و جامع این انتشارات برای استفاده دانشجویان و پژوهشگران است. 

درباره مارک ال. ساویکاس

مارک ال. ساویکاس استاد دانشگاه اوهایو است. وی نظریه‌پ‏رداز و پژوهشگر در حیطهٔ مشاورهٔ مسیر شغلی است و نظریهٔ ساخت مسیر شغلی را برای تبیین رفتار شغلی افراد در مواجهه با تغییرات شدید و سریع دنیای کار ارائه داد. در این نظریه، مفهوم انطباق‌پذیری به‌عنوان سازهٔ اصلی معرفی شده است. ساویکاس و همکارانش ابزار معتبری برای سنجش این سازه طراحی کرده‌‏اند که در بیش از ۲۰ کشور دنیا به‌ کار رفته است. پژوهش‌‏های او عمدتاً در حیطهٔ رشد مسیر شغلی و آموزش شغلی است. پژوهش‌‏های اخیر او در زمینهٔ مشاورهٔ مسیر شغلی به پارادایم طراحی زندگی مربوط است و مداخلاتی را معرفی و بررسی می‏‌نماید که مبتنی بر تأمل و تأمل‌‏ورزی هستند.

درباره پریسا نیلفروشان

پریسا نیلفروشان، دانشیار و عضو هیئت علمی گروه مشاورهٔ دانشکدهٔ علوم تربیتی و روان‌‏شناسی دانشگاه اصفهان است. او کارشناسی ارشد خود را در رشتهٔ مشاورهٔ خانواده و دکتری خود را در رشتهٔ مشاوره به اتمام رساند و از سال ۱۳۹۱ به طور رسمی در دانشگاه اصفهان مشغول به فعالیت است. پژوهش‌‏های وی در حیطهٔ مشاوره شغلی عمدتاً متمرکز بر طراحی زندگی، انطباق‏‌پذیری مسیر شغلی و اشتغال‏‌پذیری دانشجویان است.

خواندن کتاب مشاوره مسیر شغلی (ویرایش دوم) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

مطالعهٔ این کتاب به مشاوران، درمانگران و دانشجویان رشته‌های مشاوره، روان‌شناسی و علوم تربیتی در گرایش‌های مختلف پیشنهاد می‌شود.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۱۹ صفحه

حجم

۲٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۱۹ صفحه

قیمت:
۱۲,۵۰۰
تومان