دانلود و خرید کتاب معجزه سپاسگزاری راندا برن ترجمه سیروس پویان مقدم
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب معجزه سپاسگزاری اثر راندا برن

کتاب معجزه سپاسگزاری

معرفی کتاب معجزه سپاسگزاری

کتاب معجزه شکرگزاری نوشتۀ راندا برن، شیوه‌های جالبی را در اختیار شما قرار داده است تا بتوانید از طریق آن‌ها تمام نعمت‌هایی که در اختیارتان قرار گفته است را شکرگزار باشید.

درباره کتاب معجزه شکرگزاری

معجزه شکرگزاری یکی از بهترین کتاب‌های انگیزشی و به‌اصطلاح حال خوب کن است. تمرینات این کتاب به‌شدت کاربردی و انرژی‌بخش هستند. کتاب به طرز جالبی از ۲۸ روز تشکیل شده است. هر روز مخصوص یک کار است. مثلاً روز اول شما باید نعمت‌های زندگی را بشمارید.

روز دوم، سوم و چهارم وقت آن است که روابط، سلامتی و کارهای شگفت‌انگیزی شکل دهید. در روز پنجم برای اینکه از حیطه منفی‌ها خارج شویم، شیوه شگفت‌انگیزی جستجو کنیم. روز ششم و هفتم، بعد از کشف عناصر شگفت‌انگیز، آهنربای جذب پول را فعال می‌کنیم و به همین ترتیب به جلو می‌رویم.

در روز هشتم باید از همه انسان‌های اطرافتان قدردانی کنید.روز یازدهم، باید آماده شوید تا آرزوهایتان را به واقعیت تبدیل کنید. به روزهای پایانی که نزدیک می‌شوید، شگفتی‌ها بیشتر هم می‌شوند.روز هجدهم روز شگفتی قلب است و روز بیست و یکم، هوای شگفت‌انگیز!

و سرانجام روز بیست و هشتم است که شما انسان دیگری شده‌اید، شما تغییر کرده‌اید و به یک انسان شاکر و پر از انرژی مثبت تبدیل شده‌اید. روح شما پالایش شده و باید همین راه را ادامه دهید. اجازه ندهید افکار منفی به ذهنتان وارد و دوباره آن را آلوده کند.

خواندن کتاب معجزه شکرگزاری را به چه کسی پیشنهاد می کنیم؟

این کتاب را به کسانی که زندگی‌شان را با ناراحتی و نارضایتی می‌گذرانند، کسانی که اهداف و آرزوهای بزرگی دارند، اما راه رسیدن به آن را نمی‌دانند و یا کسانی که به‌صورت معجزه‌گرانه‌ای به خواسته‌هایشان رسیده، اما دلیل آن را نمی‌دانند و افرادی که بدبین هستند و هیچ‌گونه کنترلی بر روی سرنوشت و زندگی خود ندارند پیشنهاد می‌کنم.

درباره راندا برن

راندا برن نویسنده و تهیه‌کنندۀ استرالیایی که به‌عنوان تأثیرگذارترین فرد در دنیا در سال ۲۰۰۷ از طرف مجله تایمز شد. راندا برن قبل از نوشتن کتاب راز زندگی سختی داشت، در روز‌های اولی که پدرش را به‌تازگی ازدست‌داده بود، دخترش کتابی را به او هدیه داد که متعلق به ۱۰۰ سال پیش بود. کتاب دربارۀ علم چگونه ثروتمند شدن بود و جرقه‌هایی را در ذهنش شکل داد، بعد از خواندن کتاب تحقیق‌های بیشتری کرد و متوجه شد مشاهیر تاریخی آن زمان نیز به وجود چنین رازی پی برده بودند، برای همین برای نوشتن کتاب راز و اشتراک‌گذاری آن مصمم شد.

بخش‌هایی از کتاب معجزه شکرگزاری

سپاسگزاری از طریق قانونی جهانی که بر زندگی شما حاکم است عمل می‌کند. مطابق قانون جذب که بر تمام انرژی موجود در جهان ما، از تشکیل یک اتم تا حرکت سیارات، «حاکم» است، هر چیزی شبیه خودش را جذب می‌کند. به دلیل قانون جذب است که سلول‌های هر موجود زنده و همچنین ماده هر شیء مادی کنار هم قرار می‌گیرند. در زندگی شما قانون بر اساس افکار و احساسات شما عمل می‌کند، زیرا افکار و احساسات نیز انرژی هستند و بنابراین هرچه را فکر و احساس می‌کنید، به سمت خود جذب می‌کنید. اگر فکر می‌کنید، «شغل خود را دوست ندارم»، «پول کافی ندارم»، «نمی‌توانم شریک عالی زندگی خود را پیدا کنم»، «نمی‌توانم قبض‌های خود را پرداخت کنم»، «فکر می‌کنم مرا با چیزی پایین می‌آورند»، «فلانی از من سپاسگزاری نمی‌کند»، «با والدینم کنار نمی‌آیم»، «فرزندم یک مشکل است»، «زندگی من یک خرابه است»، یا «ازدواج من دردسر است»، پس شما بیشتر این تجربیات بد را به خود جذب می‌کنید. اما اگر به آنچه سپاسگزار هستید فکر کنید، مانند: «کارم را دوست دارم»، «خانواده‌ام بسیار حمایتم می‌کنند»، «بهترین تعطیلات را داشتم»، «امروز احساس شگفت‌انگیزی دارم»، «من بیشترین مالیاتی را که می‌توانستم پرداخت کردم»، یا «من آخر هفته با پسرم اردوی عالی داشتم»، شما صمیمانه سپاسگزاری می‌کنید، قانون جذب می‌گوید، باید موارد بیشتری را به زندگی خود جذب کنید. این کار همانند روشی است که فلز به یک آهنربا کشیده می‌شود. سپاسگزاری شما آهنربا است و هرچه سپاسگزاری بیشتری داشته باشید، وفور نعمت بیشتری را جذب می‌کنید. این قانونی جهانی است؟ جمله‌هایی ازاین‌قبیل را شنیده‌اید: «از هر دست بدهی از همان دست می‌گیری»، «آنچه می‌کارید، درو می‌کنید» و «آنچه می‌دهید می‌گیرید.» خوب، همه این گفته‌ها همان قانون را توصیف می‌کنند و این جمله‌ها نیز اصل جهان را توصیف می‌کنند که دانشمند بزرگ سر ایزاک نیوتن کشف کرد. اکتشافات علمی نیوتن شامل قوانین اساسی حرکت در جهان است که یکی از قوانین بیان می‌کند: هر عملی عکس‌العملی مساوی و خلاف آن دارد.

معرفی نویسنده
عکس راندا برن
راندا برن

راندا برن در ۱۲ مارس ۱۹۴۵ در ملبورن استرالیا متولد شد. او یک مجری رادیویی بود و پس از اینکه چندین شکست متوالی در زندگی شخصی‌اش تجربه کرد، دچار افسردگی شدیدی شد. این افسردگی او را به سمت خواندن کتاب‌هایی مثل «علم ثروتمند شدن» اثری از «والاس واتلز» سوق داد. پس از آن به نوشتن کتابی با موضوع خلق ثروت، سلامتی و عشق در زندگی روی آورد. با توجه به محتوایی که جمع‌آوری کرده بود، در سال ۲۰۰۶ کار کردن روی کتاب راز را به پایان رساند و آن را منتشر کرد. چاپ شدن کتاب راز همانا و به پا کردن سر و صدا هم همانا! فروش کتاب راندا برن آنقدر زیاد بود که راندا را به فکر ساختن یک فیلم مستند پر و پیمان بر اساس محتوای کتاب انداخت. بعد از اینکه مستند راز ساخته و پخش شد، شهرت راندا از مرزهای استرالیا عبور کرد و به سرعت عجیبی به کشورهای دیگر رسید.

نظرات کاربران

کاربر ۴۰۳۳۰۱۷
۱۴۰۰/۱۱/۰۱

عالی

محمد سعید حقیقی فرد
۱۴۰۱/۰۲/۲۰

این کتاب شبه‌علم است. یک رویکرد پر از مغلطه برای به استثمار کشیدن ذهن خواننده با استفاده از استدلال‌هایی با فرضیاتی کاملا غلط. خواندن آن صرفا باعث اعتیاد شما به توهمی زاییده‌ی ترشح دوپامین ناشی از تکرار می‌شود.

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۹۷۷٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۹۲ صفحه

حجم

۹۷۷٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۹۲ صفحه

قیمت:
۲۵,۰۰۰
تومان